Batman: Arkham Asylum [Xbox360, PS3]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Crocop
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Muokkaas otsikkoa, täähän on PC:lle kans... On kuulemma niin hyvä peli, että tän vois jopa ostaa. Osasyynä kyllä on se, että torrenttien seed-leech ratio on luokkaa 1:2000 :D

Suosittelut, parhaimpia pelejä ikinä missään.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jes! Tänään Batman saapui luokseni. Pari tuntia on tullut pelattua ja kohta pitää mennä jatkamaan.

Mukava homma muuten, että demo ja tämä itse peli eivät ala samasta kohtaa.

Juu itsekkin yllätyin että peli alkaakin erilailla miten demo antaa ymmärtää. Kyllä sulla on vielä siinä pelattavaa, ja challanget vielä päälle.. Itse en ole vielä challengeja pelannut ku on vielä 4 riddleä löytämättä tarinamoodissa (236/240)

Kyllä sulla on vielä siinä pelattavaa, ja challanget vielä päälle.. Itse en ole vielä challengeja pelannut ku on vielä 4 riddleä löytämättä tarinamoodissa (236/240)

Joo kyllä tuossa tuota tekemistä riittää. En noita riddlejä ole saanut edes kunnolla ratkottua, kun tuli nyt edettyä ehkä hiukan liian nopeasti, eikä tullut tutkittua paikkoja kunnolla. Tosin kyllähän tuossa voi vielä palata vanhoille alueille joten ei tässä hättee oo.

Nykyjään taitaa kaikki demot olla muualta kuin pelin alusta. F.E.A.R. kakkosen demo oli loistavasti tehty: yhistelty eri paikkoja pelistä. Hämmens vähä ku pelasin kokoversioo ku tuli joku palanen demosta vastaan ihan eri kohassa :D

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Mä duunasin peliä jonkun verran tuossa päivällä. Oli kyl mageeta mättöö. PhysX:t kun iskee päälle niin kyllä graffat huutaa hallelujaaa. :kuola: Pakko vähän hellittää nyt, koeviikko on sentäs. Yöllä kun varjot peittää maailman niin pitää palata takaisin sen pariin.:evil:

Kyllä kannattaa. Uskomattoman toimiva peli vaikkei mikään Batman-fani olisikaan. Hyvä juoni, hyvä grafiikka, toimivat kontrollit, hyvät ääninäyttelijät (etenkin Jokeri). Ja hintakin on halpa (etenkin minulta ostettuna :D)
Kai se pitää hakea kun syksykin on tullut.

Hain tänään Konsolinetistä, 48e kun oli stockalla yli 70:o

Uhraan tän vlopun tälle, toivottavasti ei ole liian pelottava :o

:D Ite olin kuset housussa abaut 6% kohilla sellasessa ruumishuoneessa kun kajarit täysillä ja huone ihan pimeenä. Oli muuten kova bossi tossa joku Bane tjs. Just cool hypätä kiven alta pois jonka se nakkasee ja ne osuuki noihin pienempiin jermuihin. :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom