Ballsiest Band- Disturbed vs Lamb of God

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, ja tuo "munakkuus" on muutenkin vähän vaikeasti määriteltävä termi mutta hyvähän se on että yleistä mielipidettä kysytään silläkin saralla. :)

niin se kyllä on. Voihan joku antti tuisku fani olla sitä mieltä että antissa on munaa!!! kun tarpeeks tykkää jostain bändistä niin se on.. Se on aivan mahtavaa...

5-luokkalaiset velliperseethän ei kuuntele In Flamesia. :jahas:
Ahaa, you're busted ;)
Aika typerä periaate tuollainen, että bändiltä menee uskottavuus jos bändin faneihin kuuluu tietyn ihmisryhmän edustajia. Uskon, että jokaisen lempibändisi faniryhmästä löytyy kuvailemiasi velliperseitäkin. ;) Eihän se ole sinulta yhtään pois jos joku muukin kuuntelee bändiä josta itsekin pidät.
Ehkäpä itse yhtenevä musiikkimaku ei suoranaisesti vituta, mutta kun näillä ns. vellipaskahousuilla vähän tällainen ns. angry-music heijastuu asenteisiin ja päinvastoin. Menee ihan yli. Ollaan kovia kavereita, kun kuunnellaan raskasta mättöä. Kohta alkaa jokin tietty bändi assosioitua näihin. Ei vain omassa mielessäni, vaan ihan muiden osalta. Esim. blackmetal-bändistä tuleekin sattuneista syistä joku teiniritsojen ym. perkeleiden omaksuma. Kyl mua vituttais jos meikäläisellä ja teiniritsalla olisi samanlainen musiikkimaku.

Moni varmaan sanoo tässä yhteydessä minun asenteeni olevan kehno :lol2:

Mikä tämänkin viestin perimmäinen idea oli, juhannustylsyyskö sai kirjoittamaan tällaisen viestin? Threadin tekeminen on sen takia sallittu kaikille rekisteröityneille jäsenille että threadeja syntyisi monipuolisista aiheista. Aiheen suosiosta määräytyy sitten threadin pitkäikäisyys, sinun ei tarvitse huolehtia siitä ;)
Sanopas sama asia kaikille niille, jotka perustavat näitä "miten saan sikspäkin"-threadeja. On toki oikeus perustaa thread, mutta onko se aina todella tähdellistä? Mitä mielenkiintoa on tietää tykkäävätkö pakkislaiset enemmän rollareista vai earth, wind and fire:stä? Ja kyllä, juhannuksena oli nyt tällä kertaa vitun tylsää. Pitää ladella tylsää paskaa tylsiin threadeihin.

Lamb of god on mycket kovempi. Parempi musa ja laulu. Disturbed kans suht ok, mutta olen korviani myöten täynnä sen laulajan pakollisia ääniefektejä/ärähdyksiä mitä pitää survoa kaikki biisit täyteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis kysytään keltä vaan niin onhan LOG paljon raskaampaa ja vahvempaa musiikkia....Disturbed on hyvää mutta hieman pehmoa....

Molemmat kuuluu kyllä lemppareihin enkä nyt osaa sanoo kummalla on enemmän munaa..

.. Mutta pakko kommentoida tota uskottavuusasiaa.. Munkaan mielestä uskottavuudella ei oo mitään tekemistä sen kanssa kuunteleeko joku 12v Erkki-Pietari Disturbedia vai Frööbelin Palikoita, tai ainakaan E-P:n musamaku ei vaikuta yhtään siihen mitä mä kuuntelen. Disturbed on aika massamarkkinoille tehtyä musaa mutta mitä sitten? Ite tykkään helvetisti melkein jokasesta Disturbedin biisistä(muutama on kyllä melkein kuraa) enimmäkseen Draimanin laulun, fiiliksen ja tarttuvien melodioiden takia.

En myöskään lähe sanomaan kumpi on bändin parempi, molemmat on niin helvetin hyviä :rock: :5:

Ps. Kyllä ne 5-luokkalaiset kuuntelee 100 kertaa enemmän angsti-In Flamesia kuin Disturbedia.
(E. Ja tykkään kyllä isosti myös Flamesista.)

Ahaa, you're busted ;)

Nou nou, valitettavasti menit tällä kertaa metsään, en nimittäin kuuntele In Flamesia. Tässä musiikkimakuni noin suunnilleen, sieltä voit bongailla noita velliperseiden lempibändejä paremmin ;) www.last.fm/user/pussisusi

Ehkäpä itse yhtenevä musiikkimaku ei suoranaisesti vituta, mutta kun näillä ns. vellipaskahousuilla vähän tällainen ns. angry-music heijastuu asenteisiin ja päinvastoin. Menee ihan yli. Ollaan kovia kavereita, kun kuunnellaan raskasta mättöä. Kohta alkaa jokin tietty bändi assosioitua näihin. Ei vain omassa mielessäni, vaan ihan muiden osalta. Esim. blackmetal-bändistä tuleekin sattuneista syistä joku teiniritsojen ym. perkeleiden omaksuma. Kyl mua vituttais jos meikäläisellä ja teiniritsalla olisi samanlainen musiikkimaku.

Moni varmaan sanoo tässä yhteydessä minun asenteeni olevan kehno :lol2:

Joo, meillä on selvästi erilainen suhtautuminen tuohon asiaan. Itsekin ajattelin ennen noin, joten toisaalta ymmärrän tuonkin ajattelutavan mutta opin erilaisen ajattelutavan. Tälläkin hetkellä muuten tuolla last.fm:ssä on toisena naapurinani (naapuri = henkilö jolla on mahdollisimman samanlainen musiikkimaku kuin itsellä) 16-vuotias tyttö Iso-Britanniasta (siis :eek:), mutta ei se minun musiikkimakua omasta mielestäni millään tavalla alenna. :)

Sanopas sama asia kaikille niille, jotka perustavat näitä "miten saan sikspäkin"-threadeja. On toki oikeus perustaa thread, mutta onko se aina todella tähdellistä? Mitä mielenkiintoa on tietää tykkäävätkö pakkislaiset enemmän rollareista vai earth, wind and fire:stä? Ja kyllä, juhannuksena oli nyt tällä kertaa vitun tylsää. Pitää ladella tylsää paskaa tylsiin threadeihin.

Tässä threadissa ja "miten saan sikspäkin" -threadeissa on vaan sellainen ero, että pakkikselta löytyy jo vastaus jälkimmäisen threadin kysymykseen, mutta tässä threadissa kysytään pakkislaisten mielipidettä asiaan josta ei täällä ole aiemmin keskusteltu. Vaikka se ei sinun mielestä olisikaan mielenkiintoista, niin Prayerin mielestä se näköjään oli ja siitä syystä hän päätti threadin aloittaa. Moderaattorit poistavat kyllä turhat ketjut. ;)

Threadiin liittyen: Itseänikin ärsyttää nuo Draimanin tekemät äänet jonkun verran, vaikka toisaalta kuten Prayer sanoi, on kyseessä toimiva tavaramerkki kuten Jonathan Davisin ihmeääntelyt. Ja Land of Confusion ei kyllä edusta Disturbedin rankinta osastoa, kasari-Genesiksen biisistä tehty cover ei ole kovin hyvä lähtökohta rankalle biisille. :lol2: Esim. biisi Get Psycho edustaa mielestäni hyvin rankempaa Disturbedia.

Threadiin liittyen: Itseänikin ärsyttää nuo Draimanin tekemät äänet jonkun verran, vaikka toisaalta kuten Prayer sanoi, on kyseessä toimiva tavaramerkki kuten Jonathan Davisin ihmeääntelyt. Ja Land of Confusion ei kyllä edusta Disturbedin rankinta osastoa, kasari-Genesiksen biisistä tehty cover ei ole kovin hyvä lähtökohta rankalle biisille. :lol2: Esim. biisi Get Psycho edustaa mielestäni hyvin rankempaa Disturbedia.

Biisihän on siis Meaning of Life, ekan levyn vika biisi ;) Juu Disturbed ei tosiaan mitään kaikkein rankin musaa ole, karjuntaa tai huutoa ei juurikaan kuulu ja tuplabasaritkin loistaa poissaolollaan. Nää ei mun mielestä kuitenkaan oo mitään elinehtoja ballsyyn musaan. Disturbedin kertsien tarttuvuus ja lyyrikat on varsinkin uusimmalla levyllä sellaisia että mä saan siitä samanlaiset agret päälle kuin HC-KsE:stä tai muusta vastaavasta :)

Disturbed - I'm Alive.

Jos on kyse "Ballsiest Band" -tittelistä, niin rehellisesti kaikki vois myöntää että Lamb of Godilta löytyy kyllä sitä kivestä hieman enemmän, kuin Disturbedilta.
Eriasia on se kumpi näistä orkestereista on parempaa musiikkia, omalla kohdalla vaaka keikahtaa kyllä Disturbedin puolelle siinä suhteessa.
Tämä siis oma mielipide joten peace. :piis:

Jos on kyse "Ballsiest Band" -tittelistä, niin rehellisesti kaikki vois myöntää että Lamb of Godilta löytyy kyllä sitä kivestä hieman enemmän, kuin Disturbedilta.
Eriasia on se kumpi näistä orkestereista on parempaa musiikkia, omalla kohdalla vaaka keikahtaa kyllä Disturbedin puolelle siinä suhteessa.
Tämä siis oma mielipide joten peace. :piis:

juurikin näin.
Itsekkin olen sitä mieltä että kyllä lamb of godin tyypit ehkä kovempia on mutta musiikissa häviävät armotta:D

Itsekkin olen sitä mieltä että kyllä lamb of godin tyypit ehkä kovempia on mutta musiikissa häviävät armotta:D

Jep. Disturbed on musiikillisesti huomattavasti parempi. En oikein pidä Lamb of godin laulajasta, mutta muuten musiikki on ihan hyvää.
Eli Disturbed:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom