Battlefield 4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vaikka tätä ei statsien takia pitäisi pelata niin tulee niitä silti välillä kurkittua ja tuot skill hommaa en ymmärrä... Eilen kun pelasin conquestia "aggressive" reconina 1800ticketin servulla ja 37% accuracy, 900spm, MVP ja Ace Squad niin silti tuli miinusta skilliin vaikka squadin kanssa juoksin otin lippuja vaihtelin kittiä revivejä varten. Mutta sitten taas kun pelaa Assaulttia niin tuntuu että skilliä tulee lisää jo vaikka pelkästään vedät reviveä tiimille. :jahas:

No ylipäätään jengi vois pelaa sitä tiimipeliä enemmän, sen lisäks että niitä ammo packei vois oikeasti viljellä aina kun mahdollista, niin tosiaan vois revivee ja heittää healei enemmän. Tosin ilmeisesti jengi mielummin kantaa healthii ja nuubituubia sen defibin sijasta. Enkä oikein jaksa ymmärtää perustelua että "se revivee vaan 20 healthil", kun useimmiten itse ainakan pysyn hengis silläkin healthil... en siis itsekään hiero niitä paddlei kun on niin lyhyt se aika mitä on revivee.

Joo, ei tietenkään joka ikisen assaultin tarvi kantaa defibbii, mut tuntuu että joko sitä ei oikeasit kanna kun 5% assaulteista tai sit jos kantaa niin ei jakseta käyttää.

Itse viskon jatkuvasti healthii, käytännössä niin usein kuin peli antaa niitä heittää, ja sen lisäks revivee aivan jatkuvasti. Tulee muuten aika saatanasti pongoja noin, ja muutenkin auttaa kun ei oman tiimin tiketit tipu ihan niin haipakkaa. Esim. eilen tipahti 22 medic ribbonia yhdessä pelissä.

No ylipäätään jengi vois pelaa sitä tiimipeliä enemmän, sen lisäks että niitä ammo packei vois oikeasti viljellä aina kun mahdollista, niin tosiaan vois revivee ja heittää healei enemmän. Tosin ilmeisesti jengi mielummin kantaa healthii ja nuubituubia sen defibin sijasta. Enkä oikein jaksa ymmärtää perustelua että "se revivee vaan 20 healthil", kun useimmiten itse ainakan pysyn hengis silläkin healthil... en siis itsekään hiero niitä paddlei kun on niin lyhyt se aika mitä on revivee.

Joo, ei tietenkään joka ikisen assaultin tarvi kantaa defibbii, mut tuntuu että joko sitä ei oikeasit kanna kun 5% assaulteista tai sit jos kantaa niin ei jakseta käyttää.

Itse viskon jatkuvasti healthii, käytännössä niin usein kuin peli antaa niitä heittää, ja sen lisäks revivee aivan jatkuvasti. Tulee muuten aika saatanasti pongoja noin, ja muutenkin auttaa kun ei oman tiimin tiketit tipu ihan niin haipakkaa. Esim. eilen tipahti 22 medic ribbonia yhdessä pelissä.

Mitä enemmän lataat Defibbejä ku ressit niin sitä enemän saat pisteitä ja kaveri helaa ku herää.

Mitä enemmän lataat Defibbejä ku ressit niin sitä enemän saat pisteitä ja kaveri helaa ku herää.
Sanoin sen tuossa ohimennen, mutta useimmiten tilanne päällä ja mieluummin vain ressin. Vois jatkossa viilaa tekniikkaa, eli siis päätä.

Ite en jaksa hinuttaa, vaan ressin ja heitän päkin perään ja pisteitä tulee. Kylvän ammoboxejakin joka ilman suuntaan kun supportilla pelaan. Kun pelaa assaultilla tai supportilla, niin se vaan pitää tehdä se duuni mikä niille classeille on suotu, ja sitten on kyllä melkonen teppotulppu, jos ei edes ne ylimääräset pisteet kiinnosta. Nuo kyseiset teppotulput myös käyttää sitä oksettavaa nuubituubaa, mikä on lähes käsittämätöntä. Ehkä yksi pelin turhimmista turhakkeista.

Kokeilinpa tuota revivytystä hetken ja tuohan on täyttä paskaa. Pitää seistä että se onnistuu (kerran vain onnistu muuten) ja vähän arpapeliä missä kohti pitää olla että tuo onnistuu.

Zone-sarja -42%
Tuli haettua SteelSeries 6Gv2 ja huhhuijaa ku on outoo pelata ensimmäisellä mekaanisellä, meinaa mennä ihan söössiks kaikki tekemiset.

Kokeilinpa tuota revivytystä hetken ja tuohan on täyttä paskaa. Pitää seistä että se onnistuu (kerran vain onnistu muuten) ja vähän arpapeliä missä kohti pitää olla että tuo onnistuu.

Välillä tuota tapahtuu että ei millään saa ukkoa ylös ja joskus jopa niin että kun ressit vieressä olevaa niin 20m edessäpäin oleva jamppa nousee pystyyn :D Kyllä se revive silti kannattaa. Tiimi hyötyy ja saa hyvin pisteitä.

Tänään SteelSeries Siberia V2 kuinkahan paljon äänimaalima muuttuu kun tällä hetkellä 30e normi stereokuulokkeet :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään SteelSeries Siberia V2 kuinkahan paljon äänimaalima muuttuu kun tällä hetkellä 30e normi stereokuulokkeet :rock:
Arvaas ero kun vaihdoin 70e SteelSeries Siberia > 300e Astro A50. :kuola:

Siinä on vaan se ongelma, että monesti ottaa turhaa riskiä kun revive ei onnistu mutta vihu tappaa sen aikana. Nuubituubia käytän mieluummin.
Harvemmin sitä on itse tullut kuoltua sen takia että reviveen. Eihän sitä nyt mihin tahansa rynnitä revivee.

Etenkin omalla squadilla pelatessa missä porukka ihan teamspeakissä, niin se reviven hyödyllisyys hakkaa kyllä nuubituubit 100-0. Tässä tullaan tietenkin siihen ongelmaan joka aiheuttaa mm. kaikki itkemiset tankeista yms, eli se että ns. yksin pelatessa ei sitä tiimityöskentelyä useimmiten ole. Tässä tapauksessa ymmärrän enemmän miksi joku ottaa sen nuubituubin, tosin itse otan silti sen defibin mielummin. Pysyy itsekin hengissä paremmin kun ympärillä jengiä enemmän.

Bäfä on kyllä aivan eri peli jos on edes se yksi squadi omaa porukkaa pelaamassa. Siinä voi tietoisesti tuhota pois tietyt tankit, tietyt koput, hakea tietyt liput jne. :)

Jaa. Itse kuolin useasti kun yritin revivetä, monesti kun siihen meni aikaa kun se ei kerralla onnistu.

Mitä tulee tiimipelistä: ennen pelasin lähinnä ajoneuvoilla conquestia, ja aikamoista taistelukentän dominointia se oli. Nyt on tullut vaan tdm (ja lähinnä lockeria) jossa tuo nuubituubi on melko hyödyllinen tiimille sekin. (BF3 en edes olisi voinut kuvitella, että pelaisin metroa tdm.:)

Eilen oli oikein mahtava peli kun pelasin sitä (en muista pelimuodon nimeä) missä on kummallakin tiimillä kolme räjäytettävää M-Comia ja pitää aina hakea pommi jostain, jolla ne räjäyttää.
Noh, kummallakin tiimillä oli yhdet M-Comit jäljellä, niistä oli jo tapeltu melkein puol tuntia, sitten sain pommin, hyvällä tiimityöllä mua odotti squadilainen paattinsa kanssa, oltiin menossa M-Comille, päästiin sinne saarelle jossa M-Comi oli, mulla soi päässä ''We are the champions'' ja juoksin silmissäni jo melkein hidastettuna M-Comille, voitto oli varma, ei vihollista missään, mikä vois mennä pieleen?
Noh, yhtäkkiä commanderi pudotti suoraan sen ison luotilaatikon M-Comin eteen, eikä sitä saanut pläntättyä, aina kun yritti painaa neliötä että sen plänttäis niin avautu se valikko missä voi vaihtaa classia.
Vihollisten helikopteri tuli ja tappoi mun squadilaisen ja mut, vei pommin mukanaan ja voitti koko pelin.
Ai saatana että söi miestä, en kuitenkaan syytä commanderia, yritti auttaa vaan mutta huono tuuri.

Eilen oli oikein mahtava peli kun pelasin sitä (en muista pelimuodon nimeä) missä on kummallakin tiimillä kolme räjäytettävää M-Comia ja pitää aina hakea pommi jostain, jolla ne räjäyttää.
Noh, kummallakin tiimillä oli yhdet M-Comit jäljellä, niistä oli jo tapeltu melkein puol tuntia, sitten sain pommin, hyvällä tiimityöllä mua odotti squadilainen paattinsa kanssa, oltiin menossa M-Comille, päästiin sinne saarelle jossa M-Comi oli, mulla soi päässä ''We are the champions'' ja juoksin silmissäni jo melkein hidastettuna M-Comille, voitto oli varma, ei vihollista missään, mikä vois mennä pieleen?
Noh, yhtäkkiä commanderi pudotti suoraan sen ison luotilaatikon M-Comin eteen, eikä sitä saanut pläntättyä, aina kun yritti painaa neliötä että sen plänttäis niin avautu se valikko missä voi vaihtaa classia.
Vihollisten helikopteri tuli ja tappoi mun squadilaisen ja mut, vei pommin mukanaan ja voitti koko pelin.
Ai saatana että söi miestä, en kuitenkaan syytä commanderia, yritti auttaa vaan mutta huono tuuri.

Noi on aina hauskoja JÄLKEENPÄIN :D Ite onnistunu kuolemaan 2 kertaa siihen kun commanderin laatikko on tiphatanut päälle. Ekalla kerralla spawnasin ja kerkesin olemaan puoli sekuntia hengissä ja kops laatikko päähän. Toinen kerta conquestissa capturea noin 10% jäljellä kunnes kops ja laatikko päähän :face:

Hyh,

Menin ylikuntoon bäfässä. Eilen ei onnistunut mikään ja kiukutti vaan pelata.
Koko yökin meni sotiessa.

Pidän palauttavan tauon bäfäämisestä.

Harmittaa ku meikäläisen lempimappi flood zone ei oikein suostu toimimaan. Ihan sama onko 32 vai 64 slottinen servu. Aina vaan menee ruutu mustaks ja tulee "could not join server" vaikka oisin pelannu servulla jo pari tuntia :D Sitten voi peli myös kaatua ihan ilman syytä ja pitää painaa ctrl+alt+del, että pääsee pois. Sitten saattaa mennä ruutu mustaks ja mennä takasin battlelogiin, eikä edes tule mitään erroria tai mitään. Peli vaan sammuu. Kumma juttu.

Jaa. Itse kuolin useasti kun yritin revivetä, monesti kun siihen meni aikaa kun se ei kerralla onnistu.

Mitä tulee tiimipelistä: ennen pelasin lähinnä ajoneuvoilla conquestia, ja aikamoista taistelukentän dominointia se oli. Nyt on tullut vaan tdm (ja lähinnä lockeria) jossa tuo nuubituubi on melko hyödyllinen tiimille sekin. (BF3 en edes olisi voinut kuvitella, että pelaisin metroa tdm.:)

Pistätkö BF3 nickisi niin ihan mielenkiinnosta katselin hieman statsejasi. Kun olet nyt tainut jo useamman kerran mainita miten ylivoimainen olit kun istuit lähes kaikki matsit tankissa ja tämän lisäksi käytät ennemmin nuubituubia kun herätystä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom