Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainiin, tämmöinenkin vanha ketju. Ed. vastaukseni jälkeen olen ostanut (pääasiassa keikoilta, niin on paras, jää bändille itelleen eniten voittoa krääsämyynnistä) tämmöisiä:
- Grave, valkoinen t-paita logolla ja Soulless to the core teksti
- Mokoman spessupaita, joku demonikukko siinä on ja kovasti liekkikuvioita ympäri paitaa
- Deathboundin rotanmyrkkypaita, tää on HIENO! Edessä on melkein koko edustan kokoinen vanhanaikaisen sanomalehtimainoksen näköinen Deathbound rotanmyrkkyaiheinen kuva ja teksti, mutta alimpana makaa kuollut ihminen.
- Sapattivuoden paita, jossa on kolmannen levynkantensa tyylikäs kuva, eli virkkaavia demoneita.
- Torture Killerin peruspaita. Vähän tylsä perus death metal aiheinen zombiekuva siinä on edessä ja vieläpä pieni, mutta bändi on niin hyvä ja vetivät niin hyvän keikan, että halusin paidankin (levyn ostin samalla keikalla).
Nyt olisi levykapauppa äxällä mahtava tarjous Xysman tuplaceedeestä ja kaupan päälle t-paita. Taidan käyttää tarjouksen hyväkseni, Xysmasta kun olen aika kauan tykännyt. Saa nähdä, näkisikö sen vielä livenä, tuntuvat hieman aktivoituneen uudestaan. Aikoinaan tuli nähtyä pari kertaa Xysma tämmöisissä ultimate fleshripping necrozombie metal massacre iltamissa, eli nuokkareilla tms. silloin joskus noin 20v sitten.
Hooded Menace pitäisi päästä näkemään livenä nyt, kun olen innostunut doomista ja jos heillä olisi sopivan hienoa t-paitaa tarjolla, niin kaupat tulisi.