Battlefield 4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt taas rupee toi bf menee semmoseks suorittamiseks, et pelinautinto on kaukana tosta. Tai on se törkeen siistiä, kun tulee hyviä rundeja, teami pelaa hyvin jne, mutta sitten ku kaikki menee vituiks, ni hirvee ahdistus ja verenmaku suussa.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nyt taas rupee toi bf menee semmoseks suorittamiseks, et pelinautinto on kaukana tosta. Tai on se törkeen siistiä, kun tulee hyviä rundeja, teami pelaa hyvin jne, mutta sitten ku kaikki menee vituiks, ni hirvee ahdistus ja verenmaku suussa.
Pelaatko useimmiten yksin vai frendien kans? Ei siinä, kun menee pitkän hyvän putken jälkee ripuliksi nii kyllä se kiristää. :D Eikös se vain kerro siitä että yritys on kova, eli pelistä pitää. :>
 
Pelaatko useimmiten yksin vai frendien kans? Ei siinä, kun menee pitkän hyvän putken jälkee ripuliksi nii kyllä se kiristää. :D Eikös se vain kerro siitä että yritys on kova, eli pelistä pitää. :>

Pääsääntösesti tulee frendien kanssa tahkottua, mutta kyllä sitä yksinkin välillä joutuu pelailemaan. Nyt mulla on kanssa ruvennu tulee noita connect erroreita. Sais noi bugit vielä saada pois, niin peli olisi aika timantti.
 
Jaahas, tuleekohan second assault kohta PC:lle, koska sain suoritettua osan jostain Eagles nest -assignmentista. Vaatimuksina oli yksi sniper rifle -ribbon ja tappo caspianin tai firestormin tornista.

Edit: Itse assignment-listassa ei kuitenkaan ole vielä näkyvillä noita uusia assignmentteja.
 
Jaahas, tuleekohan second assault kohta PC:lle, koska sain suoritettua osan jostain Eagles nest -assignmentista. Vaatimuksina oli yksi sniper rifle -ribbon ja tappo caspianin tai firestormin tornista.

Edit: Itse assignment-listassa ei kuitenkaan ole vielä näkyvillä noita uusia assignmentteja.

Helmikuun lopussa tai maaliskuun alussa tulee. Lisäks peliin on kuulemma tulossa jumalaton päivitys.
 
Zone-sarja -42%
Tänään tuli Mantle, mutta aluksi vaatii AMD:n beta-ajurit ja vain noi uudet 290/280/270 kortit mukana. Myöhemmin vielä 79xx kortit messiin.
 
Mantlekin "hieman" eri tasoa, kuin AMD anto ymmärtää. Kunnon prosessoreilla ~10-15% lisää tehoa. Mihin se 40% jäi? Nvidia all the way.
 
Mantlehan on mielettömän hyvä uutinen etenkin läppäreille missä prossu rajoitettu, tai vaihtoehtoisesti hyvin yleiselle tapaukselle missä vanhaan koneeseen (hidas prossu) päivitetään tuore high-end GPU.

Mitä tulee kunnon prosessoreihin, niin high-end koneet nyt on high-end koneet, eli ei millään rajapinnalla voida ylittää sitä faktaa että jos prosessori on erittäin kyvykäs niin sillä ei ole ongelmaa DirectX:n tuoman overheadin kanssa. Siinä ei Mantle auta.

High-end koneissa pitää tosin huomata se pointti, että kovin nousu on koneilla missä on CrossFire kokoonpano. Noissa tapauksissa edes se kovin prossu eli 6-ydin HT Intel ei pysy perässä ja vaikutus nopeuteen on järkyttävän kova.

Itsekin olen ajatellut toisen GPU:n hankkimista, ja siinä Mantle kyl potkii lujaa vaikka alla on 6-ydin Intel.
 
Nojoo oot kyllä ihan oikeessa. Ja eiköhän siitäki vielä hieman lisää tehoa saada uusilla ajureilla. Amd saatavuus vaan tuntuu olevan tosi huono noilla 70x,80x,90x sarjoilla. Vissiin kaikki bitcoinfarmarit hamstraa noita.
 
Mitä ihmettä, miksi ei osu enää silmään mainintaa että pakko olla 270X/280X/290X? Mantle renderer now available in Battlefield 4 - News - Battlelog / Battlefield 4

Aiemmin uutisoitiin muualla että vaan noi, mut tos postis lukee vaan että vaatimus on "Graphics Core Next", ja sitä on ainakin 7970....

Sisälsi päivitys aika hulluna muutakin, boldattuna ehkä paras:

Jan 30 PC Game Update Notes


Mantle Support
The new Mantle renderer has been added in Battlefield 4. Most players can expect a performance increase by using this new low-level graphics API. Check out this news post [battlelog.battlefield.com] for the full details on Mantle, what the requirements are to run it, and how to enable it.


CPU/GPU performance and monitoring
-Tweaked and improved CPU multi-core utilization to try and avoid stuttering and low framerate due to stalls that happened on some CPU and OS configurations.
-Users can now configure and control themselves how many CPU cores should be used in the game with the new “Thread.MaxProcessorCount” settings in User.cfg.
-“Render.DrawScreenInfo 1” now also shows information about which CPU and GPU is in the system, how many GPUs & CPU cores are used and which renderer (DirectX 11 or Mantle) is active
-Added new “PerfOverlay.FrameFileLogEnable” command that records frame times on CPU & GPU and logs out to a .csv file
-AMD Catalyst driver 13.12 (or later) is now recommended instead of 13.9
-Enabled tile-based compute shader lighting optimization on Nvidia for improved GPU performance (already active on AMD GPUs)
-Improved performance with rendering and spotlights for all GPUs, primarily in in-door environments


DMR Balance Tweaks
-Increased the damage of all DMRs across all ranges. Specifically, damage has been increased at long ranges to allow three-hit kills against unarmored opponents. Additionally, reduced the penalty to accuracy for sustained DMR fire, allowing more rapid follow up shots in combat. The amount of the damage increase varies from weapon to weapon, according to its intended range, rate of fire, and damage. We will continue to monitor the effectiveness of DMRs in combat, and determine if additional action is needed to make DMRs a viable mid to long range weapon.


Other Items
-Significantly reduced the duration of the black screen when spawning in, and fixed the issue with players getting killed before being in-game
-Greatly reduced the risk of crosshairs disappearing, which would also result in hit markers disappearing
-Added a headshot icon on the killcard. This should help identify instances where players are correctly killed by one shot
-Fixed an issue in Squad Deathmatch where the “Win/Lose” text was overlapping
-Fixed an issue with players using an exploit for the SOFLAM
-Fixed an issue with players using an exploit for the MAV
-Fixed the gameplay code to properly track the FOV (Field of View) changes in the options menu
-Fixed an issue where chat would break when entering "false" or "true" in the chat window
-Fixed an out-of-helicopter glitch in Air Superiority where players could spawn on the ground and play as infantry
-Fixed the misaligned crosshairs on the T90 MBT
-Added setting to tweak joystick dead zone
-Various minor crash fixes


PC Game update Jan 3 - Forums - Battlelog / Battlefield 4
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Äänet sit bugas iha täysin. Soi vaan toi battlefieldin latausikkuna looppi pelissä eikä kuulu peliääniä. Pitäkää vittu tunkkinne. Nyt lähti muutaman viikon tauko, ei noita vitun bugeja vaan jaksa.
 
Toivottavasti ne ottaisvat senkin tsydeemin pois kun ruudussa vilkkuu vähän väliä että mitä perkkejä sulla on ja milloin sä menetät niitä... squad upgrade tai jotain tollasta. Ei tarvis mitään ylimäärästä siihen ruutuun.
 
Jos tilaa premiumin,niin saako silloin latailla veloituksetta nuo lisäosat vai vielälö niistä saa maksaa ja sain itselleni 50e:lla maastokuviota ja dogtagit
 
Jos tilaa premiumin,niin saako silloin latailla veloituksetta nuo lisäosat vai vielälö niistä saa maksaa ja sain itselleni 50e:lla maastokuviota ja dogtagit
Saa kaikki nykyiset ja tulevat.
 
Jaahas onko muilla tämä uusi ominaisuus. Kun spawnaa gunneriks tankkiin tai ifv:hen niin peli kaatuu? Eilen tuli itselle ekan kerran useampaan otteeseen.
 
Luulin jo kirjottaneeni tänne tosta Mantle -API:sta. Eilen vihdoin testasin.

Väitän että ainakin mulla smoothimpi peli, ja FPS erojakin paikoin. Ihan sillä perusteella (tarkempia seurantoja tekemättä) että yli 200h takana ja heti vaikutti erilaiselta peli.
Guilin Peaks kun on se lippu luolassa, niin syystä tai toisesta (olin siellä yksin tai monen muun kanssa) mul droppas siel FPS reippaasti ja vaikka oli korkea niin silti nyki kummasti. Eipä enää, ja FPS aböut 20 enemmän tuossa luolassa siinä lipun ympäristössä.

Jaahas onko muilla tämä uusi ominaisuus. Kun spawnaa gunneriks tankkiin tai ifv:hen niin peli kaatuu? Eilen tuli itselle ekan kerran useampaan otteeseen.
Tosta kuullut juttua. Mulle kävi kerran, joku väitti olisi ollut tietty mappi mutta itsellä muistaakseni oli eri mappi kuin minkä tyyppi sano. Mikä mappi sulla oli?
Anyway se taitaa bugi olla.
 
Ainakin Shanghaissa tuli, ja muistaakseni Zavodissa myös. Voi olla itsellä ainakin jotain yhteyttä siihen, että olin käyny winukassa ennen spawnia. Ennen sitä ei tullut.
 
Onko hävittäjät käytössä alusta asti? Mulla ne ei ps4 ilmesty mappiin eikä niitä myöskään ole siinä tyhjässä testimapissa?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom