Deleted member 7810
Onko Jarkko treenaillut joskus myös Kuopiossa päin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otan kuvauksen enemmän taiteen kannalta kuin dokumentoinnin. Eli nämä kuvat ovat hyvä kun tuovat mun omaa näkemystä esille. Kisakuvissa on sitten niitä reisiä ihan tarpeeksi.
Reisistä ei oikein saa revittyä mitään hienoa kuvamatskua.
Juu. Kyllähän Jarkko aina välillä Kuopiossa treenailee GYM99:llä![]()
Eka on omasta mielestä yksi parhaista bodykuvista mitä olen ottanut. Jos laitatte jotain synkkää mahtipontista musaa soimaan ja katsotte noi tummat kuvat, niin tulee siisti fiilis.
! Mahtavia kuvia ja hieno kunto jo tässä vaiheessa
.Voisin lyödä melkein vetoa, että Jarkko tulee olemaan kirein kisaaja GP kiertueella. Titteliä voi uhata vain Reino Strand.
Minkäsmoiset on Rankaisijan fiilikset kisojen jäljiltä? Menikö kuten odottelit vai? Jäikö parannettavaa kuntoon tai ylipäänsä?
Sijoitukseni tuntui herättävän hieman kummastusta varsinkin Helsingin kisan jälkeen. Kovasti sain viestiä ja kommentteja asian tiimoilta. Itse olin kuitenkin sijoitukseeni tyytyväinen ja tuomarit ovat ratkaisunsa tehneet kuten ovat parhaakseen katsoneet. Siihen on meidän kaikkien tyytyminen. Minulla ei ole sen suhteen valittamista. Minulle riitti palkinnoksi olla lavalla elämäni parhaassa kunnossa ja kannustuksesta kuulin että moni muukin oli sitä mieltä että olin onnistunut.![]()