Ballsiest Band- Disturbed vs Lamb of God

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
10.000 fists? Paskat, se oli just se levy jolla Disturbed kasvoi musiikillisesti.

Siis wtf??? Kasvoi musiikillisesti? Samaa a-a-a-au pulputusta kuin ennenkin (jopa enemmän kuin ennen).

Tässä näkemykseni ko. albumista:

1. 10000 fists = nimikkobiisi, yksi nolla vähemmän tekisi uskottavammaksi

2. Just Stop = kertsi ok, muutoin saisi olla parempi

3. Guarded = Lähtee hyvin, mutta heti perään se hidas uikuttaminen ym. on :down::zzzz:

4. Deify = Paskaa

5. Stricken = Jos olisi pakko valita paras, se olisi luultavimmin tämä

6. I'm Alive = Siis mitä vitun nössöilyä

7. Sons of Plunder = Hyvänkuuloinen kertsi, muutoin paskaa

8. Overburdened = Paskaa

9. Decadance = Paskaa

10. Forgiven = Paskaa

11. Land of Confusion = Joidenkin suosikki, minusta aika väsynyt biisi

12. Sacred Lie = Paskaa

13. Pain Redefined = Paskaa

14. Avarice = Paskaa

Siis ei millään pahalla faneja kohtaan, mutta muutama "hyvä" biisi ei levyä pelasta. Sama juttu IMO aiemmissakin. Tämä on ei-fanin näkökulma, jonka mielestä bändi on vielä jotenkin siedettävän rajoissa (ei Disturbed paska bändi ole, se vaan tekee liikaa paskoja biisejä ;) ).

Sanoinko jo muuten, että LAG hakkaa Disturbedin 275 potenssiin tuhat.

Paskaa tarkoittaa muuten tässä yhteydessä myös sitä, että biisi ei jää mieleen, vaikka monet kerrat kuunnellut.

no kyllähän sickness on selkeesti Disturbedin paras levy.fistillä on muutamat hetkensä

Vittu miten hyvä kappale..

" ei vitumpaa paskaa " :D

edit : Siis pidin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis ei millään pahalla faneja kohtaan, mutta muutama "hyvä" biisi ei levyä pelasta. Sama juttu IMO aiemmissakin. Tämä on ei-fanin näkökulma, jonka mielestä bändi on vielä jotenkin siedettävän rajoissa (ei Disturbed paska bändi ole, se vaan tekee liikaa paskoja biisejä ;) ).

Paskaa tarkoittaa muuten tässä yhteydessä myös sitä, että biisi ei jää mieleen, vaikka monet kerrat kuunnellut.

Outoa, mulla on ihan toiset mietteet. Mun mielestä Disturbin musiikissa(varsinkin Sickness- ja 10,000 Fists-levyillä) on yks pääpointeista se, että kaikki biisit on hyviä. Em. albumeilla ei oo mun mielestä yhtään huonoa tai edes keskinkertaista biisiä, Believe-levyltä taas löytyy pari turhempaakin kappaletta.

Ja sitä, että biisit ei jää päähän en osaa ymmärtää.. joko sun muistis on todella heikko tai sun "kuunnella biisi monta kertaa" tarkoittaa 2-4 kertaa. Mulla on em. albumeilta kuunneltuna jokainen biisi vähintään 40 kertaa (joo, usein koulussa taustamusana vaan) ja voisin väittää että osaan melkein jokaisen biisin ulkoa myös lyriikoitten osalta.

E. Tosta uudesta biisistä. Ei ainakaan ekalla kuuntelukerralla parasta Disturbedia, toivotaan että ei oo myöskään uuden levyn paras biisi. Hyvä biisi kuitenkin. Odotellaan levyn valmistumista :arvi:

Ja sitä, että biisit ei jää päähän en osaa ymmärtää.. joko sun muistis on todella heikko tai sun "kuunnella biisi monta kertaa" tarkoittaa 2-4 kertaa. Mulla on em. albumeilta kuunneltuna jokainen biisi vähintään 40 kertaa (joo, usein koulussa taustamusana vaan) ja voisin väittää että osaan melkein jokaisen biisin ulkoa myös lyriikoitten osalta.

Ei muistissani ole mitään vikaa ja mistä päättelit kuinka monta kertaa biisit olen kuunnellut. Minulta löytyy nuo albumin biisit ja olen monta kymmentä kertaa kuullut nuo esim. salilla. Pari varteenotettavaa veisua levyltä IMO, loput melko humppaa.

On ymmärrettävää, että fanit ottavat nokkiinsa. Toivotaan uuden levyn tuovan jotain parempaa. Ten Thousand Fists = pettymys minulle

Hyvä jos joku saa fiboja ko. albumista :piis:

Todella hedelmällinen vertailupari kyllä. Etsitään munakkainta bändiä ja vertaillaan lämppäreitä ja pop-rock-pumppua. Paskin kysely taas hetkeen.

Sitten voitaisiin taas kysellä parasta kitaristia, pistetään vaihtoehdoiksi K.K. Downing ja Kirk Hammet, ja odotetaan kun metallica-fanit pääsevät uurnille.

mikä vittu siinä on että pitää tulla kitisemään miten metallica on parempi kun se ei ollut tässä vertailussa?

Disturbed vs Lamb OF God?

Ei Disturbed vs Metallica.

Ja tuo kitaristi homma, liittyykö tähän mitenkään? Ei!

Lamb of God on tiukka.

mikä vittu siinä on että pitää tulla kitisemään miten metallica on parempi kun se ei ollut tässä vertailussa?

Disturbed vs Lamb OF God?

Ei Disturbed vs Metallica.

Ja tuo kitaristi homma, liittyykö tähän mitenkään? Ei!

Taisi mennä pointti ohi korkealta ja kovaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom