Bändipaidat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Ainiin, tämmöinenkin vanha ketju. Ed. vastaukseni jälkeen olen ostanut (pääasiassa keikoilta, niin on paras, jää bändille itelleen eniten voittoa krääsämyynnistä) tämmöisiä:
- Grave, valkoinen t-paita logolla ja Soulless to the core teksti
- Mokoman spessupaita, joku demonikukko siinä on ja kovasti liekkikuvioita ympäri paitaa
- Deathboundin rotanmyrkkypaita, tää on HIENO! Edessä on melkein koko edustan kokoinen vanhanaikaisen sanomalehtimainoksen näköinen Deathbound rotanmyrkkyaiheinen kuva ja teksti, mutta alimpana makaa kuollut ihminen.
- Sapattivuoden paita, jossa on kolmannen levynkantensa tyylikäs kuva, eli virkkaavia demoneita.
- Torture Killerin peruspaita. Vähän tylsä perus death metal aiheinen zombiekuva siinä on edessä ja vieläpä pieni, mutta bändi on niin hyvä ja vetivät niin hyvän keikan, että halusin paidankin (levyn ostin samalla keikalla).

Nyt olisi levykapauppa äxällä mahtava tarjous Xysman tuplaceedeestä ja kaupan päälle t-paita. Taidan käyttää tarjouksen hyväkseni, Xysmasta kun olen aika kauan tykännyt. Saa nähdä, näkisikö sen vielä livenä, tuntuvat hieman aktivoituneen uudestaan. Aikoinaan tuli nähtyä pari kertaa Xysma tämmöisissä ultimate fleshripping necrozombie metal massacre iltamissa, eli nuokkareilla tms. silloin joskus noin 20v sitten.

Hooded Menace pitäisi päästä näkemään livenä nyt, kun olen innostunut doomista ja jos heillä olisi sopivan hienoa t-paitaa tarjolla, niin kaupat tulisi.

Mitäs näitä nyt onkaan...

1kpl Förgjord (t-paita)
1kpl Horna (t-paita)
1kpl Peste Noire (joku kopiopaska t-paita)
4kpl Behexen (2x huppari, 2x t-paita)
1kpl Evangelivm (t-paita)
1kpl Korgonthurus/Musta Kappeli split (t-paita)
1kpl Vorum (t-paita)
1kpl Goatmoon (wifebeater)
1kpl TotalSelfHatred (t-paita)
1kpl Gorgoroth "Antichrist" (pitkähihainen t-paita)
1kpl Archgoat "Whore Of The Betlehem" (pitkähihainen t-paita)
1kpl Satanic Warmaster "...of the Night" (pitkähihainen t-paita)

Varmaan jotain jäi muistamatta..

PS. löytyy myös cradle of filth:in paidasta vaikutteita ottanut, "itse suunniteltu" t-paita..

Eli koko selän kokoisella tekstillä "JESUS IS A CUNT" :lol2:, se on varmaan mun lemppari!

Viimeksi muokattu:
Ainiin, tämmöinenkin vanha ketju. Ed. vastaukseni jälkeen olen ostanut (pääasiassa keikoilta, niin on paras, jää bändille itelleen eniten voittoa krääsämyynnistä) tämmöisiä:
- Grave, valkoinen t-paita logolla ja Soulless to the core teksti
- Mokoman spessupaita, joku demonikukko siinä on ja kovasti liekkikuvioita ympäri paitaa
- Deathboundin rotanmyrkkypaita, tää on HIENO! Edessä on melkein koko edustan kokoinen vanhanaikaisen sanomalehtimainoksen näköinen Deathbound rotanmyrkkyaiheinen kuva ja teksti, mutta alimpana makaa kuollut ihminen.
- Sapattivuoden paita, jossa on kolmannen levynkantensa tyylikäs kuva, eli virkkaavia demoneita.
- Torture Killerin peruspaita. Vähän tylsä perus death metal aiheinen zombiekuva siinä on edessä ja vieläpä pieni, mutta bändi on niin hyvä ja vetivät niin hyvän keikan, että halusin paidankin (levyn ostin samalla keikalla).

Nyt olisi levykapauppa äxällä mahtava tarjous Xysman tuplaceedeestä ja kaupan päälle t-paita. Taidan käyttää tarjouksen hyväkseni, Xysmasta kun olen aika kauan tykännyt. Saa nähdä, näkisikö sen vielä livenä, tuntuvat hieman aktivoituneen uudestaan. Aikoinaan tuli nähtyä pari kertaa Xysma tämmöisissä ultimate fleshripping necrozombie metal massacre iltamissa, eli nuokkareilla tms. silloin joskus noin 20v sitten.

Hooded Menace pitäisi päästä näkemään livenä nyt, kun olen innostunut doomista ja jos heillä olisi sopivan hienoa t-paitaa tarjolla, niin kaupat tulisi.

Toi on kyllä kohtuu tökerön näköinen... :D

Pirun hyvä bändi, mut tuota paitaa en kehannut ostaa :rolleyes:

-1kpl Horna (valkoinen hiaton): harmaa/hopea printti
-1kpl Behexen (musta t-paita): FDC
-1kpl Goatmoon (huppari): pieni logo rinnassa ja mainosta takana
-1kpl Satanic Warmaster (musta t-paita): uusi logo
-Enochian Cresent (musta, pitkähiainen): kuvaa edessä ja takana, HoH hioissa
-Darkthrone (musta, pitkähiainen): True Norwegian Black Metal
-Satyricon (musta, t-paita)
-Shining (swe, musta t-paita): pääkalloprintti

+jostain teinivuosilta taitaa löytyy joku Metallica, ja muutamia kaverien bändien paitoja löytynee.

Löytyykö mistään nettikaupasta kunnon valikoimaa hihattomia bändipaitoja? Mitään suomalaista nettikauppaa ei taida ainakaan pikaisen googlehaun perusteella olla.

http://www.fanplanet.co.uk/long-sleeves-sleeveless.html
Tämmösen löysin, mutta kyllä on saatanan vaikeeta saada tuolta mitään tilattua. Nimim. 3 viikkoa sitten tilattu, tilausta ei ole lähetetty eikä maileihin vastata.

Elikkä jos on tiedossa bändihihattomia myyviä kauppoja niin työntäkäähän linkkejä.

ohhoh nyt on kyllä pahaa settiä muistella mitä tuolta vaatekaapistas löytyy...

t-paitoja kyllä piisaa

lamb of god x2
machine head x 2
caliban
slayer
entombed
nicole
chimaira
pantera
hatebreedin korispaita jenkeistä

ollut helvetin paljon hienoja paitoja jotka hukannu tai tuhonnu vaan jotenkin...

Ajattara, Anthrax, Candlemass, Diablo, Dimmu Borgir, Europe, Exodus, Grave Digger, Impaled Nazarene, Killswitch Engage, Kreator, Lamb Of God, Megadeth, Metallica, Moonsorrow, Ozzy Osbourne, Queensryche, Sepultura, Slayer, Swallow The Sun, Bon Jovi, Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus.

Dimmulta löytyy kaksi paitaa. Näiden lisäksi kiertuepaita Unholy Alliance 3 -turneelta ja Wacken-paita muistona elämäni hienoimmasta festarireissusta.

Back
Ylös Bottom