Battlefield 4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Servulle pääsee, ellei yritä aina sitä samaa joka bugaa. Yleensä sekin päästää läpi lopulta, toki ärsyttävää jonottaa joku 5 kertaa. Esim. itsellä on yksi tietty serveri joka bugaa usein, mut sitten taas jokin toinen päästää läpi aina. Taitaa olla edelleen queue systeemissä se ongelma, joka estää lopulta connectionin. Sehän on bugannut kaikkea mukavaa siellä julkaisun yhteydessäkin, ja jossain vaiheessa se ei ollut edes käytössä.

Se on tosiaan outo bugi, koska se ei koskaan ikinä koskea jokaista servua sillä hetkellä kun bugaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nyt on edessä vähintään kesään asti kestävä tauko tästä pelistä. Ei mun hermot enää kestä tätä leikkiä. Jos ei edes servulle pääse enää niin olkoon perkele. Noh onneks on DayZ ja css, jos pitää jotain tietokonepeliä pelata.

En jaksanut selata joka sivua läpi, kukaan keksinyt mitään millä sais ps3-version kaatuilun loppumaan? Tuppaa kaatumaan tuo peli vähän turhan usein, kenttää vaihtaessa ja välillä ihan vaan kesken pelin.

Eikö se muutenkin ollut niin että eemeli ei alusta astikaan tykännyt pelistä ja hetki sitten lopetti kun kaikki on avattu ja nyt lopetti taas kerran? Mikä homma tässä oikein mahtaa olla meneillään kun tuntia toisen perään pelataan ja itketään paskasta pelistä?

Eikö se muutenkin ollut niin että eemeli ei alusta astikaan tykännyt pelistä ja hetki sitten lopetti kun kaikki on avattu ja nyt lopetti taas kerran? Mikä homma tässä oikein mahtaa olla meneillään kun tuntia toisen perään pelataan ja itketään paskasta pelistä?

Odotusarvo oli aivan liian kova tämän pelin suhteen.. Dicen pojat ja Ea kusivat hommat nyt niin pahasti, että tulen muistamaan tämän pelin aina historian paskimpana pelijulkaisuna. Jos joku kusee vielä tätä pahemmin julkaisun, niin ei voi muuta sanoa ku hattua nostaa.

Jos minä jostain pelistä 100e maksan niin kyllä mä sen koluan läpi, vaikka itku kurkussa.

Odotusarvo oli aivan liian kova tämän pelin suhteen.. Dicen pojat ja Ea kusivat hommat nyt niin pahasti, että tulen muistamaan tämän pelin aina historian paskimpana pelijulkaisuna. Jos joku kusee vielä tätä pahemmin julkaisun, niin ei voi muuta sanoa ku hattua nostaa.

Jos minä jostain pelistä 100e maksan niin kyllä mä sen koluan läpi, vaikka itku kurkussa.

Tämän siitä saa kun julkaisija sattuu olemaan koko pelialan paskamaisin. Kyllä ite uskon että jos julkaisijana olisi jokin muu kuin EA, matsku tulisi laadukkaampana.

bRHsvtX.jpg

Nyt alkaa vanhat kartat jo kyllästyttämään. Kumpi kannattaisi storesta ostaa, china rising-paketti vai Premium?

Tuleeko karttapaketteja CR:n ja second assaultin lisäksi muita, jotka sisältyis tuohon premiumiin?

Nyt alkaa vanhat kartat jo kyllästyttämään. Kumpi kannattaisi storesta ostaa, china rising-paketti vai Premium?

Tuleeko karttapaketteja CR:n ja second assaultin lisäksi muita, jotka sisältyis tuohon premiumiin?

Kyllä niitä lisäreitä noiden lisäks vielä 3-4 tulee. Ei pelkkää CR:ää kannata ostaa todellakaan, ihan paskoja oli nekin mapit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä niitä lisäreitä noiden lisäks vielä 3-4 tulee. Ei pelkkää CR:ää kannata ostaa todellakaan, ihan paskoja oli nekin mapit.

Niin ajattelinkin. Premiumia lataukseen.

Nyt reilu 50 tuntia pelaamista takana ja pikkuhiljaa alkaa pääsemään jyvälle pelitaktiikoissa...

Voi olla joillekkin tuttu. Tein itse vahigossa ton en tiennyt edes tämmöistä olevan koko pelissä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Zone-sarja -42%
OT: Ootkos Eemeli Planet Side 2:sta kokeillu? On vähän ku BF2142 mutta 100x isommassa suhteessa. Ite ei enää bäfää niin jaksanu niin kaverit houkutteli tohon peliin kun on vielä F2P eikä mikään P2W. Itse pärjää ainaki hyvin ihan standardi kamoilla.

Counter edestä puukottavaan on just hyvä anti-noob liike. :) Tosin mulle yks hailee onko sitä vai ei.

Tietenkin ongelmallinen tämä on silloin kun bugaa synkkaus ja se ei ole niin miltä näyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom