Battlefield 4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla ei edes ole vielä tätä peliä, ja vituttaa silti kun se ei toimi. Saatan ostaa PS4:n mukana perjantaina, mutta enpä oikein tiedä. Onko konsoleilla ollut yhtä paljon ongelmia, kuin PC:llä?

Joitain viallisia yksilöitä ollut joo, mutta se on arvattavissa, kun myydään yli miljoona kappaletta elektroniikkaa sisältävää laitetta. 1% luokkaa ollut viallisten määrä.

Mulla ei edes ole vielä tätä peliä, ja vituttaa silti kun se ei toimi. Saatan ostaa PS4:n mukana perjantaina, mutta enpä oikein tiedä. Onko konsoleilla ollut yhtä paljon ongelmia, kuin PC:llä?

Vähintään yhtä paljon ongelmia on konsoliversioissa kuin pc versiossakin. Yhtä paljon tuolla foorumilla konsolipelaajatkin manaa kun peli vittuilee.

Mitenhän meidän premiumien käy kun tuplaxp vkloppu sattuu ton viikon sisälle, saadanko quadruplet vai meneekö premium siltä osin hukkaan :curs: mutta toisaalta ei olisi itseäni haitannut kun en sillon olis kerenny paria tuntia enempää mättämään, nyt on koko viikko aikaa hakata parikyt ränkkii. On muuten tullut 10 uutta ränkkiä peliin jos joku ei ole huomannut, ennen loppui Colonel 100 mutta nyt jatkuu 110 asti prikaatikenraaliksi. Eikös BF3:kin saanut 45->145 ränkit vasta lisäyksenä? Eli voidaan olettaa että tulevaisuudessa tähänkin tulee lisää ränkkejä joka on toisaalta ihan helvetin tyhmää kun koko ränkin arvo arvo laskee olemattomiin. Mutta, eipähä ole jokainen servulla BGen ensviikosta lähtien. BF2 aikaan ränkkisysteemi oli oikeesti hyvä eikä vedetty täysille samantien.

Joo huomattu on tuo rankkihomma. Joku jampe oli jo 106 tuossa pari päivää sitten, niin tietää, että se on nakittanu 24/7 lockeria helvetisti :D

Vitun kusipäähuorannulikat korjaisivat paskan pelinsä, tänään 7 kertaa jäätyny revive ruutuun. Saisivat myös poistaa ton helvetin LVG paska-aseen ja antaa ikibännit jokaiselle kuka edes yrittää käyttää asetta.

Vitun kusipäähuorannulikat korjaisivat paskan pelinsä, tänään 7 kertaa jäätyny revive ruutuun. Saisivat myös poistaa ton helvetin LVG paska-aseen ja antaa ikibännit jokaiselle kuka edes yrittää käyttää asetta.

Ootko menny kustomoimaan asetta tai jotai kun oot kuollu ja sit joku on revivettäny sut? TUossa tilanteessa se yleensä jäätyy.

M320 LVG on varsin käyttökelpoinen työkalu Operation Lockerissa. Nyt olen siirtynyt karbiineista rynnäkkökivääreihin ja nämä rynkythän on melko hyviä. Liekkö päivitys muuttanut niitä, aijemmin kun tuntui siltä että karbiinit paljon parempia..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se on vaan niin naurettavan säälittävä ase eikä vaadi minkäänsortin taitoa ja yleensä nämä LVG jonnet vaan istuu Lockerissa jossain nurkassa paskat housussa eivätkä tee pelin aikana yhtään mitään. Siinä kun 10 pelaaja per puoli tekee tota niin ei ihme jos mapissa ei oo mitään järkeä eikä kukaan yritä pelata objektia.

1375m pitkä headshotti ja siitä aiheutuva rageryöppy vie syöpäleluilla(nuubituubit) saadut tapot mennen tullen.

Ite en tosin tota tdm:ää koskaan pelaa, niin ei ole tarvinnut opetellakaan tuota nuubituubittelua. Yhden kerran olen nuubituubia joutunut käyttämään bf4:ssä ja se oli sillon ku piti saada yks tappo sillä, että saa sen l85:n.

Im am the most complete sniper in the world! Tunnistajat tunnistaa lausahduksen. Minä en kovinkaan usein kuole kun pelaan sniperillä. Minä vain päätän kuka kuolee siellä taistelukentällä, välillä tietysti pitää olla hieman varovainen, jos joku haluaa yrittää kostaa, mutta yleensä ne on yritykseksi jäänyt. Mä tykkään siitä ku oppii jonkun mieleisen sniperin toiminnan ja oppii ennakot kunnolla ja sitten pystyy ampumaan vaikka liikkuvia kohteita yhtä helposti, kuin aloittelija paikallaan olevan vihun 10 metrin päästä.

Todella hienoja ne taitavimpien sniputtajien youbube pätkät ja ne aina innostaa pelaamaan reconilla ja yrittämään itsekin uskomattomia frägejä. Niin se vaan on, että jos joku oikeasti hyvä sniperi osuu samalle serverille, niin et sinä sitä millään tuubilla tapa ikinä.

Itseasiassa aina välillä sniput on kitissyt siitä kun panssarivaunulla/helikopterilla tappaa ne :D. Mutta en ymmärrä sellaistakaan kitinää, tai kitinää snipuista. Saa puukotuksia nimittäin.

Zone-sarja -42%
Ite oon aina diggaillu snipu hommista. Siinä on vain jotain siistiä, kun toisella ei ole hajuakaan, että kohta lähtee henki. En oo ikinä oikein tykänny siitä juostaan-pää-kolmantena-jalkana-ympäri-kenttää-ja-ammutaan-kaikkea-mikä-liikkuu toiminnasta.

P.S. Kertokaa tyhmälle, että mikä on nuubituubi? Sinko?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom