BB Jarkko "Rankaisija" Hinkkanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Otan kuvauksen enemmän taiteen kannalta kuin dokumentoinnin. Eli nämä kuvat ovat hyvä kun tuovat mun omaa näkemystä esille. Kisakuvissa on sitten niitä reisiä ihan tarpeeksi.

Reisistä ei oikein saa revittyä mitään hienoa kuvamatskua.

Todella hieno homma että kuvaat kilpailijoita taiteellisesti, niitä kisakuvia kun saa aina katsella lähes kyllästymiseen asti. Mielummin katson itsekkin tällä tavalla kuvattuja kuvia. Ja muhun iskee vielä eniten mustavalkonen matsku.

IMG_1761.jpg

It´s the claw!:D

Eka on omasta mielestä yksi parhaista bodykuvista mitä olen ottanut. Jos laitatte jotain synkkää mahtipontista musaa soimaan ja katsotte noi tummat kuvat, niin tulee siisti fiilis.

HUH HUH :eek: ! Mahtavia kuvia ja hieno kunto jo tässä vaiheessa :worship: .

Hanging Gardenin Paper Doves soi taustalla kuvia katsellessa.

Tsemppiä Rankaisijalle!

Minkäsmoiset on Rankaisijan fiilikset kisojen jäljiltä? Menikö kuten odottelit vai? Jäikö parannettavaa kuntoon tai ylipäänsä?

Fiilikset on ihan hyvät kun on päässyt palaamaan normaaliin arkeen. Kovasti on tullut syötyä ja palauteltua kovan kevään jälkeen.
Olin todella tyytyväinen omaan kuntooni ja siihen että yleensä jaksoin kunnialla loppuun saakka. En asettanut itselleni mitään sijoitustavoitteita etukäteen, muuta kuin että kunnossa pitää olla ja tiukkana. Yleensäkin sijoitukset eivät merkinneet minulle niin paljoa kuin tuntuivat merkitsevän toisille. Tärkeintä minulle koko kisatouhussa oli oman itseni voittaminen ja tieto siitä, että pystyin vielä jopa parantamaan aikaisempien vuosien tasosta. Ehkä se on jotain ikäkriisiä:wanha:
Tämä pohjoimainen kisakiertue sopi minulle tosi hyvin. Kolme kisaa lyhyellä ajalla mahdollisti korjaukset ja kokeilut kisasta toiseen viimeistelyyn josta opin tosi paljon. Kiitokset Kokkosen Arille ja Sannalle, joilta sain paljon hyviä vinkkejä... Muutenkin kaikki kisamatkat olivat muutenkin mukavia hyvässä seurassa ja kun kisatkin meni hyvin niin olen hyvillä mielin että tuli lähdettyä.
Yksi asia joka minua erityisesti ilahdutti oli kuinka paljon tukea ja tsemppiä sain koko ajan ystäviltä ja kavereiltani. Ruotsissa oli jopa kaverit kannustamassa ja huoltamassa mukana. Kiitokset Johanna Vahalle ja Mikko Pietikäiselle avusta vielä kerran.
Sijoitukseni tuntui herättävän hieman kummastusta varsinkin Helsingin kisan jälkeen. Kovasti sain viestiä ja kommentteja asian tiimoilta. Itse olin kuitenkin sijoitukseeni tyytyväinen ja tuomarit ovat ratkaisunsa tehneet kuten ovat parhaakseen katsoneet. Siihen on meidän kaikkien tyytyminen. Minulla ei ole sen suhteen valittamista. Minulle riitti palkinnoksi olla lavalla elämäni parhaassa kunnossa ja kannustuksesta kuulin että moni muukin oli sitä mieltä että olin onnistunut.:)
Parannettavaa olisi tietysti näin jälkikäteen ajateltuna paljonkin, mutta olen päättänyt lopettaa kilpailemisen näihin kisoihin. Vaikka mieli tekisi kisata niin perhe-elämän (2 pienen lapsen ja avovaimokkeen) ja työelämän yhteensovittaminen kilpakehonrakennuksen kanssa on minulle liian rankka yhtälö pidemmän päälle. Jollain tavalla aion olla vielä kilpakehonrakennuksessakin mukana esim. valmentamalla nuorempia tai hakeutumalla tuomaritehtäviin. Tietysti aion treenata kovaa myös tulevaisuudessa vaikken kilpailisikaan.

Jarkko:thumbs:

No voi P***e !

Mutta kyllä mä hyvin perheellisenä ymmärrän Jarkon päätöksen. Harmi vaan, että vaikutti vaan siltä kun Jarkollakin olisi ollut vielä annettavaa lavalla. Uskomaton kondis oli ja kaikkea hyvää jatkossa :worship:

sinäänsä tosi fiksu päätös lopettaa kun on huipulla. harvalla on moiseen kanttia.

Sijoitukseni tuntui herättävän hieman kummastusta varsinkin Helsingin kisan jälkeen. Kovasti sain viestiä ja kommentteja asian tiimoilta. Itse olin kuitenkin sijoitukseeni tyytyväinen ja tuomarit ovat ratkaisunsa tehneet kuten ovat parhaakseen katsoneet. Siihen on meidän kaikkien tyytyminen. Minulla ei ole sen suhteen valittamista. Minulle riitti palkinnoksi olla lavalla elämäni parhaassa kunnossa ja kannustuksesta kuulin että moni muukin oli sitä mieltä että olin onnistunut.:)

Suoraselkäisen, aikuisen miehen puhetta, eikä mitään karkkipussia vaille jääneen kakaran itkua! Hieno ja nöyrä asenne, todella. Jarkko, oot vanhan liiton miehiä, oikea urheilija. :worship:

Kaikkea hyvää sinulle!

Back
Ylös Bottom