Noh en tiiä, mutta omaan silmään kyllä oli.NEUTRAALI sanoi:tv:n välityksellä katsottuna tuo oli kyllä aivan selvä peli. oliko se sitten oikeesti tiukka kisa heidän välillä'?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh en tiiä, mutta omaan silmään kyllä oli.NEUTRAALI sanoi:tv:n välityksellä katsottuna tuo oli kyllä aivan selvä peli. oliko se sitten oikeesti tiukka kisa heidän välillä'?
Oli kolmas valo käytössä studiovalojen lisäksi. Ja toki enemmän tilaa kuvata. Kun rauhassa pääsen kuvaamaan, niin silloin jälkikin on parempaa. Toki mallit vaikuttavat kovasti kanssa.Mike, näissä sun viimeaikasissa kuvissa on ollu jotain uutta ja raikasta. Ihan niinku olisit löytäny jonku uuden näkökulman. Tai laitteistoo. :thumbs:
Eikös Hakala skabannut penkissä joskus? Ainakin moista muistaisin. Jos joku tietää (ehkä mies itse) voisi tuloksia kertoilla. Muutenkin kiinnostaisi tietää tuloksia.
Oon 99% varma, että tää oli Savonlinnan torilla kesällä. Olin siinä päivä kahvia juomassa ja nähdessäni tän äijän mietin mielessäin että salilla on varmaan tullut käytyä useamman kerran. Tai sit oli joku muu mutta pirun saman näköinen.
expo lähetystä kun katsoin niin oli hakala kyllä mahtava näky lavalla. ei ihan heti ois uskonu että kaveri kisaa alle 80kilosissa. ... lihaa on PALJON!!!!
Tää kaveri oli siinä Jussilan dokumentis yhes reenaamas sen kans eikö ollukin?