Batman: Arkham Asylum [Xbox360, PS3]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Crocop
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Mul on muuten ihan sama juttu, 4 puuttuu myös..jokos löysit ne?

En ole löytänyt. :( Luulen että meiltä puuttuu niitä Jokerin hampaita, ne pitää vissiin kaikki särkeä. Tai sitten kyse on jostaki todella salaisista riddleistä. Olen lukenut GameFAQsin sivuja ku piru raamattua, mutta en ole saanut vastausta että mitä ne 4 puuttuvaa on.

Mutta ilmoitathan tänne, tai mulle suoraan jos löydät 4 puuttuvaa riddleä. Minun PSN tunnus on Rulettimies

En ole löytänyt. :( Luulen että meiltä puuttuu niitä Jokerin hampaita, ne pitää vissiin kaikki särkeä. Tai sitten kyse on jostaki todella salaisista riddleistä. Olen lukenut GameFAQsin sivuja ku piru raamattua, mutta en ole saanut vastausta että mitä ne 4 puuttuvaa on.

Mutta ilmoitathan tänne, tai mulle suoraan jos löydät 4 puuttuvaa riddleä. Minun PSN tunnus on Rulettimies

Eikö niitä muka näy siinä riddle-listassa? Siitähän näkee mitä on jäljellä ja missä. Yksi kohta missä hampaat saattaa jäädä hakematta on se kohta, missä dr. Young pitää vapautta Zaszin kynsistä. Niin siinä kohdassa siellä ylhäällä on muutama jokerin hammas.

Eikö niitä muka näy siinä riddle-listassa? Siitähän näkee mitä on jäljellä ja missä. Yksi kohta missä hampaat saattaa jäädä hakematta on se kohta, missä dr. Young pitää vapautta Zaszin kynsistä. Niin siinä kohdassa siellä ylhäällä on muutama jokerin hammas.

Aivan, hampaathan vissiin näkyy riddlelistassa! Tuotapa en ole ajatellut. Pitääpä tsekata kun kerkiän pelata seuraavan kerran.. kiitos vinkistä! :thumbs:

18% nytten... vasta?

Riippuu vähän kuinka paljon olet löytänyt riddlejä. Jos et kerää lähes yhtään riddleä yms. on peliä pelattu varmaan noin 40-50% kun stoori on läpi. Mutta sitten on vielä nuo riddlet ja challenget. Kyllä sitä pelattavaa tosiaan aika kivasti riittää :)

Njoo no matkan varrelta oon noita aina kerännyt. Noitahan on aika helppo löytää kun pelaa vaan se "agentti katse" päällä. Ite oon pyrkiny käyttämään sitä kyllä vähemmän, menee peli-into. Aina nurkkien takana ja pimeissä paikoissa tulee käyteltyä vain.

Porukka juoksee se viewi päällä koko pelin läpi? :D

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Kyllä itsellä on useimmiten päällä, ei tule ylläreitä.

Miksi nuo henchmanit näyttää lähes identtisiltä? Ja miksei voi stealth-tyyliin napata kundia messiin gripplellä? Ei kovin stealthia joko pistää potkua tai hiippailla kävelyvauhtia selkään.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
On muuten cooli toi et voi yläpuolelta roikkua ja siepata vihun ylös ja tiputtaa roikkumaan narusta. :rock: Sitten kun muut menee ihmettelemään niin batarangia vaan perään ja köysi katki. Ja Troy nyt on ehkä vähän myöhästä enää ottaa sitä pois, kun siihen on tottunut, mutta kyllä kantsii pelata ilman niin tulee paljon enemmän jännitystä mukaan.

Nyt on sitte kaikki riddlet, kronikat ja potilasnauhat kerätty, :kippis1: mutta silti on vain 84% tarinamoodista pelattu.. Eli mitähän on vielä tekemättä???

Mistä löysit ne 4? sun pitää suorittaa ne challenget vielä lisäksi että saat 100%

Ahaa! Minä luulin et challenget on ihan oma juttunsa, ettei ne liittyisi siihen tarinamoodiin. Kiitos vastauksesta!

Mulla oli Jokerin hampaita jäänyt esim. Arkham mansionin Wardenin toimiston yläpuolelle. Ja sitten mulla oli unohtunut hampaita Intensive treatmenttiin aulaan, ja sitten oli jäänyt arkham eastiin. Sulla on varmaan hampaita myös jäänyt jonnekkin, ja ne pitää vain löytää. Ne löytyy kyllä riddlelistasta. Käyt vain kaikissa alueissa, aukaiset riddlelistan niin sieltä näkee onko hampaat siltä alueelta löytynyt.

No nyt on tuo tarinamoodi vedetty läpi. Vain 78% tuli pelattua joten vielä on vähän tekemistä, että saa 100% läpipeluun suoritettua.

Huippu peli! Jatkoakin varmasti tulee.

Käyt vain kaikissa alueissa, aukaiset riddlelistan niin sieltä näkee onko hampaat siltä alueelta löytynyt.

Ei tarvitse tehdä noinkaan vaikeasti. Aukaisee vain riddle-listan ja selaa siinä kaikki paikat läpi. Sitten käy niissä paikoissa, missä hampaita vielä on. Ei mene turhaa aikaa siihen, että kiertää kaikki paikat läpi turhaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom