BB, Bodyfitness ja Fitness MM,Santa Susanna

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Toivottavasti tämä tuomarilinjaus olisi suunta kohti uutta bodyfitness-tulevaisuutta, eikä vain "poikkeus, joka vahvistaa säännön". Ainakin nyt on hetken hyvä mieli :) .

piude sanoi:
Toivottavasti tämä tuomarilinjaus olisi suunta kohti uutta bodyfitness-tulevaisuutta, eikä vain "poikkeus, joka vahvistaa säännön". Ainakin nyt on hetken hyvä mieli :) .

Amen. Jotenkin tuntuu oudolta että täällä Suomessa haetaan BF-kisoissa vuodesta toiseen nätillä naamalla varustettua anorektikkoa, jolla ei lihasta ja kireyttä, mitä taas vaaditaan arvokisoissa ulkomailla. Kyllä kova treenitausta saisi/pitäisi näkyä myös BF-kilpailijoilla Suomessakin. Lihaksikkaammat tytöt ovat saaneet kärsiä tästä oudosta kotoisesta tuomarilinjastamme viime vuosina. Itse en jaksa oikein mieltää näitä vuoden salilla käyneitä jatkotukalla, silikoneilla tuunattuja nättejä pimatsuja minkään tasoisiksi urheilijoiksi. Tällä en halua loukata ketään kilpailijaa, mutta mielestäni viime vuosien tuomarointilinja on ollut todella ihmeellistä ja sen on moni muukin tuonut julki. Toivottavasti tämä syksy toisi muutoksen parempaan suuntaan.
Tsemppiä kaikille kilpailijoille!

index.php

Cecilia Söderström keskellä

post-59-1127767458.jpg

Cecci takaa

index.php

Pitkää sarjaa. Voittaja tummahiuksinen.. siis toinen oikealta :)

post-59-1127767857.jpg

Linda sivulta.

Kuvat/Bilder Mats Egelstig

Ei löytynyt Sallasta yhtään kuvaa, no ehkäpä pian jostain muualta...

Ja tuohon bodyfitness-keskusteluun, niin kyllä minun mielestäni lihaa kuuluisi sallia myös täällä kotimaassa. Jotenkin mua häiritsee se äärettömän paljon, että syntymäominaisuudella voi korvata työn. Fitnesissä kun ei kukaan täyspäinen voi väittää olevan naisellisuutta haittaavasti lihaksia. Rakenne on tottakai iso asia, mutta ei se mun mielestä saa olla se pääasia.Rakenteella tehdään sitten se täydellinen kroppa, mutta kyllä mun mielestä pitäis sitä pitkäjänteistä työntekoakin arvostaa.

Ei tä nyt virallisesti MM kisoihin kuulu, mutten viittiny uuttakaan threadia aloittaa. :) Pitkän sarjan MM kutonen Cecilia Söderström oli Norjan Larvikissä pidetyn IGP kisan ykkönen. :thumbs: Katoin myös MM n pisteet, ja Cicci oli ensimmäisen kierroksen jälkeen hienosti kolmas! Harmi, ettei toinen kierros mennyt nappiin, ja tyttönen jäi pisteen finaalipaikasta. Tässäpä kuva IGP n jälkeen. Cicci näyttää mun silmään äärimmäisen upealta! Go girl! :thumbs:
Lähde&kuva: Body.se
igp_amazon_1.jpg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
GeneX Magazinesta löytyi täällä kuvagalleria kisoista sekä kisaraportti. Ei kai näitä täällä vielä ollut?

Tässäpä Suomen hieno Salla!

226429_jpg.jpg

Annie Stark sanoi:
index.php

Ja edelleen fitness poikia
Kuvat/Bilder Mats Egelstig
Nähdäänköhän ensi vuonna Suomen Classic BB-kisoissa vastaavan kuntoisia kavereita?!
Toinen vasemmalta oleva kaveri on rakenteeltaan(ja vatsalihaksiltaan) aika lähellä täydellistä!! :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom