AXL ROSE Breaks his silence!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttommi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
onhan tota odoteltu jo muutama vuosi, tuule ei tuu, jokohan tulis!
sais vanhat äijät lopettaa jo lapsellisen riitelyn ja heittää yhden kiertueen vanhalla kokoonpanolla.

Toi on niin luonnottoman näkönen toi sen lärvi... ihan pikkiriikkisen kiristelty.... Mutta toivottavasti saavat nyt jotain aikaseks...

ttommi sanoi:
Tätä on odotettu...
Onko pakkiksessa muita jotka odottavat Chinese Democracya?

Eikös Chinese Democracy-prosessi (ja erityisesti sen valmistuminen) ala jo pikkuhiljaa olla yleinen vitsi..
:D

Uskon että toi Chinese Democrasy on aika tuubaa. 10 vuotta kehäraakit sitä vääntänyt kauhean paineen alla ja riitoja ym. ollut. Sitten vielä sanotaan että se on monimutkainen levy niin mielestäni kaikki täyden fiaskon ainekset on ilmassa.

Tuubaa se tulee olemaan, sanokaa mun sanoneen.

ttommi sanoi:
...siisti parta...:david:
Joo, Axl näyttää ruotsalaiselta jääkiekkoilijalta ton parran kanssa.

Mä olen vähän skeptinen tuleeko toi levy ikinä ulos. Mielenkiinnolla kyllä kuuntelen jos joskus tulee.

tässä lisätietoa:
Written by Administrator
Thursday, 19 January 2006
Sanctuary have confirmed that Guns N'Roses will have recorded their next two albums, when the recording process is complete.

Chinese Democracy, the first of the two releases, is set to be released this year, according to Axl Rose.
http://www.sp1at.com/index.php?option=com_content&task=view&id=73&Itemid=28
eli taitaa olla kaksi levyä tulossa, ei välttämättä yhtä aikaa!

yksi syy miksi levyn tulo on kestänyt niin kauan on kuulemma se että on riidelty ja kokoajan jouduttu tekemään uusiks uusilla tekijöillä ettei mee oikeuksia niille muille riitapukareille. ja taas riidelty uusiks...

e: ja noi gunnareiden kpl -80 ja -90 luvulla on ollut kyllä massasta poikkeavaa. tuskinpa kukaan vastaavaa vuodessa parissa tekee ja varsinkin kun taitaa olla paineita edellisistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Totta helvetissä on odotettu ja KAUAN.
En oikein jaksa uskoa että se levy tulee ulos ja jos tulee, niin luultavasti on aika shittiä matskua. GNR oli / on maailman paras bändi, mutta vain ja ainoastaan siksi, että siinä yhdistyi niin monen ihmisen lahjat - ei pelkästään W.Axl Rosen takia.

tuskinpa sitä kiristelty on, viina vaan maittanu ja muokannu lättyä.

Kyllä sille muutama kasvoleikkaus on kuule tehty...ja se on fakta!! Netistä löytyy infoa epäileville...

Itse jaksan kyllä luottaa Axl Roseen.:rock: The Blues ja Madagascar ovat aivan loistavia biisejä!!! Toisaalta "nimikko"biisi Chinese Democracy ja SilkWorms ovat aivat täyttä...

JTS sanoi:
Kyllä sille muutama kasvoleikkaus on kuule tehty...ja se on fakta!! Netistä löytyy infoa epäileville...
... ja kaikkea netistä löytyvää infoa pitää epäillä.

dear_a sanoi:
....GNR oli / on maailman paras bändi...

GNR on mulle varmaan samantyylinen juttu kuin joillekkin oli Elvis tai Beatles. Appetite for Destruction on mulle SE levy. Ostin sen juniorina c-kasetilla joskus -89(?) ja paluuta ei ole ollut... Montaa muuta bändiä on tullut diggailtua, mutta tuosta se rokin kuuntelu lähti ja kyllä GNR-levyt vieläkin kuuntelussa on. Mua ainakin ahdistaa ihan vitusti se, että jos Axl pistääkin nyt pihalle kaks levyllistä paskaa gunnareiden nimellä. Ei mun kultaisia muistoja saa sillain mennä tuhrimaan.... :rolleyes:
No, toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

On sille kasvoleikkauksia tehty, oli pari vuotta sitten jossain NBA pelissä ja ukko oli vissiin juuri klinikalta tullut, kun oli sen verran muhkuilla naama.

Tota Democracya on jo ajat suunniteltu ja vekslattu, mutta nyt näyttää aika vahvalta sen tuleminen. Släshiä ei oo, mutta hänestä voi nauttia velvet Revolverissa. Jos olette nähneet RIR3:sen, niin uudelta GNR:lta ei ole paljoa odottaa. Sen ajan soolokitaristilla Bucketheadillä oli kokoajan se sanko päässä ja oma kitarasoolo koostui muunmussa nunzkien heiluttelusta ja erilaisista ufo-tansseista. Ei kovin rock n' rollia, eikä muutkaan veikoista kiinnostaneet tippaakaan.

Axl:in tukka ja kuteet ja kaikki... EI TOIMI! Aika hirveän näkönen ja ääni eikä kunto kestä enää juoksemista ja rääkymistä.

Ihan jees:isti ne kyllä biisejä vetää ja ainakin toi Blues ja Madagascar ovat aika hemmetin hyviä. Tulee siellä olemaan paljon soopaa, mutta myös pari helmeäkin... Pieni rundi niil pari vuotta sitten oli ja sai hyvin esimakua, tosin myös siitä että Axl ei ole muuttunut yhtään ja entiseen tapaan lähti kesken keikan takahuoneeseen tekemään taikojaan tai pahoinpitelemään naisystäviään.

Se Axlin ääni EI todellakaan ollu entisensä noilla 2001-2002 vuosien keikoilla!! Mies kuulosti enemmän mikkihiireltä ku rock-laulajalta.. :hyper:

Muistaakseni Axl joutui äänihuulten leikkaukseen Use your Illusion-kiertueen jälkeen. Tuolla kiertueella hän taisi " tuhota " äänensä ja tämä leikkaus muutti hänen ääntänsä jonkin verran.

Back
Ylös Bottom