BATTERY+TREENI = tehokasta treeniä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emily
  • Aloitettu Aloitettu
Ja kenellekkään ei tule mieleen että batteryssa on joku +30g puhdasta sokeria jolla saattaa olla vähän vaikutusta treenitehoihin.

itse käytän light versioita, enkä 0,5 litran edi juomia, vaan battery shotteja (60ml) joissa on 150mg kofeiinia ja makeutettu makeutusaineilla

Mulla tuli vaan kova nälkä vartin jälkeen. Treeni jäi tunkkaseks ja aika ajoin oli paha olo.
En varmaan enää ota mitään limppareita mun treenejä pilaamaan.

Mitä lähempänä treeni on heräämistä niin sitä vähemmän käyttäisin hiilaria.
Itellä ei tuu treenistä mitään, jos ei aamulla vedä hiilaria ennen salille menoa. Sarjapainoissa puhutaan kymmenien kilojen laskusta verrattuna päivään kun on nautittu hiilaria aamiaisella. Eli kuten sanoit, yksilöllistä tämäkin.

Aamen !! Ja Hidas....:) ^

Tämän jälkeen pitää vaan nostaa annostusta, että taas jaksaa. T : Ennen 300mg kofua ennen jalkatreeniä. Nykyään max kuppi kahvia.
Ei ongelmia tehdä kyykkyä? Itse jos ennen kyykky/mave treeniä juonut kahvia niin meinaapi tulla paskat housuun :D

Ei ongelmia tehdä kyykkyä? Itse jos ennen kyykky/mave treeniä juonut kahvia niin meinaapi tulla paskat housuun :D

Nope,
Sen verran harjotellu jo kahvin litkimistä, ettei moisesta määrästä tule kakka housuun.:D

Nope,
Sen verran harjotellu jo kahvin litkimistä, ettei moisesta määrästä tule kakka housuun.:D

Ei kyykätessä myöskään, ku teen vajaita, hähää. Mut mavessa voi lusikallinen tulla, ainakin jos ykkösiä napataan. Joskus meinas peräsuolikin luiskahtaa ulos. Nii hirvee pusertaminen.

Ei kyllä ikinä ole mitään hyötyä ollut tabuista ennen treeniä, tosin ei ihmeemmin kaffestakaan. Paitsi jos juomatta jättää ni toki sen tuntee saatana.

Ite huomannu noista energia juomista sen vain että niihin jää henkisesti koukkuun. Jos ei ennen treeniä ota sitä batteryä niin tuntuu että jotain puuttuu. Ei se treeni tehoon sit vaikuta kuitenkaan juuri mitenkään ainakaan itellä no tosiaan pystyn ottaa sen 500mg kofuuki ja ei juuri tunnu mutta väittäisin tosiaan että lähtee sieltä henkiseltä puolelta näitten tuotteitten vaikutukset.'

Ite huomannu noista energia juomista sen vain että niihin jää henkisesti koukkuun. Jos ei ennen treeniä ota sitä batteryä niin tuntuu että jotain puuttuu. Ei se treeni tehoon sit vaikuta kuitenkaan juuri mitenkään ainakaan itellä no tosiaan pystyn ottaa sen 500mg kofuuki ja ei juuri tunnu mutta väittäisin tosiaan että lähtee sieltä henkiseltä puolelta näitten tuotteitten vaikutukset.'

No ei tosissaan ole mitään henkistä ainakaan mun treeneissä.. Ilmanki pärjään, mutta kyllä on virtaa sen verran enemmän jos vedän 0,5l energiajuoman ennen salia, että on vaikea olla tekemättä koko treeniä alle 30min sisällä.. Miinuksena, jos vedän liikaa kofua ennen salia niin välillä meinaa pumppu räjähtää kun syke nousee taivaisiin yhtäkkiä..

Back
Ylös Bottom