B-vitskusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
Oon huomannu, että kun vedän bevitallia, monivit tabuja ja protskua missä on seassa vitamiineja niin väsyttää aivan hiton paljon enemmän. Eli kysymys kuuluukin voiko liiallinen b-vitamiini aiheuttaa moista väsymystä. Onko muilla kyseisiä kokemuksia/oireita????

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tiedz
Oon huomannu, että kun vedän bevitallia, monivit tabuja ja protskua missä on seassa vitamiineja niin väsyttää aivan hiton paljon enemmän. Eli kysymys kuuluukin voiko liiallinen b-vitamiini aiheuttaa moista väsymystä. Onko muilla kyseisiä kokemuksia/oireita????

B-ryhmä on vesiliukoinen, joten ylimäärä (keskikokoinen ylimäärä)poistuu usein virtsan mukana eikä jää elimistöön.

"Yliannostuksen" oireina olen kuullut mainittavan kutakuinkin samat kuin puutoksessakin. Eli VÄSYMYS, ruokahaluttomuus jne.

Se mitä "liika-vitamiini" vaikuttaa taas toisiin vitamiineihin ja niiden imeytymisiin vai vaikuttaako ollenkaan on taas toinen juttu...

Jep eli aivan oikein mulla ollut sitten "yliannostus"

yhen bevitabsin päiväs, twinlab daily one tabun ja gainers fuelia....eli paljos siitä tulee kyllähän sitä ...en pysty laskee mg mut ihan kohtuullisesti.

Originally posted by wbb
Tiedz etkai tosissaan oo vetäny tota gainers fuelia 584 gramman annosta joka päivä?

No en todellakaan. Mä oon vetäny tankkauksena sitä puol tuntia ennen reeniä n.1.5dl. Ja välipäivinä en ota sitä yhtään.

Välipäivinä pelkkää protskua.

Edit: Ja kun tarkemmin kattelin noita määriä noissa ryönissä niin...ei ihme jos on tullut vähän"yliannostusta".
Täytyy vissiin jättää jotain pois....heh:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom