Battlefield 4

Se on tuo dedicated, eli 2GB.

Muista sitten että toinen samalainen kortti tarkoittaa että muistia on edelleen 2GB.
SLI/CrossFire kun peilaavat sen muistin, eli jos haluaa SLI/CrossFire 4GB pitää olla 2x4GB kortti. Jos on esim. 2GB ja 4GB kortti SLI/CrossFire, niin muistia on käytössä vain 2GB eli sen pienemmän kortin verran.

No perkeles :p Kiitos infoista! Mutta haluisin silti toisen näyttiksen tohon kylkeen vaikkakin on vaan 2gigaa muistia :) Eiköhän se kivasti pyöri silti. Ostellaa sitte vaikka ensvuonna joku parempi yksittäine kortti.

No perkeles :p Kiitos infoista! Mutta haluisin silti toisen näyttiksen tohon kylkeen vaikkakin on vaan 2gigaa muistia :) Eiköhän se kivasti pyöri silti. Ostellaa sitte vaikka ensvuonna joku parempi yksittäine kortti.

Kyllä sulla jallu pelaa toi ihan ok. Pittää meikälläki vissii ostaa nii päästää geimaa ;)

Eli GTX 680 2GB olettaisi pystyvän pyörittämään peliä ultralla?

Ehkä, riippuu toki mitä fps standardia pitää. Oma on 120fps joten saa Ultran unohtaa tällä speksillä:

i7 3930K (6 core / 12 thread)
32GB
3GB 7970 OC

Eihän se ookku sopivasti karsia herkkuja niin että homma pelaa ;) Itellä vähän jännittää tän 7950:n kanssa että miten se jaksaa tolla 2560x1440 resolla pyöriä.

Eihän se ookku sopivasti karsia herkkuja niin että homma pelaa ;) Itellä vähän jännittää tän 7950:n kanssa että miten se jaksaa tolla 2560x1440 resolla pyöriä.
Hoh, jaa-a. :) Kova reso tuolla pelillä mille tahansa pl. SLI (high-end korteilla) koneelle.

Kaippa tuo ihan jees pyörii, fpssä tulee omalla näytöllä rajotettua 58:aan kuitenkin. BF3 pyörii mainioisti (100% ajasta pysyy fps tossa 58, ilman vsynciä 80-100) tuolla tavalla eikä ole input lagia vaikka vsync. Turhat hommat pois päältä mistä vaan haittaa ja ultralle muuten. Varjot, motionblurit, ambient occlusionit muut tehosyöppö asetukset hittoon, ei paljon laatukaan kärsi ainakaan BF3:ssa noilla säädöillä.

Joko on betat ladattu :D taitaa jäädä huomisen jälkeen bf3 pölyttymään.. ei se nade-spammi paljoa enää jaksa napata ja kun tulee kickiä servuilta jos ampuu adminin kädettömät col100 kaverit liian monta kertaa 40-0 statseilla. Itsehän olen vasta col27 kun melkeen puoleen vuoteen tullut pelattua, sehän noita heppuja potuttaa kun pikku rankkinen pistää nassuun :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kyllä, beta ladattu valmiiksi. :pano:

Huomenna lähtee, pitäisi ilmeisesti klo 11:00 täällä meillä. Itse kyllä pääsee vasta illalla käsiksi. Eipä tuon väliä, kun en nyt tiedä kauan jaksan hinkkaa yhtä mappia. Onneksi on sentäs kaksi pelimoodia! Olisi aika karua jos vain Conquestiä pitäs pelailla. Domination on enemmänkin sitä mistä itse pidän.

Kyllähän tätä silti pitää jokusen tuntia hakata! 2 viikkoa aikaa tuota yhtä mappia takoa. :D

Aaaaaa, kamalaa lukea kuinka beta aukesi ja itse pääsee mestoille klo 16.

On muuten kuulemma helvetin raskas tää beta :hyper: Toihan paranee varmasti huimasti ajurien yms myötä.

Murobbs ketjussa esimerkkejä miten pyörii, esim. 3570K (Intel 4-ydin) ja 7970 = Low asetukset ~50fps. Tosin, ei ilmeisesti eroa kauheasti eri grafiikka asetuksilla. Ultra pyöri jollain 3930K (Intel 6-ydin) ja kellotettu 7970 40fps, ja vramia vei 2.2GB.

Pitää kotiin päästyä ite testaa Ultra ja postaa tänne min/max/avg fps.

Mulla on semmosta 40-80 fps ultralla, pelin oma AA pois päältä , post AA pois päältä ja ambient occlusion pois päältä. FXAA päällä nvidia asetuksista. 4670k @ 4.2ghz ja 760gtx. Peli ei jostai syystä näytä käyttävän enemmän kun 2gb muistia, varmaan tökkii sen takia pikkasen.

Uh, alle tunnin päästä testaan.

Tuntuu kyllä ihan eri peliltä kun BF3. En tiedä vielä tykkäänkö vai en.. Sais ainakin olla paljon enemmän aseita tossa betassa kun noi muutama per classi jolla pääsee sotimaan. Kenttä vaikuttaa kyllä pirun hienolta.

Tuntuu kyllä varsin eri peliltä. Kaksi erää nyt tuli pelattua Dominationia. Liikkuminen on kohtuu erilaisen tuntusta! Luulin ensin ilman shiftiä liikkuessa että mun ukko kävelee.

Ensimmäinen fiilis, jos unohtaa sen että vittu jokaisella on nuubituubi kädessä, on varsin positiivinen. Plus en myöskään pidä Normal presetistä, se myös hämää hieman.

Entä se FPS? Mulla kävi varmaan säkä ettei ole "ongelmallinen" kokoonpano. Heitin vaan suoraan Ultra, ilman mitää käsin säätöä (taitaa olla siis 4xAA) ja FPS kahdella runilla oli:

[TABLE="width: 192"]
[TR]
[TD="width: 64"] Min[/TD]
[TD="width: 64"] Max[/TD]
[TD="width: 64"] Avg[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]45[/TD]
[TD]87[/TD]
[TD] 58.321[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Min[/TD]
[TD] Max[/TD]
[TD] Avg[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]50[/TD]
[TD]75[/TD]
[TD] 59.812[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Konehan on siis:

Intel i7 3930K (6-ydin)
3GB 7970 Asus Matrix HD Platinum (kovat tehdaskellot)
32GB keskusmuistia

En kyllä pidä AA:sta yhtään, ja haluan FPS tuonne 100 paremmalle puolelle joten nyt kun on testattu taidan heittää asetukset aika alas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom