BB Jari Veijola

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tuntuu että Suomi on oppinut toisen kulttuurin tavoille ja hiljalleen ajetaan naisten seksuaalista hyväksikäyttöä normiksi. Sit kun raiskauksessa pitää olla 5 miestodistajaa, niin sitten vihervasemmiston runkkarit on tyytyväisiä.
Vihervasemmiston toiminta on sairasta ja vähä älyistä. Suomalaiset on sellaisia ettei ruveta joukolla kapinoimaan vaikka esim. nyt nämä sähkön, polttoaineiden ja kauppojen hintojen nostot on ihmisten kusetusta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fiksut toimii piilossa.
Antavat muiden tehdä likaisen työn ja ottaa riskin.
Varmaan maailman typerin asia kantaa liivejä ja tehdä rikoksia.
Toisaalta nämä ei ikinä näe niitä isoja rahoja, vaan hakevat sitä rispektiä.
Mitä tähän ampumiseen tulee niin en tiedä, veikkaan perheen uhkailu taustalla mihin vastattiin harkitulla tavalla.
Mitä kostoon tulee, ei tule.
Rotat tykkää kostaa, mutta vaan itseään heikommille.
Niin Kyllähän järkevintä on ettei kukaan tietäisi ja muut hoitaa sun puolesta asioita. En mäkään pidä järkevänä pukea liivejä. Mä haluisin olla itteni pomo, enkä kenenkään juoksupoika. Pakkohan se on tappaa, jos joku uhkaa mun, tai lasten henkeä, tai turvallisuutta. Mutta kyllä velat pitää hoitaa. Sit jos on tuulesta temmattuja velkoja, niin sitten ei.
 
Tämänkö vuoksi "kuukauden idiootti" -ketjuun on niin kovasti kommentoitu?

Alemmuudentunnettako pelkästään koette?
No nyt on varsinainen kommentti. Jos osaat erotella jonkun nimenomaan syntholilla huomiota hakevan tai 20 litraiset silikonit ottavan esim kehonrakentajasta joka voittaa kisat, niin tajuaisit sitten, mutta et osaa.

Tuolla ketjussa on kaikenlaisia hulluja, jotka tekee huomiohakuisesti noita juttuja, ne halua sitä huomiota kun taas esim iltalehden kommenteissa kehonrakentajan uutinen voitosta saa sohvaperunat tolle "roinapelle" tasolle.
 
No nyt on varsinainen kommentti. Jos osaat erotella jonkun nimenomaan syntholilla huomiota hakevan tai 20 litraiset silikonit ottavan esim kehonrakentajasta joka voittaa kisat, niin tajuaisit sitten, mutta et osaa.

Tuolla ketjussa on kaikenlaisia hulluja, jotka tekee huomiohakuisesti noita juttuja, ne halua sitä huomiota kun taas esim iltalehden kommenteissa kehonrakentajan uutinen voitosta saa sohvaperunat tolle "roinapelle" tasolle.
Millä oikeudella sinä päätät sen että huomiota hakevia ihmisiä saa haukkua?
 
Millä oikeudella sinä päätät sen että huomiota hakevia ihmisiä saa haukkua?
En päätä, vaan esitin miten eri asia on kyseessä. Joku pumppaa litroja syntholia itseensä tehden tahallaan aivan älyttömän idean ja tätä sitte kommentoidaan.

Toisaalla mies ampuu toisen ja tottakai kehonrakentajat on roinapellejä, vaikka ihmiset nyt ampuu toisiaan harrastuksesta riippumatta. Se lihakseen kohdistuva viha on huomattava ja defenssit iskee heti jos kritisoidaan sitä turhaa vihaamista lihasten takia.
 
Juu, turha nillittää siitä, että "kehonrakentaja" mainittu, vieläpä rikosasian yhteydessä. Kyllä media taustat selvittää ja niistä otsikoi, oli kehonrakentaja tai ei. Joskus noissa (rikosjutuissa) lukee esim. pelkkä "perheenisä", pitäisikö loukkaantua.
Koko jutun pointti ei ollut edes se, että molemmat osapuolet harrasti tai ovat harrastaneet kehonrakennusta (jutussa muuten mainittu myös jenkkifutis) - ihan sivuseikka. Pointti oli se, että harvemmin Suomessa (toistaiseksi) mies ammutaan kadulle keskellä päivää. Turha siis olla kovin herkkähipiäinen ja muutenkin monen eri lajin harrastajiin liitetään kaikenlaisia stereotypioita. Mutta vain ne otsikot nähdään, jotka tuntuvat osuvan lähelle.
Yleisellä tasolla olen aika kyyninen noiden ns. alamaailman tappojen suhteen. Niihin ei pitäisi tuhlata yhtään enempää rahaa kuin on pakko. Ääriesimerkkinä on tuo Volkan Unsalin murha parin vuosikymmenen takaa. Siinä raskaan sarjan rikolliset tappoivat toisen raskaan sarjan rikollisen - so what? Mutta vielä näinä päivinäkin on käytetty valtavasti vaivaa, aikaa ja rahaa siihen, että eräs poliisimies (tiedätte kyllä ketä) on yritetty saada osasyylliseksi murhaan. Miksi poliisin ylipäätään pitäisi estää rikollisten keskinäisiä välienselvittelyjä - jos ulkopuolisilla ei ole vaaraa. Mitä nyt joitain keskusteluja kävin katsomassa, niin osa tuntui olevan vain hyvillään siitä, että tätmä velanperijä on päässyt hengestään. Näyttää Veijolallakin olleen aikaisempaa rikostaustaa.
Voisin mainita senkin, että rakennusala vetää puoleensa kaikenlaista hämäräporukkaa. Varmasti joku nillittää, että on sitä rikollisuutta muillakin aloilla, on varmaan, mutta rakennusalasta on henk. kohtaista kokemusta. Toisaalta siellä työskentelee myös aivan huipputyyppejä.
 
Kova on kiima naulata bodaus, ei ihme että nettilehtien palstat on väärällään kaurapuurokommentteja ja jopa kuoleman toivotuksia.

Ja vittu mikä vertaus bodari vs perheenisä. Joo, ihan sama asia on. Jos tällä tasolla liikutaan argumenteissa, bodarit on ikuisesti tuomittu ottamaan vastaan kaikki paska vaikka voittais mitä ja lahjoittais miljardeja hyväntekeväisyyteen.
 
Mä luulen että monelle voi tulla uhattu olo jos joku on lihaksikas. Jos laitetaan telkkari päälle, ja mikä tahansa leffa pyörimään niin kyllä leffan sankari yleensä on lihaksikas. En tarkoita sitä että kaikki haluaisivat olla bodareita mutta ollaan mekin eläimiä ja ennen vanhaan vahvin kaveri oli ryhmän johtaja. Tarkoitaan siis kivikaudella. Kyllä kaikki haluaisivat olla ainakin hyvässä kunnossa. Toki dopingi vaikuttanut negatiivisesti asiaan ja kyllä tiedän että muissa lajeissa käytetään mutta ei se näy ulospäin samalla tavalla.
 
Niin Kyllähän järkevintä on ettei kukaan tietäisi ja muut hoitaa sun puolesta asioita. En mäkään pidä järkevänä pukea liivejä. Mä haluisin olla itteni pomo, enkä kenenkään juoksupoika. Pakkohan se on tappaa, jos joku uhkaa mun, tai lasten henkeä, tai turvallisuutta. Mutta kyllä velat pitää hoitaa. Sit jos on tuulesta temmattuja velkoja, niin sitten ei.
No joo
Sen verran tähän että nykyään nuo keksityt velat ovat muotia jos väärä henkilö erehtyy väärään seuraan ja tekee jotain diilejä peräti niin saattaa kuulla yhtä-äkkiä olevansa jonkun tonnin velkaa jollekin liivijengille tai vastaavalle.
Voin sanoa että tiedän asiasta henkilökohtaisesti On joskus yritetty kiristää.
Vankilassa jopa annetaan henkilöiden nimiä joita voitaisiin käyttää hyväksi.
Lisäksi tuo bodaus ja rikollisuus niin yleensä vankilassa ei ole muuta ajanvietettä kun nostella painoja jos se on mahdollista ja ennen kyllä monet tulivat ulos kakkunsa istuttuaan huomattavan lihaksikkaina.
Sekä tiedän kyllä montakin ainakin ulkoisesti bodarin näköistä henkilöä jotka toimivat lain toisella puolella.
Sinällään tätä nyt eivät tee kaikki bodarit vaikkakin useimmilla on yhteydet roinan myyjiin ja nämä välittävät myös huumeita monestikin. Lisäksi jotkut bodausta harrastavat ryhtyvät itse myös diilaamaan roinaa harrastuksensa ja oman käyttönsä rahoittamiseksi.Silloin liikutaan vaarallisilla vesillä koska samalla tietysti saattaa olla että tietyt treeniboosterit ja rentouttavat aineet tulevat myös valikoimaan.
Tälläistä tämä on ja te kaikki tiedätte kyllä tämän.
Tiedän että niskaan tulee mutta totuushan tämä on.
 
Kyllähän nuo kommentoijat tuntuvat hyvin usein olemaan melko pahoinvoivaa porukkaa. Mutta tuo, että kehonrakennuskaliiberin lihakset aiheuttaisivat alemmuudentunnetta saati kateutta, ainakaan normikansalaisessa, niin en kyllä usko. Eiköhän kehoilua ja överilihaksikkaita pidetä ennemmin koomisena, joka sekin kyllä voi triggeröidä kommentoimaan ties mitä.
 
Tällä palstalla tätä asiaa päivitellään bodaus näkökulmasta.
Jenkkifutis ja vahvamiespalstoilla ei. Koska ovat vielä enemmän marginaalilajeja ja niillä ei edes ole mitään palstoja.

Kaikki tietää että tää on laji johon kuuluu lääkkeet. Näitä lääkkeitä ei pääsääntöisesti resepteillä hankita.
Sitten ihmetellään miten muka laji on jotenkin lähempänä rikollisuutta kuin moni muu… kumma juttu?

Hiihtoliittokin sentään sai omat laimeammat Hemohessit suoraan Orionin tehtaalta 🤭
 
Kyllähän nuo kommentoijat tuntuvat hyvin usein olemaan melko pahoinvoivaa porukkaa. Mutta tuo, että kehonrakennuskaliiberin lihakset aiheuttaisivat alemmuudentunnetta saati kateutta, ainakaan normikansalaisessa, niin en kyllä usko. Eiköhän kehoilua ja överilihaksikkaita pidetä ennemmin koomisena, joka sekin kyllä voi triggeröidä kommentoimaan ties mitä.
Ei ne halua olla överilihaksikkaita mutta kyllä äiti sanoi että en kasva isoksi ja vahvaksi jos en aamupuuroa syö. Mä en itse machoilusta välitä muttaolen huomannut että naisille voi olla kova paikka jos samaan huoneeseen astuu hyvässä kunnossa oleva nainen. Toki ne joilla on paljon mielipiteitä usein kärsivät henkisistä ongelmista. Mä olen kuitenkin sitä mieltä että olen osittain oikeassa.
 
Ei ne halua olla överilihaksikkaita mutta kyllä äiti sanoi että en kasva isoksi ja vahvaksi jos en aamupuuroa syö. Mä en itse machoilusta välitä muttaolen huomannut että naisille voi olla kova paikka jos samaan huoneeseen astuu hyvässä kunnossa oleva nainen. Toki ne joilla on paljon mielipiteitä usein kärsivät henkisistä ongelmista. Mä olen kuitenkin sitä mieltä että olen osittain oikeassa.

Ihan normaalia touhua aineki naisten osalta
 
Harva noita kehonrakentajia kadehtii. Enemmän niitä pidetään luonnottoman näköisinä kummajaisina. Arvostus kohdistuu monasti oikeasti urheilijan näköisiin hahmoihin. Ja kehonrakentajien arvostusta laskee että tiedetään miten hormoonit kuuluu siihen mukaan.

Onhan nykypäivän ammattilais bodarit kyllä ihan liian sairaanloisen näköisiä. Ja tämä oli oma mielide
 
Back
Ylös Bottom