Battlefield 4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla yks parhaita fiiliksiä tulee kun thermal opticsilla näkee kilsan päästä snipun mettässä ja pistää mobile AA:n laulaa. :) Tippuu tippuu!

Ei mullakaan suurta snipavihaa ole, vaikkakin ymmärrän ne väitteet miksi ovat usein rasittava asia. Lähinnä siis sen takia ettei suurin osa tee paljoa pelin voittamisen eteen.

P.S. Kertokaa tyhmälle, että mikä on nuubituubi? Sinko?
battlefield-4-m320.webp

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eihän snipuissa mitään vikaa ole? Ite en niillä juurikaan pelaa eikä ne ärsytä, mutta jos nyt snipu sattuu ampumaan niin painaa sprinttiä niin 99% ajasta eivät enää osu eivätkä kokemuksen mukaa jaksa kauaa yrittääkää...

Jep, samaa mieltä. Sen takia se ihmetyttääkin miten jotkut niistä jaksaa vinettää, kun ne eivät paljoa vaikuta. No toki tuo TML:n pointti on sinänsä hyvä, että koska ne ei vaikuta, ei ne joukkueen hyväksi paljoa tee.

Èi helvetti! Nyt alkaa käpy palamaan! Just ku saa kaveritkin pelaamaan, niin eikö vittu ala kaatuilla vähän väliä! Ei vittujen kevät! Nyt se peli valmiiks ja vähän helvetin vauhilla!

6 matsia peräkkäin ekan minuutin jälkeen "Leaving level". Korjaisivat nyt tuon paskan punkbusterinsa samalla tai ottaisivat jonku oikeesti toimivan systeemin käyttöön kun toi AC ei oo koskaan toiminu missään pelissä ja levittäny vaan syöpäänsä niihin. pbsvc asennettu 34984 kertaa uudestaan ja putsattu pb kansiot ja vaikka mitä mut ei toimi.

Miten tuo counter knifetus toimii? Eli kun joku yrittää puukottaa minua edestä päin, miten vältän sen? Entä jos itse puukottaa, voiko tehdä mitään sille jos toinen yrittää counterata?

Näyttöön pitäs tulla lukemaan että paina F näppäintä (kai oletus? ellei sitten ole joku toiminto minkä kukin itse on säätänyt johonkin nappiin ja sattuu olemaan mulla F) niin se countteraa. Sille taas ei voi tehdä mitään jos toinen countteraa koska häviät aina. Sen takia toi onkin ihan perseestä tällä hetkellä koska sitä ei pysty eka puukottaja voittamaan ikinä, varsinkin kun aikeena ei ole tehdä mitään animaatiopuukotusta vaan viiltää normaalisti. Toivottavasti tulevaisuudessa siihen tulee joku 50%-50% arvonta kumpi sen voittaa.

Itseasiassa aina välillä sniput on kitissyt siitä kun panssarivaunulla/helikopterilla tappaa ne :D. Mutta en ymmärrä sellaistakaan kitinää, tai kitinää snipuista. Saa puukotuksia nimittäin.

BF3:sessa kitinä saattoi johtua siitä että tankilla näet snipun niin helposti scope glaren takia ja sitten vain pam ja tappo. Camoista ei juuri hyötyä snipuille ropise koska kiikari loistaa maalitaulun lailla olitpa sitten missä vaan.

Counter Knifestä sen verran että eihän sitä ränkyttää saa? Sitten kun tulee ruutuun että paina F niin mulla toimii ainakin kun kerran painan F niin onnistuu. Battlelogissahan tästä oli keskustelua ja siellä mun mielestä sanottiin että ennen aikaiset painallukset/spammi failaa counteroinnin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joko tää kannattaa kohta hommata, vai onko vielä paljon korjaamattomia bugeja? Ilmeisesti bf4+premium paketti on jotain 100€ luokkaa, vai saako jostain halvemmalla?

Näyttöön pitäs tulla lukemaan että paina F näppäintä (kai oletus? ellei sitten ole joku toiminto minkä kukin itse on säätänyt johonkin nappiin ja sattuu olemaan mulla F) niin se countteraa. Sille taas ei voi tehdä mitään jos toinen countteraa koska häviät aina. Sen takia toi onkin ihan perseestä tällä hetkellä koska sitä ei pysty eka puukottaja voittamaan ikinä, varsinkin kun aikeena ei ole tehdä mitään animaatiopuukotusta vaan viiltää normaalisti. Toivottavasti tulevaisuudessa siihen tulee joku 50%-50% arvonta kumpi sen voittaa.
Tai vaihtoehtoisesti ei puukota jengiä edestä. ;)

En ole puukottanutkaan. Vitun revive jäätyminen, korjaisivat jo ton paskan mikä on ehkä pelin pahin ongelma tällä hetkellä imo.

Mikä on revive jäätyminen?

Peli jäätyy "ACCEPT REVIVE" näyttöön etkä voi tehdä mitään muuta kun odottaa matsin loppumista tai quittia. Tapahtu taas uudestaan, vittu et palaa käämi tohon syöpäpeliin ihan kohta taas vaihteeks.

Zone-sarja -42%
Aijaa. :o

Ei ole kyllä tullut vastaan vielä. Ainoa mikä mua vituttaa on se, että liian usein jannua ei voi revivee.... vaikka kuinka yrität vaihtaa kulmaa jne, niin ei. Olen näissä tapauksissa yrittänyt niin monta kertaa kun ehtii sen aikana mitä on ylipäätään aikaa revivee. BF3 esim. medkit jannun vieressä esti, mut sen kuin ampui sen medkitin pois ja sitten toimi. Toimiiko tässä pelissä vastaava, toisaalta onko edes aikaa tommoselle. Tosin nyt revive ei joskus toimi vaikka tyypin ympärillä ei ole mitään.

Onko jengi puskenu tätä PS3:lla? Onko hankkimisen arvoinen?
Eikö se melkein ole sen puolesta että kympillä saa PS4 version kun on ostanut PS3 version? Aiemmin kelasin että miksi joku hankkisi tän tolle, mutta toi päivityshinta on kyllä passeli.

Kaikki nää bugit on nii tuttuja. Nyt mua alko taas suunnattomasti vituttamaan, kun pelasin assaultia ACE 23:lla ja odotin että saan suppressorin ku 160 tappoa on kasassa. No mites käykään, tappoja on jo 171 ja ei unlockaannu. Ilmoittaa vaa "unlock criteria 171/160 kills". Vittu :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom