Bannerit ei mahdu laatikkoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jkk
  • Aloitettu Aloitettu

Jkk

Näkyykö muilla tuo alimmainen banneri (jossa siis pakkis, sport-heavy ja kameralaukku -kilkkeet) ylileveänä? Mulla näkyy sekä IE:llä että FF:llä.

Eipä tuosta nyt varsinaisesti mitään haittaa ole, mutta pistää joka kerta silmään kun saitille surffaan.

print screen

Jkk sanoi:
Näkyykö muilla tuo alimmainen banneri (jossa siis pakkis, sport-heavy ja kameralaukku -kilkkeet) ylileveänä? Mulla näkyy sekä IE:llä että FF:llä.

Eipä tuosta nyt varsinaisesti mitään haittaa ole, mutta pistää joka kerta silmään kun saitille surffaan.

print screen

Saattais johtua siitä et sulla on esim 1024x768 pixelin resoluutio näytössä.
1280x1024 pixelin resoluutiolla pitäis näkyä normaalisti.

No niinpä näkyy. Menee vaan tekstit sen verran pieneksi, että tarvii kiikarit (läppärin edessä vielä näppis). Tarvinnee kokeilla nostaa dpi-arvoa, että sais edes kuvakkeiden teksteistä selvää.

Tuoltahan kameralaukusta niitä kiikareita saa halvalla:D:

Joo hieman liian leveäksi laitettu 1024x768 resolle ja tätä resoahan käyttää nykyisin joku 70% selaajista. Eipä tuo nyt pahasti häiritse mutta joo.

Ei minulla näy ollenkaan tuota kameralaukun banneria.

kuljetusala sanoi:
1024x768 resolle ja tätä resoahan käyttää nykyisin joku 70% selaajista.

Mikellä saattaa olla ihan statistiikkaakin tästä Pakkiksen osalta? Onko luku jopa isompi?

Onkos tuota jo pienennetty vai tekeekö mulle vaan välimuistit tepposia?

Tebbo sanoi:
Saattais johtua siitä et sulla on esim 1024x768 pixelin resoluutio näytössä.
1280x1024 pixelin resoluutiolla pitäis näkyä normaalisti.

Jep, niinpä näyttää tekevän. Tällä työkoneella on sama reso kuin thredin aloittajalla.

Vähän katselin sourcea, niin tablen säädöt oli kunnossa, mutta kuvat on näköjään liian leveät tälle resolle.[/hakkeri]

Parempi näin, kyllä; vaikka onkin resoluutio suurempi kuin tuo 1024x768, en käytännössä koskaan pidä selainta fullscreeninä, hyi.

Nyt tuo kameralaukku.comin banneri mahtuu työpaikan koneellakin ruudulle, mutta taas MassBlastin banneri menee edelleen yli.

Nää duunipaikan ruudut nyt on yllättäin jotain ikivanhoja 15" paskoja. No eipä tuo mitään käytössä haittaa.

"Ton uuden pitkän bannerin takia tonne alas tulee 1024 x 768 resoluutiolla toi vierityspalkki 2 mm:n takia.
Ei mikään iso juttu, mutta hämää."
- Minä 1 kk sitten tuossa bugtracker tredissä :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom