Battlefield 1942 & lisäosat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kellään muulla Vietnamin kanssa semmoista ongelmaa, että se heittää ulos koko pelistä noin ½ tunnin välein? Eli koko peli ja ikkuna häviää jonnekkin, mutta kone toimii silti aivan normaalisti.

Alkaa välillä ärsyttämään aika pirusti kun on hyvät mätöt kesken ja peli kulkee, sitten yhtäkkiä koko peli sulkeutuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla oli vähän samantapaisia ongelmia, mutta päivitin näytönohjaimen ajurit ni jo alkoi pelittämään.

Nyt on taas odottamisen aihetta!!!

bf_tank.jpg

chopper.jpg

Eli Battlefield 2, jonka sanotaan ilmestyvän vuoden päästä.
Näyttää kyllä paljon Desert Combatilta, mutta ei se mitään. :)

Luultavasti raskaampi kuin Vietnam, joten konetta pitänee hieman päivitellä.

vietnamia pääsee kohta tahkoamaan kräkätylle servulle. laittakaas jonkin nopean kräkätyn servon osote tänne? jos haluaisi erottua porukasta niin voitaisi laittaa jokin noheva tunnus nimeen.. (pakkotoisto, kynäniska, ym ym.)

<--- KynaniskaSomali

Medal of honour allied assault pelin pelasin läpi, vähän cheattia käyttäen. Jatko-osia en osta. Battlefield 1942 odottaa vielä muoveissa asentamista. Entä battlefieldin jatko osat kannattaako ostaa yksinpelin takia: Road to Rome ja Secret weapons?

Call of duty on pakko hankkia. Vietnam juttu kanssa kiinnostaisi. Liian addiktiivisia sotapelit. Ostin vasta pc:n puoli vuotta sitten ja nyt en edes telkkaria malta katsoa peleiltä.

man1ac sanoi:
Onko kellään muulla Vietnamin kanssa semmoista ongelmaa, että se heittää ulos koko pelistä noin ½ tunnin välein? Eli koko peli ja ikkuna häviää jonnekkin, mutta kone toimii silti aivan normaalisti.

Alkaa välillä ärsyttämään aika pirusti kun on hyvät mätöt kesken ja peli kulkee, sitten yhtäkkiä koko peli sulkeutuu.
Oletko poistanut spywaret ja eheyttänyt kovalevyn? Minulla oli C levyn pirstaloituneisuus 21 % ja tiedostojen 42 %. MOHAA peli ainakin kaatui usein, ennen kuin hoksasin.

treenaisko sanoi:
Entä battlefieldin jatko osat kannattaako ostaa yksinpelin takia: Road to Rome ja Secret weapons?

Mitään Battlefieldiä ei kannata ostaa yksinpelin takia. Itellä oli tuo road to rome levy ja oli turhin ostos pitkiin aikoihin. Vähän uutta ja käytännössä mikään hyvä servu ei vaatinut sitä.

Mulla kans tuo Vietnam tökkii, luulen että johtuu muistista..? 2,4G prossu, GeForce fx 5200, 256ddr... Niin ja käyttiksenä o ME, onkohan mitää vaikutusta?

M.O.P. sanoi:
Mulla kans tuo Vietnam tökkii, luulen että johtuu muistista..? 2,4G prossu, GeForce fx 5200, 256ddr... Niin ja käyttiksenä o ME, onkohan mitää vaikutusta?

Eiköhän se se muisti ole. Näyttiskään ei ole mikään loisto, mutta tuskin pullonkaulana tuossa. Eipä luulisi tuon windowsin haittaavan.

edit: ja mun nikki on se Sukulaku kun vain pääsis ensin pelaamaan. Tarttis löytää joku kiva crackattu servu:)

Käytäkkö All Seeing Eye:a? sillä kyllä löytyy ruåttalaasia servuja, ainaki semmonen ku Public Cracked 1.01. Ne o hyviä nuo svennsoni-servut kun niissä on pienet pingit yleensä ja muutenki pelittää yleensä hyvin.

M.O.P. sanoi:
Käytäkkö All Seeing Eye:a? sillä kyllä löytyy ruåttalaasia servuja, ainaki semmonen ku Public Cracked 1.01. Ne o hyviä nuo svennsoni-servut kun niissä on pienet pingit yleensä ja muutenki pelittää yleensä hyvin.

Mulla on toi koneella kun isoveli joskus sen sinne haki. En oo kertaakaan koittanu. En ees tienny mikä se on:D pitääkin koittaa

M.O.P. sanoi:
Muistin tuplaaminen voisi auttaa 256 MB -> 512 MB itsellä ainakin Fujitsu Siemens nopeutui huomattavasti. Vaikka taitaa olla vain 1,66 GHz prosessori. Lisämuistin hinta noin 50 €. Miksei XP käyttis , onhan se paljon vanhoja vakaampi?

M.O.P. sanoi:

en löytäny tollasta servua. Ruottalaisia oli, mut ei mihinkään päässy. Eikä niitä servuja tullu siihen listaa ku jotain 100. Sit se ohjelma valitti jotain..

bf1942 on kyllä yksinpelinä aika suolesta.. Mites tuo MOHAA, onko millanen yksinpeli?

metalman sanoi:
bf1942 on kyllä yksinpelinä aika suolesta.. Mites tuo MOHAA, onko millanen yksinpeli?
Tykkäsin MOHAA:sta yksinpelinäkin kovasti, mutta edelliset pelaamiset on Commodore64 ajalta jo "muutaman" vuoden takaa. Monenlaisia tehtäviä ja oivallettavia juttuja. Pelasin läpi, vain fullheal cheatiä käytin maihinnousukohdasta eteenpäin. Taisin pelata tota kuukauden aina joku ilta muutaman tunnin. Pelattavaa riitti ainakin aloittelijalle, en tiedä jos on oikea peliguru.

Mr. Katabol sanoi:
Täältä löytyy kräkätyitä servuja mm bf:ään, CoD...jne. :)

jeejee
nuo toimis oikein hyvin vaikka tulikin vain joku 15 servua näkyviin jostain syystä.

Ookke, nostetaampas tämäkin topici ylös. kun yritän connectaa servulle, peli lataa vähän aikaa (palkkia tulee ihan vähän), sitten sanoo "canno't connect to the server"...tämä siis joka servulla (crackattyja en oo kokeillu). Johtuuko siitä että peli on kröwaretettuhöm?

Suositut

Back
Ylös Bottom