BB Juha Hakala

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
NEUTRAALI sanoi:
tv:n välityksellä katsottuna tuo oli kyllä aivan selvä peli. oliko se sitten oikeesti tiukka kisa heidän välillä'?
Noh en tiiä, mutta omaan silmään kyllä oli.

Kyllä on oikean voimapatukan näkönen :lol2:
Rajua lihaa ja upea niska :thumbs:

Eikös Hakala skabannut penkissä joskus? Ainakin moista muistaisin. Jos joku tietää (ehkä mies itse) voisi tuloksia kertoilla. Muutenkin kiinnostaisi tietää tuloksia.

Mahtavia kuvia jälleen Mikeltä...

Jussin about 15 vuotta tunteneena voin sanoa, että mies tekee kehoilua sydämellä. Tämän miehen touhuista ei hifistelyjä löydä, vaan homma menee suoraa tietä eli kovalla treenillä. Jussilla on mahtava voimailutausta. Mies on kilpaillut kehonrakennuksessa(sm-, pm-, em- ja mm-tasolla), painonnostossa (muistaakseni ainakin sm- ja pm-tasolla, em-tasolla??) ja voimannostossa (tässä muistaakseni vain sm-tasolla, ei muualla).
Mies ei paljon itsestään huutele, vaan lavalle tullaan "puskista" ja sitten näytetään. Ei siis puheilla, vaan näytöillä.
Jussi on erittäin hauska mies. Aina odottaa innolla Jussin järjestämiä kesä- ja pikkujoulujuhlia. Ei paljon tarjoilusta oo puutetta ja meno ihan räävitöntä.. no ei siitä sen enempää. :D Kohta onkin taas pikkujouluaika, kunhan Jussi saa ensiksi vetskujen mm-kisat hoidettua alta pois.

Jeps, mahtava on ja todella hyvä kannustamaan ja motivoimaan!!Tietoa löytyy ja jakaa sitä mielellään.

Mike, näissä sun viimeaikasissa kuvissa on ollu jotain uutta ja raikasta. Ihan niinku olisit löytäny jonku uuden näkökulman. Tai laitteistoo. :thumbs:

Hienoja kuvia. Viimeisessä alataljakuvassa näyttää ihan Vilposelta.

Mike, näissä sun viimeaikasissa kuvissa on ollu jotain uutta ja raikasta. Ihan niinku olisit löytäny jonku uuden näkökulman. Tai laitteistoo. :thumbs:
Oli kolmas valo käytössä studiovalojen lisäksi. Ja toki enemmän tilaa kuvata. Kun rauhassa pääsen kuvaamaan, niin silloin jälkikin on parempaa. Toki mallit vaikuttavat kovasti kanssa.

Nyt alkaa hiljenemään kuvaukset kun kisat ovat ohitse. Keväällä sitten jatkuu taas kun porukka on dieetillä. Maybe jos saumaa on, voisin koittaa kuvata Turbon vielä salilla vastaavanlaisissa kuvissa. Turbo kun pitää kuntoaan yllä vielä vetskujen mm-kisoihin saakka.

Eikös Hakala skabannut penkissä joskus? Ainakin moista muistaisin. Jos joku tietää (ehkä mies itse) voisi tuloksia kertoilla. Muutenkin kiinnostaisi tietää tuloksia.

Kävi muutamat raw-kisat voittamassa, kerran muistaakseni kisadieetillä. Siis kaikki kolme lajia. Noita tuloksia vois löytyä finnishpowerin sivuilta. Penkki ei oo Jussin paras laji ollu, varsinkaan rintavamman jälkeen. Kyykkäs muistaakseni joskus 285. Mave on kans ollu aikas kova. Tais siihen aikaan olla painoraja 82,5.

:offtopic: Oon 99% varma, että tää oli Savonlinnan torilla kesällä. Olin siinä päivä kahvia juomassa ja nähdessäni tän äijän mietin mielessäin että salilla on varmaan tullut käytyä useamman kerran. Tai sit oli joku muu mutta pirun saman näköinen.
Hienoja kuvia joka tapauksessa:)

expo lähetystä kun katsoin niin oli hakala kyllä mahtava näky lavalla. ei ihan heti ois uskonu että kaveri kisaa alle 80kilosissa. ... lihaa on PALJON!!!!

Tätä mäkin ihmettelin. Samassa sarjassa oli myös toinen aika lailla samannäkönen jässi! Alle 80kg ja lihaa on todella paljon!

Kovia kuvia ja kova kondis!

Shiit, olin muuten salilla varmaan kun kuvasitte. Jos olisin tajunnut tulla katsomaan kuka kuvaa niin olisin tullu moikkaan.

Goddamn...
On se Hakala vaan kova luu.

_MG_8529-10.jpg

Back
Ylös Bottom