Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko joku törmännyt paremmin istuviin bändipaitoihin jossain tai jonkun bändin kohdalla?
Tuntuu että noista suurin osa on tyyliin fruit of the loomin roskasäkkileikkauksilla tehty, kun taas itse pidän hieman metrogaymaisimmista v-kaula-aukoista jne..
Carlings myy sellaisia Vintage- paitoja, joiden leikkaus on istuvampi. Itellä on mm. Mötley Crue, Metallica, 2x Iron Maiden, 2x AC/DC, yms.. Mutta niitä on aina vähän myynnissä kerralla ja yleensä koot on loppuneet, kun niihin törmää. Ne on myös kalliimpia kuin normaalit bändipaidat, eli hinta on sen 39 eskoa. Itse siis olen omani ostanut Tampereen myymälästä.Onko joku törmännyt paremmin istuviin bändipaitoihin jossain tai jonkun bändin kohdalla?
Tuntuu että noista suurin osa on tyyliin fruit of the loomin roskasäkkileikkauksilla tehty, kun taas itse pidän hieman metrogaymaisimmista v-kaula-aukoista jne..
Carlings myy sellaisia Vintage- paitoja, joiden leikkaus on istuvampi. Itellä on mm. Mötley Crue, Metallica, 2x Iron Maiden, 2x AC/DC, yms.. Mutta niitä on aina vähän myynnissä kerralla ja yleensä koot on loppuneet, kun niihin törmää. Ne on myös kalliimpia kuin normaalit bändipaidat, eli hinta on sen 39 eskoa. Itse siis olen omani ostanut Tampereen myymälästä.
Hmm, mitäs meikältä löytyykään...
5x Rotten Sound
1x Obituary
1x Deathchain
1x Death
1x Cerebral Bore
1x Opeth
1x Bathory
1x Vader (kiertuepaita)
1x Morbid Angel
2x Stone
Sellasia. On noita jossain kaapin pohjalla vissiin lisääkin :DD
Ikävää vaan se kun meikällä on tota rintavarustusta niin perkeleesti että pitää aina ottaa se M tai L koon miestenpaita vaikka päälle menis S (mutta niin, kiristää tosta "tietyltä alueelta"). Naisten paidat kierrän kaukaa ihan suosiolla! :D