Okei onhan tää tosi makea. Ihan vielä ei pysy kaikki kontrollit hanskassa ja joskus epäselvää mitä pitäisi tehdä seuraavaksi :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perskeles. Missäköhän loput "riddlet" on ku kaikki vihreät kysymysmerkit oon keränny kaikilta kartoilta, mutta silti sanoo että 236/240? Eli neljä riddleä puuttuu. :(
Mul on muuten ihan sama juttu, 4 puuttuu myös..jokos löysit ne?
En ole löytänyt. :( Luulen että meiltä puuttuu niitä Jokerin hampaita, ne pitää vissiin kaikki särkeä. Tai sitten kyse on jostaki todella salaisista riddleistä. Olen lukenut GameFAQsin sivuja ku piru raamattua, mutta en ole saanut vastausta että mitä ne 4 puuttuvaa on.
Mutta ilmoitathan tänne, tai mulle suoraan jos löydät 4 puuttuvaa riddleä. Minun PSN tunnus on Rulettimies
Eikö niitä muka näy siinä riddle-listassa? Siitähän näkee mitä on jäljellä ja missä. Yksi kohta missä hampaat saattaa jäädä hakematta on se kohta, missä dr. Young pitää vapautta Zaszin kynsistä. Niin siinä kohdassa siellä ylhäällä on muutama jokerin hammas.
18% nytten... vasta?
Pelattu läpi. Tosi jees, mutta olisi ehkä saanut paremmankin.
Haluaakohan joku ostaa tämän PS3-version? 39e tjs.
Nyt on sitte kaikki riddlet, kronikat ja potilasnauhat kerätty, :kippis1: mutta silti on vain 84% tarinamoodista pelattu.. Eli mitähän on vielä tekemättä???
Mistä löysit ne 4? sun pitää suorittaa ne challenget vielä lisäksi että saat 100%
Emmä, pidän mieluummin vaikka kahvikupin alusena. Jos joku tulee ytimestä hakemaan ja maksaa about tuon niin voin harkitaTarjotaan tuosta 35e posteineen aluksi.
Käyt vain kaikissa alueissa, aukaiset riddlelistan niin sieltä näkee onko hampaat siltä alueelta löytynyt.