Bändipaidat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Iteltä löytyy.
-Archgoat
-Behexen
-Emperor
-ImpNaz
-Gorgoroth
-Algazanth
-Rotten Sound
-Joku borgirin
-Canibal Corpse
-Dark Funeral
Hupparit.
T-paitoja.
-Oerjegrinder
-Disavowed
-Horna
- Mayhemeitä
- Marduk
- Rotten Soundin
-Maideneita muutama
- Bathory
- Venom
- Carpathian forest
Kait niitä vielä jokunen on.

Onko joku törmännyt paremmin istuviin bändipaitoihin jossain tai jonkun bändin kohdalla?
Tuntuu että noista suurin osa on tyyliin fruit of the loomin roskasäkkileikkauksilla tehty, kun taas itse pidän hieman metrogaymaisimmista v-kaula-aukoista jne..

Onko joku törmännyt paremmin istuviin bändipaitoihin jossain tai jonkun bändin kohdalla?
Tuntuu että noista suurin osa on tyyliin fruit of the loomin roskasäkkileikkauksilla tehty, kun taas itse pidän hieman metrogaymaisimmista v-kaula-aukoista jne..

Alat ostaa XL ladyfit -paitoja, ne ovat usein tuollaisia.

Yks in flamesin paita tarttu keikalta matkaan..

Minulta löytyy T-paidat Dimmulta, Moonspellilta ja Viikatteelta. Sitten on vielä isältä joskus teininä saatu Stratovariuksen paita, jossa etupuolella taisi olla poroja tonttulakit päässä ja takana teksti "raskasta joulua". Bändistä en enää niinkään välitä, mutta tuo paita on helmi. :D

1x In Flames t-paita
1x Trivium t-paita
1x Nailed Coil t-paita
1x In Flames huppari

Seinälippuja löytyy myös, 2x In Flames ja 1x Trivium.

Carlings myy sellaisia Vintage- paitoja, joiden leikkaus on istuvampi. Itellä on mm. Mötley Crue, Metallica, 2x Iron Maiden, 2x AC/DC, yms.. Mutta niitä on aina vähän myynnissä kerralla ja yleensä koot on loppuneet, kun niihin törmää. Ne on myös kalliimpia kuin normaalit bändipaidat, eli hinta on sen 39 eskoa. Itse siis olen omani ostanut Tampereen myymälästä.

Carlings myy sellaisia Vintage- paitoja, joiden leikkaus on istuvampi. Itellä on mm. Mötley Crue, Metallica, 2x Iron Maiden, 2x AC/DC, yms.. Mutta niitä on aina vähän myynnissä kerralla ja yleensä koot on loppuneet, kun niihin törmää. Ne on myös kalliimpia kuin normaalit bändipaidat, eli hinta on sen 39 eskoa. Itse siis olen omani ostanut Tampereen myymälästä.

Joo noita olen katsonut, mutta jotenkin ei bändit iskeneet ja toisekseen juuri ajattelin, että noita nyt tulee sitten kadulla vastaan rajusti kun carlingsissa myydään.

Joo on aika suppea valikoima kylläkin, vaikka paitoja kyllä varmaan menisi hyvin kaupaksi. Olen yrittänyt netistä etsiä muita jälleenmyyjiä, mutta ei sieltäkään löytynyt.

Naisille vasta suppea valikoima onkin :(

Kaapista löytyy silti mm. Rancidin, Exploitedin, Entwinen, Deftonesin ja QOTSAn paitoja ja saattaapi nuita olla muitakin.
Kusipaskaa ostaa aina miesten s-koon paitoja ja ommella koko malli uusiksi.

hitto ku ei tullu viime kesänä hommattua Maidenin somewhere back in time tour 08 paitaa ja nyt saa etsiä kyllä miekkojen ja kirveiden kera, maidenin omasta shopista löytyy, mut jostain jos sais edukkaammin niin ois hienoa.

Hmm, mitäs meikältä löytyykään...

5x Rotten Sound
1x Obituary
1x Deathchain
1x Death
1x Cerebral Bore
1x Opeth
1x Bathory
1x Vader (kiertuepaita)
1x Morbid Angel
2x Stone

Sellasia. On noita jossain kaapin pohjalla vissiin lisääkin :DD
Ikävää vaan se kun meikällä on tota rintavarustusta niin perkeleesti että pitää aina ottaa se M tai L koon miestenpaita vaikka päälle menis S (mutta niin, kiristää tosta "tietyltä alueelta"). Naisten paidat kierrän kaukaa ihan suosiolla! :D

EMP on hyvä...

Hmm, mitäs meikältä löytyykään...

5x Rotten Sound
1x Obituary
1x Deathchain
1x Death
1x Cerebral Bore
1x Opeth
1x Bathory
1x Vader (kiertuepaita)
1x Morbid Angel
2x Stone

Sellasia. On noita jossain kaapin pohjalla vissiin lisääkin :DD
Ikävää vaan se kun meikällä on tota rintavarustusta niin perkeleesti että pitää aina ottaa se M tai L koon miestenpaita vaikka päälle menis S (mutta niin, kiristää tosta "tietyltä alueelta"). Naisten paidat kierrän kaukaa ihan suosiolla! :D

Aika kattava valikoima sinulla. Eipä minulla läheskeään tuota määrää. Olen viime aikoina katsellut EMP:stä paitoja. Siellä on tosi siistejä.

En jaksa kaikkea tänne laittaa.. Bändipaitoja on reilu 50kpl.. Uusin on In Flamesin eu kiertue paita 2011.

Ps: Mulla on liikaa vaatteita.

Pss: EMP täytyy tilata muutama paita :thumbs:

Back
Ylös Bottom