Originally posted by CiioN
Itse ostin justiinsa tuollaisen Bf1942+Road to Rome-paketin, makso vähän päälle 50?.
Kerros mistä päin, itse olen täällä hämeessä eikä ole vastaan tullut :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ostin justiinsa tuollaisen Bf1942+Road to Rome-paketin, makso vähän päälle 50?.
Originally posted by Sven Hassel
Kerros mistä päin, itse olen täällä hämeessä eikä ole vastaan tullut :(
Riittääkö oman klaanin perustamiseen klaanin nimi omassa nimimerkissä, vai pitääkö tehdä oma serveri tai muuta vastaavaa?
Ps. Kaikki hyvät pelaajat ovat tervetulleita klaaniini! Jos haluat liittyä, ota yhteyttä Msn Messengerillä, osoitteeni: ciion@hotmail.com
T: <CFf>_CiioN
CiioN sanoi:Vietnam rulettaa:
0wn3d
Late^ sanoi:Joo Desert Combatia tulee jauhettua nimim. Latexii.
On muuten pirun addiktoiva peli.
carboniitti sanoi:Molemmat on sairaan hyviä. Mä en vaan tajua miks mulla ei toimi toi Vietnam ollenkaa. Ihan älytöntä nykimistä ja kuvan tökkimistä. Näyttis Radeon 9600 pro , Amd 2,1ghz prosu , 512 ddr ja nforce2 emo... Ei vaan tajua miks toi tökkii niin sairaast. Jos jollain vinkkejä miten sais toimii paremmin niin kertokaa ehdottomasti.
No niin, nyt lähti sentään tulemaan. Kylläpä piti kaivaaVron sanoi:No voihan tuon forgotten hopen kanssa. Noi 500+700 megan palaset tuli ihan putken täydeltä mutta nyt ei tuota 40mb patchia pääse ottamaan mistään :(