Battlefield 1942 & lisäosat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by CiioN
Itse ostin justiinsa tuollaisen Bf1942+Road to Rome-paketin, makso vähän päälle 50?.

Kerros mistä päin, itse olen täällä hämeessä eikä ole vastaan tullut :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muuten onko kukaan tutustunu vietcong peliin? Pelaako kukaan sitä jopa netissä? Mun nimi on siellä teknomarsu, haastajat tervetulleita!:offtopic:

oma klaani Desertissä?

Riittääkö oman klaanin perustamiseen klaanin nimi omassa nimimerkissä, vai pitääkö tehdä oma serveri tai muuta vastaavaa?

Ps. Kaikki hyvät pelaajat ovat tervetulleita klaaniini! Jos haluat liittyä, ota yhteyttä Msn Messengerillä, osoitteeni: ciion@hotmail.com

T: <CFf>_CiioN

Re: oma klaani Desertissä?

Originally posted by CiioN
Riittääkö oman klaanin perustamiseen klaanin nimi omassa nimimerkissä, vai pitääkö tehdä oma serveri tai muuta vastaavaa?

Ps. Kaikki hyvät pelaajat ovat tervetulleita klaaniini! Jos haluat liittyä, ota yhteyttä Msn Messengerillä, osoitteeni: ciion@hotmail.com

T: <CFf>_CiioN

Onnea vaan :rolleyes:

Vietnam rulettaa:

bf_vietnam_31032004.png

0wn3d

1,5 vuotta demoversiota netissä hakanneena tilasin nyt pelin. Nimimerkkiä WBaum[Finnish Killer] sopinee sitten kunnioittaa. ;)

CiioN sanoi:
Vietnam rulettaa:

0wn3d

En oikein vielä päässyt sisälle tohon Vietnamiin, tosin enpä sitä ole paria tuntia enempää kokeillutkaan. DC rules vielä. :thumbs:

T: Pr1mus RRR

Ostin tuon Vietnamin joskus viikko sitten ja on kyllä tullut tahkottua ihan mukavasti. Ei ollut kyllä mikään turha ostos.
Ainoa mikä kismitää on se, että kun on juuri syntynyt omaan tukikohtaan niin joku sniperoi aina siihen paikkaan :) Niin ja se, että kaverit ei osaa ajaa niillä helikoptereilla.

On muuten LOISTAVAT musiikit tuossa, juuri hyviä klassikoita. Tosin niihin varmaan kyllästyy pidemmän päälle. Sitten pitää kaivaa omat mp3:set esiin.

Kannattaisko nyt ostaa alkuperäinen BF1942 vai toi Vietnam-versio?

Molemmat on sairaan hyviä. Mä en vaan tajua miks mulla ei toimi toi Vietnam ollenkaa. Ihan älytöntä nykimistä ja kuvan tökkimistä. Näyttis Radeon 9600 pro , Amd 2,1ghz prosu , 512 ddr ja nforce2 emo... Ei vaan tajua miks toi tökkii niin sairaast. Jos jollain vinkkejä miten sais toimii paremmin niin kertokaa ehdottomasti.

carboniitti sanoi:
Molemmat on sairaan hyviä. Mä en vaan tajua miks mulla ei toimi toi Vietnam ollenkaa. Ihan älytöntä nykimistä ja kuvan tökkimistä. Näyttis Radeon 9600 pro , Amd 2,1ghz prosu , 512 ddr ja nforce2 emo... Ei vaan tajua miks toi tökkii niin sairaast. Jos jollain vinkkejä miten sais toimii paremmin niin kertokaa ehdottomasti.

Sulla varmaan on jo ATI control panelista performance-asetukset päällä, AA ja sync poissa käytöstä? Sen lisäksi hommaa nopeutti shadowsien poisto video optionsseista, äänen laadun minimoiminen, 16-bittisyys ja Omega-ajureiden käyttö...Itsellä ei Vietnam toiminut ensinkään ilman Omegoita...Tohon Atin kuvanlaatuasetuksiin ja ruudunpäivitykseen pitäisi tulla pätsi, en tiedä onko jo tullut. Itsellä on samantapainen laitteisto, celeron 2,2, 9600 pro ja 756 ddr...nykii silti helvetisti 1024*768 32bit, kaikki mediumilla ja shadows off.

Ohhoh...mulla oli 1800+, 265 muistia ja GF4 ti4200 näytönohjain ja toimi ihan hyvin asetukset suht. alhaalla, vaikka XP:n käyttäjien minimivaatimus oli jotain 380(?) Mt muistia.

Kävin sitten hommaamassa 512:sen palikan lisää ja ylikellotin tuonne 2100+. Nostin kaikki jonnekkin mediumille ja shadowsit päälle ja ihan hyvin toimi. Tuo muisti kyllä vaikutti aika pirusti asiaan.

lepex: osta vietnami vaan, suosittelen.

Taitaa olla geforcelle optimoitu tuo vietnam. Mullakin pelaa ilman isompia ongelmia ti4200. Mitenkäs onko täällä olevilla paljon jo nettikokemusta? Itse olen pelannut sen minkä olen kerennyt ja vaikuttaisi että vastustajat on pikkasen parempia, kuin mihin törmäsin bf:ä pelatessa. Tai sitten oma taso on päässyt laskemaan ;). Nimimerkki on dmv jos joskus netissä törmätään.

Jeps Aliakset on pois käytöstä samoin V-Sync kuin myös Shadowit ja ääniasetukset olen minimoinut ja Omega ajuritkin laittanut mutta silti peli on aika kaameata. Tarvii toivoa että tekevät jonkun kunnon patchin. Muuten sama kun olisi tunkenut 50e pässin perseeseen :curs:

No voihan tuon forgotten hopen kanssa. Noi 500+700 megan palaset tuli ihan putken täydeltä mutta nyt ei tuota 40mb patchia pääse ottamaan mistään :(

Vron sanoi:
No voihan tuon forgotten hopen kanssa. Noi 500+700 megan palaset tuli ihan putken täydeltä mutta nyt ei tuota 40mb patchia pääse ottamaan mistään :(
No niin, nyt lähti sentään tulemaan. Kylläpä piti kaivaa

Suositut

Back
Ylös Bottom