Battlefield 1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
On kyllä makeen näköinen peli pitkästä aikaa. Odotan jopa enemmän pelin varsinaista ''storylinea'' kuin tuota multiplayerissä räiskimistä vaikka sekin on välillä hauskaa.

Äänimaailma vaikuttas erittäinkin hyvältä näin alkuunsa. Pyssyissä on kunnon jytyä kun paukuttaa menemään, eikä mikään Codin "pewpew" äänimaailma.

Ainakin master race puolella varmaan hinnat tulee kivasti alas ja kantsii kytätä joku tarjous. Itse venaan tietoa siitä että tuleeko tähänkin joku premium homma kuten bf3 ja bf4 ja ostan sitten sellaisen.

Nyt tuli mahtavia uutisia.

BF1 (ainakin PC) on minimissään 60Hz, ja muutenkin netcode on vähintään sitä tasoa mitä BF4 nykyään. Eli siis yksi parhaista multiplayerien netcodeja.

Ml3SLxs.png

Sauce

Jengi saa jo alpha kutsuja, ja pääsee siis pelaamaan.

Täysin randomilla noita lähetellään. Ei oo näkyny. :(

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ainakin master race puolella varmaan hinnat tulee kivasti alas ja kantsii kytätä joku tarjous. Itse venaan tietoa siitä että tuleeko tähänkin joku premium homma kuten bf3 ja bf4 ja ostan sitten sellaisen.

Aivan varmasti tässäkin hyödynnetään kaikki keinot saada lisämassia, joten eiköhän Premium ole tulossa tähänkin. Ja nöyränä senkin varmasti ostan, kuten BF3 ja BF4 kohdallakin tein. Onneksi PC-puolella on tosiaan se etu, että hinnat tulee varmasti alas mukavasti melko piankin julkaisun jälkeen.

Muutaman erän pikatestaus takana PS4:lla Closed Alphaa. Hyvältä näyttää ja kuulostaa. Pelin valikkot, menut yms. ihan kauheat. Fonttikin liian pienellä minun näölle.

Mikäli ymmärsin oikein "Zeppelin" ilmestyy häviöllä olevalle joukkueelle? Kyytiin en vielä päässyt, mutta vaikutti että tuolla todella halutaan tasata pelin tilannetta. Sanoisin että tuo on OP ja suojaan tuota et päässyt millään.

Pelin valikkot, menut yms. ihan kauheat. Fonttikin liian pienellä minun näölle.
Tämä on just sitä mitä pelkäsin kun alkoi liikkua huhua että myös PC:llä kaikki server browserit yms on pelin sisällä, eli että selaimen browser katoaa. Battlelog aiheutti alkuun ongelmia, mutta nykyään toimii varsin hyvin. Nykyään minä, ja moni muu edelleen aktiivisesti nelosta pelaava, pitää Battlelogista jo ja sen katoaminen PC:llä on vähän harmillista.
Eli PC:llä tässä kärsitään siltä osin, että aivan turhaan tulee konsolimaiset valikot jotka laittaa kaiken turhan monen klikin taakse.

Konsoleilla nyt sitten näemmä kärsitään siltä osin että kaikki on liian "PC", eli juurikin liian pientä tekstiä jne.

Battlefieldin kaltaisen pelin kohdalla ei oikein nyt toimi se, että valikoiden käyttöliittymät tehdään samaksi kummallakin. Jossain muissa peleissä toimii ihan fine, koska ei ole niin paljon säädettävää.
Pelissä on kuitenkin paljon sosiaalista puolta (Battlelog PC:llä), platoonit, server browserit suurilla määrillä filttereitä yms.

Mikäli ymmärsin oikein "Zeppelin" ilmestyy häviöllä olevalle joukkueelle? Kyytiin en vielä päässyt, mutta vaikutti että tuolla todella halutaan tasata pelin tilannetta. Sanoisin että tuo on OP ja suojaan tuota et päässyt millään.
Ei välttämättä aina ilmesty, tai ainakin jossain videossa näin sanoivat.

Tuosta luin myös sitä, että alkuun tuntuu OP:lta mutta kuulemma pidempään kun on pelannut sillä ei enää ole suurta vaikutusta. Eli se saadaan alas melko helposti, sen aseet tuhottua jne.

Tuo lentely näyttää kyllä hauskalta. Nimenomaan hauskalta, etenkin kun koneessa voi olla enemmän kuin yksi jannu.
On se vissiin myös haastavaa, jos haluaa siis olla hyvä. Muistan näin jonkun sanoneen.

View: https://youtu.be/d7I0ifnd6C8

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom