PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ELi ainakaan aamulla kokeillessani tuota servua niin ei ollut ketään siellä..Eli varmaan olisi pelkästään pakkis-miehet tulossa..
Nyt kaikki mukaan pitämään hauskaa..

Voidaan mennä sinne ihan aluksi ja jos on tyhjää minä voin vaikka antaa IP osoitteet muihin servuihin, jos joku ei niitä kopioinut tuosta. Itse pelailen Lobo[Suomi] nickillä.

Tietenkin jos mukana on paljon aloittelijoita, niin onhan se hyvä käydä vähän läpi taktiikoita ;) ja perustoimintoja.

Terminator2 sanoi:
Ei toimi, sieltä voit tiirailla IP osoitteet ja tsekata onko tutuilla servuilla pelaajia, mutta liittyä pitää pelistä ja vieläpä kirjoittaa käsin IP, koska peli ei osaa kopioida osoitteita.

Todella on häikkää jossain, jos et voi täysillä graffoilla pelata 1024 resolla sinun koneellasi.

Harmi tuo All Seeing Eyen toimimattomuus. Toivottavasti tulee nopeasti päivitys tuohon multiplayer valikkoon.

Kyllä mä olen paljon noiden koneiden kanssa säätänyt ja noita omegan ajureitakin testailin joskus. Mun mielestä noi Omegat on ennemminkin CS optimoituja...Tiedä sitten. Ihan uusimmat radeonin ajurit mulla sen sijaan ei ole, koska CS:S tarjoaa jo uudempia. Pitää vielä testailla niitä, mutta tosiaan low:lla ja osa mediumilla niiden olla pitää jos mielii pelailla siedettävällä fps:llä. Oli mulla tuo prossu kellotettuna joskus 2.3GHz ja näyttiskin oli kellotettuna tappiin ja se kyllä nostaa fps:ssää hyvin, mutta tosi huonoja nuo mun muistit kellottumaan ja sitä kautta sitä ei oikeen saanut vakaaksi eikä muutenkaan hyvin kelloteltua. Näyttis sitten kuumenee rajusti kellotettuna ja ajattelin laittaa sen vakioksi. Mun mielestä tuo on jo "vanha" kokoonpano uusiin peleihin :D

Edit: Pelaan muuten nimellä MessevaHauki_FIN, yleensä saksalaisilla servuilla, koska pingit siellä sopivimmat. Pistetään quakenettiin joku kannu pystyyn, niin voidaan sopia siellä serverit mille mennään jne., jos siis halukkaita pelaajia on?

Myth sanoi:
Pistetään quakenettiin joku kannu pystyyn, niin voidaan sopia siellä serverit mille mennään jne., jos siis halukkaita pelaajia on?
Hyvä idea. Saa varmasti porukan samalle servolle jos tuo täällä mainittu servo ei jostains syystä halua toimia tai jotain :)

Ihan tälleen ajattelin tuota pyörimishommaa kommentoida sen verran, että itellä fujitsun amilo p4 3.2GHz, giga muistia, radeon 9600 ja jopa kaikki low:lla tökkii aika ajoin todella pahasti. Ei voi käsittää, mediumeilla on aivan mahdoton pelailla. Uusimmat omegat on asennettuna (ellei nyt parin viikon sisään ole uusia tullut), myös uusin direct x on koneella.

Demoa olen vasta testaillut ja kovasti kyllä harkinnut kokoversion ostoa, mutta turhan tuskasta tuo pelaileminen on tällä hetkellä. Jollain 20 hengen servuilla pystyy vielä low-asetusten kanssa pelaamaan sujuvasti, mutta yli 30 hengen serverit tekevät jo tiukkaa :(. Luulis, että moisella kokoonpanolla vähän paremmin edes pyörisi...

edittiä: Pelaileeko porukka enempi crackatyillä servuilla vaiko ihan orkkiksilla?

Jamiks sanoi:
Ihan tälleen ajattelin tuota pyörimishommaa kommentoida sen verran, että itellä fujitsun amilo p4 3.2GHz, giga muistia, radeon 9600 ja jopa kaikki low:lla tökkii aika ajoin todella pahasti. Ei voi käsittää, mediumeilla on aivan mahdoton pelailla. Uusimmat omegat on asennettuna (ellei nyt parin viikon sisään ole uusia tullut), myös uusin direct x on koneella.

Demoa olen vasta testaillut ja kovasti kyllä harkinnut kokoversion ostoa, mutta turhan tuskasta tuo pelaileminen on tällä hetkellä. Jollain 20 hengen servuilla pystyy vielä low-asetusten kanssa pelaamaan sujuvasti, mutta yli 30 hengen serverit tekevät jo tiukkaa :(. Luulis, että moisella kokoonpanolla vähän paremmin edes pyörisi...

edittiä: Pelaileeko porukka enempi crackatyillä servuilla vaiko ihan orkkiksilla?

Millä resoluutiolla pelaat?

No mulla on ihan maksettu peli, jotenka pelailen niillä mitä se peli löytää, eli orkkiksilla. Pelottaa vaan sen uuden IP:n lisääminen, kun refreshinkin painaminen on jo niin tuskallista :)

Tuosta kannusta, mitenkäs olis quakenet @ pakkotoisto.bf2? Kuka nyt kerkeekin sit laittaa pystyyn, niin tonnehan voisi sitten mennä.

Noh, 800x600 resolla mennään. Tosin olen kyllä joittenkin pelien kanssa törmännyt semmoseen (tietyillä näyttiksillä), että korkeemmilla resoilla voi jopa toimia paremmin?

edit: /j pakkotoisto.bf2 @qnet :rock:

CiioN sanoi:
Kerkiääkö porukka tänään joskus klo. 1800-1900 pelailemaan?
Kokoonnutaan vaikka tonne pakkotoiso.bf2 kanavalle.

Tänään en itse kerkee, on auton huoltoon vientiä, salia sun muuta. Tonne kannulle yritän tulla idlailemaan niitä main. Huomenna kerkeää jonkin sortin pelisession ottamaan, varsinkin kun anoppi ja appiukko tulee vierailulle. Hyvällä syyllä voi olla kuulokkeet korvilla koko illan :)

Edit:Onko jossain ohjetta sille pelissä olevalle snipu kiväärille. Siinä tähtäimessä kun on ns. "etäisyysasteikko" ja "ennakkoasteikko". Merkkaako nämä ylipäänsä mitään, kun en mitään selkeetä osumistapaa ole vielä onnistunut löytämään? Eli jos kohde juoksee, pitääkö ottaa ennakkoa ja pitääkö tähdätä ylemmäs kauemmas ammuttaessa? Jotenkin outoa on mun mielestä tuo ampuminen snipalla. Yleensä en edes ole osunut paikallaan olevaan kohteeseen, kun taas liikkuviin helpommin. Mitähän jippoja tässä nyt on mitä mä en älyä. Entäs osuuko makuulta paremmin, kuin polvelta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Myth sanoi:
Edit:Onko jossain ohjetta sille pelissä olevalle snipu kiväärille. Siinä tähtäimessä kun on ns. "etäisyysasteikko" ja "ennakkoasteikko". Merkkaako nämä ylipäänsä mitään, kun en mitään selkeetä osumistapaa ole vielä onnistunut löytämään? Eli jos kohde juoksee, pitääkö ottaa ennakkoa ja pitääkö tähdätä ylemmäs kauemmas ammuttaessa? Jotenkin outoa on mun mielestä tuo ampuminen snipalla. Yleensä en edes ole osunut paikallaan olevaan kohteeseen, kun taas liikkuviin helpommin. Mitähän jippoja tässä nyt on mitä mä en älyä. Entäs osuuko makuulta paremmin, kuin polvelta?
Itse olen miettinyt tuota kans. Ei meinaa millään osua vaikka kohde on paikallaan ja itse ammut makuultaan...Myös peruskivääreillä tuntuu ettei saa millään tapettua vaikka kohde olisi melko lähellä. Tuskin lagistakaan johtuu kun pingi on yleensä noilla ulkomaanservoilla jotain ~40. Tuntuu, että saa rätkiä melkein lippaan ukkoon enkä nyt tarkoita, että nappi pohjassa ampuisin vaan ihan nättejä sarjoja :)

Terminator2 sanoi:
Jees peli oli kyllä. Pitäisi vaan enemmän olla tuttua porukkaa, jotta saisi edes jotain squad henkeä aikaiseksi.

Jep, kaikki vaan irciin #pakkotoisto.bf2 kanavalle ja sitten mennään pelailemaan isolla jengillä! :kippis1:

Mikä onku ei toi halua lähtee päälle...?! Meinaan vaan että kuitenki nvidia 6600gt agp versiolla yrittää rullata nii menee takasi työpöydälle!! Jos guruja löytyy niin jeesiä! muita speksejä: n. 720mb ( 400mhz) muisti, athlon xp @2100mhz ja emo joku via:n kt400... Tuo versio mitä yritän käynnistellä on kans imastu... sitte tiedä? :(

Launching/Loading Issues: The most common problem with BF2 is that the game crashes to desktop or goes to a black screen when you first launch it. The reason for this is either incompatible hardware (make sure you meet all the minimum specs), or more usually the fact that you're not running at the default Windows XP refresh rate (60Hz). By default the game tries to launch at 800x600@60Hz initially, so your system must be able to run that same resolution and refresh rate, otherwise the game will abort. If you are using any refresh rate override program/method, disable it (e.g. if you're using Refresh Force, click the 'Restore Original Settings' button and apply). Alternatively, see the Advanced Tweaking section of the guide for details on how to set a different startup resolution, in case your graphics card/monitor simply cannot do 800x600@60Hz resolution. Once you've got the game running, you can then change the resolution to suit your taste in the in-game settings, and importantly you can select a higher refresh rate. Then you can reapply any refresh rate override and the game will launch without any problems. To set a non-standard resolution such as 1280x1024 see the Advanced Tweaking section.

Terminator2 sanoi:
Launching/Loading Issues: The most common problem with BF2...
Hetken selailun jälkeen löysin tuon vian... Eli tilannehan on nyt se että peli tukee vaan tota gf 6600gt PCI-E versiota! Ja tottakai sitte 6800 sarjan näyttiksien kaikkia malleja mutta ei juurikaan tota mikä meikällä rullaa tuola... :curs: :curs: :curs: Kyllä tekis mieli sanoa pari sanaa...

Kaikki nvidia kortit mitä peli tukee:
"6600 (PCIe), PCX 5900 (PCIe).
5800 series (AGP).
6800 Ultra, 6800 GT, 6800.
FX 5950 series, FX 5900 series, FX 5700 series.
If you are not using one of these video card chipsets, the game may run improperly or may not run at all."

Digital Software:n henkilöt ovat onnistuneet luomaan ohjelman, jonka avulla voi liittyä peliserverille The All-Seeing Eyesta. nii tollastako te kaipailitte? näyttäs olevan mahdollista toi all seeing eye:n käyttö. itekki tuli ostettua tuo peli eilen. vaikuttaa oikein mukavalta.

pitää joinia peliin kun taas joskus pelaatte.

Minä ainakin pelailen huomenna varmaan lisää..Eilen yöllä menin vielä 3aikaan kokeilemaan..nyt jopa sujui vähän paremmin..Joka kierroksella paras anti-tank+lipun puolustaja..Harmi vaan ettei ollut tuota commanderia niin ei saanut niitä tarvikkeita..
Hieman on pieniä epäkohtia tuossa pelissä..ensinnäkin hävittäjiä ei saa alas millään..heittävät aina niitä flareja alas..(siis jos ampuu lämpöohjuksilla)..hermot menee :curs:
Tankki kun ampuu oikea oppisesti eli takaa ja sivusta tornin juureen niin harvoin saa sen tuhottua..(kessimies 1/02)
Itse en osaa lentää millään joten se puoli jää muille..
Tulihan tuota kokeiltua commanderia..paikallani istuin..kun käskettiin..
Viimeisen rundin olin sitten oman teamin commander+samalla heiluin joukoissa..ihan hyvin meni..tosin pienellä alivoimalla 10-15 ei oikein saanut ihmeitä aikaan kun kukaan ei puolustanut vallattuja asemia..(toisin kuin urheat pakkis-sotilaat, jotka puolustivat asemiaan kynsin hampain..Tosin minä olin aina kävelemässä miinoissa väärään aikaan väärässä paikassa :david: )..

JinX sanoi:
Hetken selailun jälkeen löysin tuon vian... Eli tilannehan on nyt se että peli tukee vaan tota gf 6600gt PCI-E versiota! Ja tottakai sitte 6800 sarjan näyttiksien kaikkia malleja mutta ei juurikaan tota mikä meikällä rullaa tuola... :curs: :curs: :curs: Kyllä tekis mieli sanoa pari sanaa...

Kaikki nvidia kortit mitä peli tukee:
"6600 (PCIe), PCX 5900 (PCIe).
5800 series (AGP).
6800 Ultra, 6800 GT, 6800.
FX 5950 series, FX 5900 series, FX 5700 series.
If you are not using one of these video card chipsets, the game may run improperly or may not run at all."

mulla toimii msi gf6600gt 128mb agp kortilla ihan hienosti, ongelmia tosin tulee jos laitan muistia yli 1g koneeseen.. :curs:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom