Banaanista

Niin banaanihan sisältää nopeasti imeytyviä hiilareita. Kysymys kuuluukin että kannattaako se banaani vetästä poskeen jo ennen sitä treeniä vai ei. Jotkut sanovat että se saattaa aiheuttaa vain "insuliinipiikin" tai jotain sinnepäin ja näin ollen sais aikaan väsymystä treenin aikana. Mitenköhän toi on? Ite olen ainaki sitä mieltä että sen saa vetästä ihan vapaasti ennen treeniä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on "palautumisbanaani" korvannut palautumisjuoman maltodextriinin jo jonkin aikaa. Palautumisjuomassa mulla on siis vaan Heraa. Tuo banaani on mielestäni paljon parempi vaihtoehto kuin malto. Ja niin nannaa että!

Mulla on "palautumisbanaani" korvannut palautumisjuoman maltodextriinin jo jonkin aikaa. Palautumisjuomassa mulla on siis vaan Heraa. Tuo banaani on mielestäni paljon parempi vaihtoehto kuin malto. Ja niin nannaa että!
Riittääkö siis vain yksi banaani palautukseen? :)

Riittääkö siis vain yksi banaani palautukseen? :)

Mulle riittää!:)

Hyvä Kysymys, MaaMyyrä. Yhdessä banaanissa on noin 20g hiilaria, joten pitäisihän niitä pari vetäistä, jos tavoittelee "palkkarissaan" 40prot / 40hh -suhdetta, niinkuin monissa valmispalkkareissa on.

Ite syän kuitenki yhen.

Itse taas vetäsen banaanit usein iltapalaksi, jotta rauhoittuisin. Saan paremmin unta, kun olen syönyt jotain, joka nostaa seoroniinitasoa. Yhteen aikaan nousin keskellä yötä syömään yhden pienen banskun ja jatkoin unia. ;)

Myös täällä palautumisbanaani + hera, ollut jo pidemmänaikaa käytössä.

vihreämpää banaania mulle suositteli yks tuttu sen isomman kuitupitoisuuden vuoksi, mutta ei tätäkään juuri ennen salia. itse en söisi juuri ennen salia banaania, mielummin vähän tyhjemmällä vatsalla

vihreämpää banaania mulle suositteli yks tuttu sen isomman kuitupitoisuuden vuoksi, mutta ei tätäkään juuri ennen salia. itse en söisi juuri ennen salia banaania, mielummin vähän tyhjemmällä vatsalla

palautumiseen musta pilkullinen, vähän jo käynyt banaani parempi sillä sokeripitoisuus siinä korkeampi. Vihreistä, eli raaoista, voi mennä vatsa sekaisin

Tästähän oli aikanaan bodaus lehdessä iso artikkeli.Jotenkin se meni niin,että 2 banaania ennen treeniä ja 2 treenin jälkeen ni tulokset nousevat uudelle tasolle:D
Onhan siinä varmasti perääkin.Ja oliko se vielä niin,että jos haluaa hifistellä ni tummempia banaaneja ennen treeniä ja vihreämpiä treenin jälkeen vai just toisinpäin?

Tästähän oli aikanaan bodaus lehdessä iso artikkeli.Jotenkin se meni niin,että 2 banaania ennen treeniä ja 2 treenin jälkeen ni tulokset nousevat uudelle tasolle:D
Onhan siinä varmasti perääkin.Ja oliko se vielä niin,että jos haluaa hifistellä ni tummempia banaaneja ennen treeniä ja vihreämpiä treenin jälkeen vai just toisinpäin?

Toistepäin, koska tummemman banaanin glykeeminen indeksi on korkeampi kuin vihreämmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom