Battlefield 4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihmeissäni ollut kun niin monella ollut crashailyongelmaa, päivittäin pelaillut pari tuntia kerrallaan melkeinpä julkasusta lähtien itse, mutta ainoastaan julkaisupäivänä oikeestaan kaatuilua ilmeni.
Alustana tietenkin PC, löytyykö paljonkin konsolipelaajia? :>

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ostin uuden BF 4 ja huomasin että 4gb xbox ei riitä muisti. Kelpaako siihen muistitikku, vai tarviiko siihen ihan xboxin kovalevyn?

Eilen vähän vitutti kun ei pystynyt asentaa..

On kyllä paskaa Xboxilla tämä. Suunnilleen joka toisen loading screenin kohdalla kaatuu vieläkin. PC:llä ilmeisesti toimii jo suht. ok?

PC:llä ilmeisesti toimii jo suht. ok?
Ei mitään ongelmia
07-minister.webp

Ostin uuden BF 4 ja huomasin että 4gb xbox ei riitä muisti. Kelpaako siihen muistitikku, vai tarviiko siihen ihan xboxin kovalevyn?

Eilen vähän vitutti kun ei pystynyt asentaa..

Xboxilla voi käyttää ulkoista muistia pelitallennuksia/asennuksia varten, toisin kuin pleikalla, joten iso muistitikku vaan kiinni ja pelit asentumaan.

Ei onnistu silti muistitikulle. Mulla on kingstoninn muistitikussa Gta V asennettu, ja 7 gigaa pitäisi olla tilaa siellä vielä mutta ei pysty asentaa... :/

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heti kun vaihdoin 64/64 servut 32/32 servuihin niin kaatumiset ovat loppuneet kokonaan! Liekkö tuolla pelaajamäärällä sitten ollu noin iso vaikutus? Ainut "kaatuminen" kahen päivän sisään tuli eilen flood zonessa, kun olin siellä servulla jo ainakin tunnin pelannu niin yhtä äkkiä heittää ruudun mustaks ja takas battlelogiin. Syy oli Could not join server! :D Vittu että repesin, enhän minä siellä ollu ku tunnin pelannu ja sitte tulee tuommonen.. Varmaan jääny vahingossa jonoon jonnekki servulle tai jotai.

Karbiinit pesee rynsesterit mennen tullen tuossa pelissä :D Kohta saan sen ace CQB:n, niin rupee varmaan lyyti kirjottaa vielä nykyistäkin paremmin :D Tehokkain sarjatuliase nimittäin koko pelissä.

Tänään uusi Razer DeathAdder 2013 ja SteelSeries QcK kaupasta ja kohta armoton ränkkäys miten luistaa bäfä, vielä kun tulis Qpad MK-50 CherryMx Brown postista niin :dance:

3 päivää pelaamatta eikä tuu enää yhtää mitää tästä, pöydässä kohta nyrkin mentävä reikä. Totutellaas taas pari päivää..

Naps, rystynen verille

Vittu tässä pelissä pärjäis yksin paremmin kun jossain räkäsessä publasquadissa tai edes tiimissä kun ykskään ei osaa edes revivee vaikka ois 20 mediccii ympärillä :face:

^Tuo vituttaa ihan saatanasti! Kuinka autistinen paskapää pitää olla ettei tajua revivettää? Ei pisteet kiinnosta noita idiootteja paskan vertaa.. Sitte nuo publasquadleaderit ei koskaan tajua antaa komentoja ja jälleen jää muutama tuhat pistettä saamatta. Onneks välillä on niinkin hyvä tilanne, että squadi on täynnä kavereita, niin sen tietää heti mikä squadi siellä tiimin käressä on :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom