Batman vs. Superman (2016)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Okei :D Mun teräsmiestietous ei hirveen hyvä tosiaan oo, koska en oo ikinä hahmosta suuremmin välittänyt....

Ei munkaan kun eniten diggaa Batmanista mutta jotenkin mun aivoihin on palanut se kun lehden kannessa luki: Teräsmies on kuollut! tms. Vähän sama kuin 11/9:D Sen kyllä muistaa.

Hyi vittu että näytti hirveältä tuo traileri. Man of Steel oli ihan hirveää kuraa ja toivoin, että tää olisi enemmän uusien batman-leffojen tasoa, mutta ei näköjään.

Osittain samaa mieltä kanssasi.

Se nyt oli selvää että Nolanin battisten tyylistä matskua ei ole tulossa, vaan sarjakuvamaisempaan suuntaan ollaan menossa. Ei kyllä vaikuttanut tuo Doomsdayn ulkonäkö. Ja olen edelleen aika skeptinen tuon ihmenaisen näyttelijän suhteen, kun kunnon amatsoni on sarjakuvissa. Lex Luthorin näyttelijä ärsyttää jo nyt ja lisäksi mietityttää pystyykö leffa suoriutumaan noin monesta eri hahmosta. Kaikkia kun ei vielä tuossa trailerissä näytetty.

Itsekin kovana batman fanina olen aika skeptinen tämän suhteen...vaikuttaa kyllä ihan hyvältä. Mutta ne 3 viimeisintä batmaniä ovat vaan niin hyviä. Oli muuten ensimmäinen kerta leffateatterissa kun ihmiset elokuvan loputtua rupesivat taputtamaan...kyseessä oli dark knight rises. Se oli kova juttu! Tää on varmaan vähän samanlainen juttu kuin the misfitsin levyt...ne vanhat danzigin lätyt on vaan niin hyviä että vaikka ne pari uuden kokoonpanon levytkin oli hyviä niin ei ne vaan saa samanlaisia reaktioita aikaan. Mutta onhan tuo nyt ihan pakko lähteä kattomaan
Tuo pimeän ritarin nousu oli kyllä huippu,tosin suurimmilta osin mahtavan banen ansiosta.

Hieno vuosi tulossa:

12.2.2016 - Deadpool
23.3.2016 - Batman v Superman: Dawn of Justice
27.4.2016 - Captain America: Civil War
27.5.2016 - X-Men: Apocalypse
08.7.2016 - Star Trek Beyond
05.8.2016 - Suicide Squad
04.11.2016 - Doctor Strange

Mun mielestä toi pätkä tuossa eellä vaikuttaa kyllä erittäin hyvältä nyt kun on katkeamaton scene. Aiemmin tota samaa kohtausta toki nähty, mut ilman dialogia tai ainakin osaa sitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Liittyy, mutta ei ehkä viitsi 2017 super hero leffasta tehdä ketjua kun noita on muutenkin niin paljon.
Eipä kai tuol seassa mitään BvS spoilereita ole, en just nyt kuule videota hyvin niin meni ehkä jotain ohi.

View: https://www.youtube.com/watch?v=i9Ur4De7yT8

Tuli nähtyä kyseisen leffan traileri, kun olin Star Warssia kattomassa. Yllättävän hyvältä Affleck vaikuttaa bättiksenä, vaikkakin toi "läskilepakko" logo rinnassa näyttää hölmöltä :D Jännä juttu, että traileri spoilas melkein koko juonen. No, eiköhän se silti tule joskus katottua. vaikuttaa ihan 3/5 tähteä leffalta :)

Näin kanssa tuon leffateatterin trailerin ja voin sanoa että oli jäätävä.
Todella vaikuttavaa jälkeä, tuskin ovat tuota mitenkään mokanneet, varmaan 4/5 ellei peräti jackpot.
The Revenant ei ollut muuten kaksinen.

Viimeksi muokattu:
Voi moro. Jumalauta oli komee toi bättiksen tappelu alussa. Melkosen "painavan" kuulosta, miten sen selittäisi.
Niin, ja teriksen ilme lopussa. :D

Mjoo-o, itse kyllä odotan suurella innolla.

Jännä.
Onkohan tämä R-Rated Ultimate Edition päätetty tehdä vasta nyt Deadpoolin onnistumisen myötä?
Tuo version tulee kuitenkin vasta kesällä.

Verta pakkiin! Batmanin ja Teräsmiehen elokuvasta myös K16-versio
http://dome.fi/elokuva/267306/

Hyvin vois kuvitella. Ehkä ne tajunnu, että nämä sarjakuviin pohjautuvat pätkät vetoaa aikuiseen makuun, varsinkin vähän synkempinä versioina. Ja iso osa lapsena sarjakuvia lukeneista on nyt aikuisia.

Uutta pätkää ollut Jimmy Kimmelissä.
Sanoisin että jos leffaa ei halua spoilailla enempää (se yksi aiempi traileri jo teki tuhojaan, ei se final trailer mutta sitä aiempi), niin ei ehkä kantsi katsoa. Tuosta ehkä vähän hiffaa miten homma menee herrojen välillä, liittyen final trailerin loppuun. Toki sen nyt ehkä osasi arvata....

You have been warned. :p

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom