Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No yhdeksän vuoden Japanissa olon jälkeen olen hieman eri mieltä. Mukava täällä on käydä muutaman viikon ajan mutta kun alat asumaan niin toisenlainen Japani paljastuu.upee kansa kertakaikkiaan.
Kai ne nuo tavalliset asiat alkaa risomaan; asunnot on kylmiä talvella, yhteiskunta on jäänyt jumiin 50-luvulle, liikaa paperhommia kun jotain ostaa, betonilla vuoratut vuoret, joet ja rannat jne. Täällä voi ostaa hi-techiä pilvin pimein mutta yhteiskunta on kaukana siitä.Mikä siellä alkaa mättämään jos pidempään on? Ihan tavalliset asiat kuten verotus jne vai mikä? Ei kai ne ihmiset ajan saatossa kusipäiksi kai muutu? Eikös ne ole aina kohteliaita ku mitkä?
En mä varmaan halua edes lukea. Mulla on niin hyvät kokemukset sieltä ja tulen olemana kuitenkin minimaalisia aikoja siellä, niin parempi varmaan pitää tämä oma mielikuva ja kokemukset.Jos haluat lukea hieman Japanin toisesta puolesta niin suosittelen lukemaan 'Dogs and Demons, tales from the dark side of Japan'. Minä olen ihmetellyt monta vuotta miksi jotkin asiat on täällä niinkuin ne on mutta tuon kirjan jälkeen aloin ymmärtämään.