Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
anteeksi kovasti olin väärässä pronesta :(
no joo codissa voit juosta ja hyppiä ilman mitää hätää kun kannat MG4 konekivääriä tai 50.cal snipukkaa ainoa mikä tuo tuntuvasti painoa lisää on kilpi...
onkos kellään mulla outoa bugia että ette voi pysähtyä ? :D itellä joskus äijä vaa jatkaa matkaansa ja pitää aina heittää kyykkyyn ni loppuu juokseminen osaa olla kovin ärsyttävää jossain tilanteissa..
yksi asia lisää mistä pidän pelissä niin sniputtamisessa tarvii vähän ennakoida minne ampuu jos ammut kaukana olevaa liikkuvaa kohdetta <3
ainakin pc:llä niin kaikki chatti hommat tulevat ainakin minulla vasempaan laitaan kuten mw2:sessa
So far we have:
No developer console.
No PBBans. (No offence GGC but I hadn't even heard of you until this fiasco)
No Server client.
No Mod tools.
No Screenies/Videos.
Delayed Beta.
No Demo.
Lower Sound Quality than Consoles.
Silly features we don't want instead of ones we do.
No Moments 1 HUD.
No battlerecorder.
No good RCON (Unknown but I'm not holding my breathe with any features.)
This effectively means:
No competitive community.
No mappers community.
No potential Forgotten Hope 3 community.
No potential Project Reality 2 community.
No BF3C, 21CW etc.
Over run with hackers, padders & glitchers
Therefore no hardcore pub clans/communities.
And so on.
Voi vittu sun kanssas. :curs: Latasin tän päivällä ja en oo sen jälkeen mitään muuta tehny kuin pelannut, vaikka mun piti lukea tenttiin ja tehdä rästissä olevia kouluhommia. Loistava peli!on kyllä niin perkeleen koukuttavaa kun oppii tappamaan vihuja. Pakkohan tämä on pistää ennakkotilaukseen. Menkää ihmeessä kokeilemaan...
Onhan tuota vähän pelattu ja otettu vastaan sekavin tuntein. Bloomin määrä graffoissa on aivan järkyttävää, onneksi senkin sai pois kun meinas silmiä särkeä. Hirveän iso miinus siitä, että pelaajat tuntuu olevan teräsmiehiä. Joko hitboxeissa on jotain pahasti vialla tai sitten aseet ovat todella tehottomia. Rynkyllä saa vetää lippaallisen metrin päästä selkään ja jätkä vaan jatkaa juoksemista. Lisäksi tuli singolla räjäytettyä sellane porttikoppi, jossa oli vihu sisällä. Koppi räjähti taivaan tuuliin ja vihu sisällä pyöri vähän aikaa ihmeissään ja jatko matkaa vahingoittumattomana. Siinä kohtuu räjähdin niin kovaan huutonauruun, että tipuin tuolilta ja koiralta tuli vetelät. Pronen puutteesta myös todella pitkä miinus, ja crouch on kanssa vittumainen kun pitää pitää nappia pohjassa kokoajan.