Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin master race puolella varmaan hinnat tulee kivasti alas ja kantsii kytätä joku tarjous. Itse venaan tietoa siitä että tuleeko tähänkin joku premium homma kuten bf3 ja bf4 ja ostan sitten sellaisen.
Tämä on just sitä mitä pelkäsin kun alkoi liikkua huhua että myös PC:llä kaikki server browserit yms on pelin sisällä, eli että selaimen browser katoaa. Battlelog aiheutti alkuun ongelmia, mutta nykyään toimii varsin hyvin. Nykyään minä, ja moni muu edelleen aktiivisesti nelosta pelaava, pitää Battlelogista jo ja sen katoaminen PC:llä on vähän harmillista.Pelin valikkot, menut yms. ihan kauheat. Fonttikin liian pienellä minun näölle.
Ei välttämättä aina ilmesty, tai ainakin jossain videossa näin sanoivat.Mikäli ymmärsin oikein "Zeppelin" ilmestyy häviöllä olevalle joukkueelle? Kyytiin en vielä päässyt, mutta vaikutti että tuolla todella halutaan tasata pelin tilannetta. Sanoisin että tuo on OP ja suojaan tuota et päässyt millään.
Kuulemma "pian" Gamescom jälkeen joka on 17.-21.08.2016.Koskakohan beta tulossa ja miten pääsee pelaamaan?
Kuulemma "pian" Gamescom jälkeen joka on 17.-21.08.2016.
Ekana pääsee Battlefield Insider ilmoittautuneet.
On varmasti.Onko tulossa open beta?