Niin toki olisi, kävi mielessä. Nyt oli vaan nämä kaksi koska ne olivat tuossa virallisessa kisassakin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ahaa, you're busted ;)5-luokkalaiset velliperseethän ei kuuntele In Flamesia. :jahas:
Ehkäpä itse yhtenevä musiikkimaku ei suoranaisesti vituta, mutta kun näillä ns. vellipaskahousuilla vähän tällainen ns. angry-music heijastuu asenteisiin ja päinvastoin. Menee ihan yli. Ollaan kovia kavereita, kun kuunnellaan raskasta mättöä. Kohta alkaa jokin tietty bändi assosioitua näihin. Ei vain omassa mielessäni, vaan ihan muiden osalta. Esim. blackmetal-bändistä tuleekin sattuneista syistä joku teiniritsojen ym. perkeleiden omaksuma. Kyl mua vituttais jos meikäläisellä ja teiniritsalla olisi samanlainen musiikkimaku.Aika typerä periaate tuollainen, että bändiltä menee uskottavuus jos bändin faneihin kuuluu tietyn ihmisryhmän edustajia. Uskon, että jokaisen lempibändisi faniryhmästä löytyy kuvailemiasi velliperseitäkin. ;) Eihän se ole sinulta yhtään pois jos joku muukin kuuntelee bändiä josta itsekin pidät.
Sanopas sama asia kaikille niille, jotka perustavat näitä "miten saan sikspäkin"-threadeja. On toki oikeus perustaa thread, mutta onko se aina todella tähdellistä? Mitä mielenkiintoa on tietää tykkäävätkö pakkislaiset enemmän rollareista vai earth, wind and fire:stä? Ja kyllä, juhannuksena oli nyt tällä kertaa vitun tylsää. Pitää ladella tylsää paskaa tylsiin threadeihin.Mikä tämänkin viestin perimmäinen idea oli, juhannustylsyyskö sai kirjoittamaan tällaisen viestin? Threadin tekeminen on sen takia sallittu kaikille rekisteröityneille jäsenille että threadeja syntyisi monipuolisista aiheista. Aiheen suosiosta määräytyy sitten threadin pitkäikäisyys, sinun ei tarvitse huolehtia siitä ;)
Ahaa, you're busted ;)
Ehkäpä itse yhtenevä musiikkimaku ei suoranaisesti vituta, mutta kun näillä ns. vellipaskahousuilla vähän tällainen ns. angry-music heijastuu asenteisiin ja päinvastoin. Menee ihan yli. Ollaan kovia kavereita, kun kuunnellaan raskasta mättöä. Kohta alkaa jokin tietty bändi assosioitua näihin. Ei vain omassa mielessäni, vaan ihan muiden osalta. Esim. blackmetal-bändistä tuleekin sattuneista syistä joku teiniritsojen ym. perkeleiden omaksuma. Kyl mua vituttais jos meikäläisellä ja teiniritsalla olisi samanlainen musiikkimaku.
Moni varmaan sanoo tässä yhteydessä minun asenteeni olevan kehno :lol2:
Sanopas sama asia kaikille niille, jotka perustavat näitä "miten saan sikspäkin"-threadeja. On toki oikeus perustaa thread, mutta onko se aina todella tähdellistä? Mitä mielenkiintoa on tietää tykkäävätkö pakkislaiset enemmän rollareista vai earth, wind and fire:stä? Ja kyllä, juhannuksena oli nyt tällä kertaa vitun tylsää. Pitää ladella tylsää paskaa tylsiin threadeihin.
Threadiin liittyen: Itseänikin ärsyttää nuo Draimanin tekemät äänet jonkun verran, vaikka toisaalta kuten Prayer sanoi, on kyseessä toimiva tavaramerkki kuten Jonathan Davisin ihmeääntelyt. Ja Land of Confusion ei kyllä edusta Disturbedin rankinta osastoa, kasari-Genesiksen biisistä tehty cover ei ole kovin hyvä lähtökohta rankalle biisille. :lol2: Esim. biisi Get Psycho edustaa mielestäni hyvin rankempaa Disturbedia.
Biisihän on siis Meaning of Life, ekan levyn vika biisi ;)
Jos on kyse "Ballsiest Band" -tittelistä, niin rehellisesti kaikki vois myöntää että Lamb of Godilta löytyy kyllä sitä kivestä hieman enemmän, kuin Disturbedilta.
Eriasia on se kumpi näistä orkestereista on parempaa musiikkia, omalla kohdalla vaaka keikahtaa kyllä Disturbedin puolelle siinä suhteessa.
Tämä siis oma mielipide joten peace. :piis:
Itsekkin olen sitä mieltä että kyllä lamb of godin tyypit ehkä kovempia on mutta musiikissa häviävät armotta:D