Avril Lavigne

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Mitäs pidätte Avril Lavigne:sta ? Minun mielestä se on maailman paras bändi. Ensin tämä uus levy "under my skin" kuulosti huonolta mutta sitten löysin siitä kaiken tarvittavan hyvän.

Riikonen sanoi:
Mitäs pidätte Avril Lavigne:sta ? Minun mielestä se on maailman paras bändi. Ensin tämä uus levy "under my skin" kuulosti huonolta mutta sitten löysin siitä kaiken tarvittavan hyvän.

Onko tuo bändi?

Raven sanoi:
Onko tuo bändi?
Ei ole, vaan tytön nimi.

Avril%20look.JPG

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainoa hyvähkö biisi on my happy ending. Muija tuosta Avrilista tykkää kovastikin, itsellä ei oikein nappaa joten mieluummin syötän levysoittimeeni heavyä kuin Avrilia :rock:

Olen inhonnut tuota likkaa alusta asti tai siis niitä sen biisejä, radiosta kun tulee tuon musaa on pakko vaihtaa kanavaa, oikeaa teini angsti paskaa mielestäni, hyi. John R mainitsema happy ending biisi saa meikäläisen verenpaineen nouseen n,150/300 lukemiin :D

Avrilin musa jostain syystä jopa ihan OK vaikka olenkin hevimiehiä noin muuten. Ja onhan tyttö ihan söpön näkönen joten näin loppuun toteaisin että.... ;)

Vihaisille amerikkalaisteineille tarkoitettuja kappaleita, päivittäiseen käyttöön. Kaksi hyvää kappaletta tältä jenkkien "yksihenkiseltä nylon beatilta" olen kuullut, ja toki niin teen jatkossakin, jos tilaisuus siihen vain aukeaa. :love:

neutraali sanoi:
Olen inhonnut tuota likkaa alusta asti tai siis niitä sen biisejä, radiosta kun tulee tuon musaa on pakko vaihtaa kanavaa, oikeaa teini angsti paskaa mielestäni, hyi. John R mainitsema happy ending biisi saa meikäläisen verenpaineen nouseen n,150/300 lukemiin :D

Siinäpä se tuli sanottua minunkin mielipiteeni. En jostain syystä voi sietää tuota, varsinkaan videoita. Joku siinä pistää vastaan ja pahasti.

Jotenkin tuntuu loppuun kuluneelta, varmaan johtuu siitä kun "hitit" rallattaa joka radiokanavalla. Samoin kuin joku mainitsi niin se teiniangsti asenne tuossa tökkii ainakin minulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom