Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Terminator2 sanoi:Ei toimi, sieltä voit tiirailla IP osoitteet ja tsekata onko tutuilla servuilla pelaajia, mutta liittyä pitää pelistä ja vieläpä kirjoittaa käsin IP, koska peli ei osaa kopioida osoitteita.
Todella on häikkää jossain, jos et voi täysillä graffoilla pelata 1024 resolla sinun koneellasi.
Hyvä idea. Saa varmasti porukan samalle servolle jos tuo täällä mainittu servo ei jostains syystä halua toimia tai jotainMyth sanoi:Pistetään quakenettiin joku kannu pystyyn, niin voidaan sopia siellä serverit mille mennään jne., jos siis halukkaita pelaajia on?
Jamiks sanoi:Ihan tälleen ajattelin tuota pyörimishommaa kommentoida sen verran, että itellä fujitsun amilo p4 3.2GHz, giga muistia, radeon 9600 ja jopa kaikki low:lla tökkii aika ajoin todella pahasti. Ei voi käsittää, mediumeilla on aivan mahdoton pelailla. Uusimmat omegat on asennettuna (ellei nyt parin viikon sisään ole uusia tullut), myös uusin direct x on koneella.
Demoa olen vasta testaillut ja kovasti kyllä harkinnut kokoversion ostoa, mutta turhan tuskasta tuo pelaileminen on tällä hetkellä. Jollain 20 hengen servuilla pystyy vielä low-asetusten kanssa pelaamaan sujuvasti, mutta yli 30 hengen serverit tekevät jo tiukkaa :(. Luulis, että moisella kokoonpanolla vähän paremmin edes pyörisi...
edittiä: Pelaileeko porukka enempi crackatyillä servuilla vaiko ihan orkkiksilla?
CiioN sanoi:Kerkiääkö porukka tänään joskus klo. 1800-1900 pelailemaan?
Kokoonnutaan vaikka tonne pakkotoiso.bf2 kanavalle.
Itse olen miettinyt tuota kans. Ei meinaa millään osua vaikka kohde on paikallaan ja itse ammut makuultaan...Myös peruskivääreillä tuntuu ettei saa millään tapettua vaikka kohde olisi melko lähellä. Tuskin lagistakaan johtuu kun pingi on yleensä noilla ulkomaanservoilla jotain ~40. Tuntuu, että saa rätkiä melkein lippaan ukkoon enkä nyt tarkoita, että nappi pohjassa ampuisin vaan ihan nättejä sarjojaMyth sanoi:Edit:Onko jossain ohjetta sille pelissä olevalle snipu kiväärille. Siinä tähtäimessä kun on ns. "etäisyysasteikko" ja "ennakkoasteikko". Merkkaako nämä ylipäänsä mitään, kun en mitään selkeetä osumistapaa ole vielä onnistunut löytämään? Eli jos kohde juoksee, pitääkö ottaa ennakkoa ja pitääkö tähdätä ylemmäs kauemmas ammuttaessa? Jotenkin outoa on mun mielestä tuo ampuminen snipalla. Yleensä en edes ole osunut paikallaan olevaan kohteeseen, kun taas liikkuviin helpommin. Mitähän jippoja tässä nyt on mitä mä en älyä. Entäs osuuko makuulta paremmin, kuin polvelta?
Terminator2 sanoi:Jees peli oli kyllä. Pitäisi vaan enemmän olla tuttua porukkaa, jotta saisi edes jotain squad henkeä aikaiseksi.
Hetken selailun jälkeen löysin tuon vian... Eli tilannehan on nyt se että peli tukee vaan tota gf 6600gt PCI-E versiota! Ja tottakai sitte 6800 sarjan näyttiksien kaikkia malleja mutta ei juurikaan tota mikä meikällä rullaa tuola... :curs: :curs: :curs: Kyllä tekis mieli sanoa pari sanaa...Terminator2 sanoi:Launching/Loading Issues: The most common problem with BF2...
JinX sanoi:Hetken selailun jälkeen löysin tuon vian... Eli tilannehan on nyt se että peli tukee vaan tota gf 6600gt PCI-E versiota! Ja tottakai sitte 6800 sarjan näyttiksien kaikkia malleja mutta ei juurikaan tota mikä meikällä rullaa tuola... :curs: :curs: :curs: Kyllä tekis mieli sanoa pari sanaa...
Kaikki nvidia kortit mitä peli tukee:
"6600 (PCIe), PCX 5900 (PCIe).
5800 series (AGP).
6800 Ultra, 6800 GT, 6800.
FX 5950 series, FX 5900 series, FX 5700 series.
If you are not using one of these video card chipsets, the game may run improperly or may not run at all."