Selkeetä kehitystä on kyllä.Nyt kun kattoo noita 2017 kuvia niin onhan Sihvonen kehittynyt tuosta ihan hillitysti. Linjat vaan parantunu eikä vyötärö oo levinny mihinkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selkeetä kehitystä on kyllä.Nyt kun kattoo noita 2017 kuvia niin onhan Sihvonen kehittynyt tuosta ihan hillitysti. Linjat vaan parantunu eikä vyötärö oo levinny mihinkään.
Elite Pro ei tunnu liigana olevan kovin arvossaan tuolla foorumilla...
En mäkään tota tiennyt, eihän siinä pitäisi olla?No nyt on pakko myöntää et ekaa kertaa kuulin et 212 sarjassa on pituusraja??
Joo ei ole kyllä. Minulle tulikin jo privaviestiä joltakin, joka sanoi olevansa Mikan ystävä että MD ei oikein sovellu Elite Pro bodareiden promoamiseen, kun tällä foorumilla Eliteä ei arvosteta Mutta katsotaan mihin keskustelu menee jos minnekkään, ainakin tulee toi fysiikka useampien bodausfanien tietoisuuteen.
Ei haittaa mitään, sillä linjallahan minä olenkin, että näkyvyys on hyväksiHaittaako tuo mitään? Eihän tarkoitus ole promota Elite Prota vaan Sihvosta. Kommentithan on olleet enemmän luokkaa "hieno fysiikka, menee hukkaan B-sarjassa". Jos tyypit eivät arvosta ja seuraa Elite Prota, niin eiväthän he saisi sitten koskaan edes kuulla Sihvosesta ilman tuota.
No sitä minäkin. Mä jo ajattelin että olen aivan kujalla.
Ei ole pituusrajaa, mutta joku 170cm runko on liian pitkä, että siihen mahtuisi tarvittavat massat 212:seen.
Olisiko linkkiä lähteeseen?
Understanding The Difference: Men’s & Classic Physique, 212 And Open Weight