Battlefield 4

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Alkoi tuo supportilla pelailu jo kyllästyttään niin aloin tuota sniperia harrastaan... jukolaut mut vaatiikin jo keskittymistä, varsinkin noissa nopea tempoisissa kentissä tulee kyl välillä niin pataan ettei mitään rajaa :rock: noo mut alkaa jo hieman päästä jyvälle siitäkin :cool:
Noita uusia kenttiä tuossa kokeilin niin kummastutti kun tuntuivat niin tutuilta mutta tulihan sekin sitten mieleen missä niihin on tullut törmättyy.. Karkandin kun vielä sais :rock:

No ei todellakaan ole paskoja, ja eihän niillä (kummallakaan) ole käytännössä edes varteenotettavaa kilpailijaa jos puhutaan pelin core mekaniikasta. Siis, 64p sotaa missä mukana niin tankit, lentokoneet, kopterit, kuin ukkelit ja vähän ekstroja päälle. Jos on, niin eipä ole kovin isoja tekeleitä kun en edes muista sellaista.

Noita erittäin realistisia vaihtoehtoja en laske tuohon, niillä on vähän eri yleisö ainakin yleistetysti.

Viimeksi muokattu:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Emmä nyt lähde kettuilee, mutta se on fakta että BF3 konkarinakin (siellä myös hyvin pärjänneenä) tulee BF4 alussa kuokkaan hyvän aikaa.
Peleissä ihan erilainen tempo, tuntuma, yms. Sitten tietenkin karttatuntemus etenkin inffinä ratkaisee rajusti.

BF4 kyllä ollut omalla kohdalla heittämällä #1 FPS evör.
BF3 pelasin toki myös, mutta se jäi paljon vähemmälle.

Itse kaipaisin myös etenkin sitä Grand Bazaaria. Toisaalta itse kaipaan yleisesti muutama inffikarttaa lisää, siis missä myös se conquest on inffipainotteista.
Kyllä BF4:ssa kunnon sotia on, monessakin kentässä.

Pelaakos veke enemmän minkälaista peliä? Vehicle? Inf? 50/50?

Vaikea sanoa. En koskaan pelannut. Tosin tuosta moni aina puhuu, joten varmaan näin on.

Ennen BF3 oma pelaaminen oli varmaan 100% ajasta RPG / MMORPG / ARPG.

Vaikea sanoa. En koskaan pelannut. Tosin tuosta moni aina puhuu, joten varmaan näin on.

Ennen BF3 oma pelaaminen oli varmaan 100% ajasta RPG / MMORPG / ARPG.
Jaa sä olet siis vasta tutustunut pelisarjaan :) Bad company 2 oli vaan yksinkertaisesti helvetin hauska, toimiva peli. Enpä keksi siitä juuri mitään huonoa sanottavaa.

Joo, periaatteessa.
Ensimmäistä Battlefieldiä kyllä pelasin kun se tuli, eli Battlefield 1942 vuonna 2002. Sen jälkeen seuraava oli vasta BF3. :)

Battlefield vietnam oli kanssa loistava peli, siinä oli tunnelmaa. Parasta oli kun sait menopeleistä radion täysille soittamaan jotain CCRää tai jefferson airplanea :D

Missäs jengi oikein tätä pelaa? Ite nykyään eniten rushia kun niskalaukaus noita harvoja suomiservuja. Lisätkää Disco_masa originissa.

E: apocalypse now :D

Viimeksi muokattu:
Emmä nyt lähde kettuilee, mutta se on fakta että BF3 konkarinakin (siellä myös hyvin pärjänneenä) tulee BF4 alussa kuokkaan hyvän aikaa.
Peleissä ihan erilainen tempo, tuntuma, yms. Sitten tietenkin karttatuntemus etenkin inffinä ratkaisee rajusti.

BF4 kyllä ollut omalla kohdalla heittämällä #1 FPS evör.
BF3 pelasin toki myös, mutta se jäi paljon vähemmälle.

Itse kaipaisin myös etenkin sitä Grand Bazaaria. Toisaalta itse kaipaan yleisesti muutama inffikarttaa lisää, siis missä myös se conquest on inffipainotteista.
Kyllä BF4:ssa kunnon sotia on, monessakin kentässä.

Pelaakos veke enemmän minkälaista peliä? Vehicle? Inf? 50/50?
Metroa oon jumittunut pelaamaan,bf3 oli k/d ratio alle yhden,bf4 snipu aikoina 4.

Tätä on tullut nyt tahkottua vajaa 400h. Viimeiset 50h niin että meillä on aina kunnon squadi ja käytetään mumblea kommunikointiin.

Tuohon kun pääsi sisään niin pelikokemus parani huomattavasti ja en nykyään edes pelaa ollenkaan jos ei ole "kavereita" pelaamassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom