Avril Lavigne

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Avril on KUUMA :kuola: Jotenkin tuommoinen tyyli vaan vetoaa.

Ja musiikki....ihan ok.

No, tämähän nyt tätä samaa kamaa joka uppoaa aina hyvin ainakin jenkeissä... Itse en pidä neidin tuotoksia kovin kummoisena, sanoitukset ovat aika naiiveja, musiikki perus radiorokkia. Itse kuitenkin kirjoittaa vissiin materiaalia, pisteet siitä. Uudet biisit ei ole sentään ole yhtä ärsyttäviä kuin vanhemmat, kuten tämä skaterboy-hirvitys joka pisti vakavasti harkitsemaan lobotomiaa..Tyylistäkään en pidä, tuollainen teiniangstilatis-tyyli ei putoa mulle..

Mä itse pääasiassa kuuntelen muunlaista musiikkia, metallia, trancea, rappia jne, tosin laajan musamaun omaavana nautin lähes kaikesta oopperasta industrialiin fiiliksistä riippuen. Avril Lavigne omaa mielestäni todella kauniita biisejä ainakin viitisen kappaletta, paljoa en ole kuunnellut mutta aina jos tulee Mtv:ltä tai radiosta käännän nupit kaakkoon ja hoilaan mukana kurkku suorana :)

Ihan hyväähän tuo on.

Näyttäisi olevan tänään Conanin vieraana.
---- Telkku ----
Amerikkalainen talk show. Isäntänä Conan O'Brien. House-bändinä Max Weinberg Seven. Haastattelussa näyttelijä Liam Neeson ja näytöspainija Triple H. Musiikkivieraana Avril Lavigne. Esitetty USA:ssa 15.12.2004.
----

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihmeen tasokas esiintyjä tuohon Conannin ohjelmaan on saatu tällä kertaa. Yleensä niistä esiintyjistä ei ole kuullutkaan ikinä ennen. Se vaikutti kyllä aika hemmetin "teinille" siinä Conanin haastatellessa sitä, mutta mitä väliä...se on KUUMA :)

Yleensä ei purkka-pop-paska artistit iske, mutta täytyy myöntää, että "My happy ending" ei ollut hassumpi.

Ja kyllä.. Avrilissa on jotakin joka vetoaa myös minuun. Kenties ne ihqt pitkät suorat hiukset ja tumma silmämeikki.

panisin

Spoiler:xxxxxxx
:thumbs:

Hitto että tuo mimmi näyttää vielä niin nuorelta, ettei tälläinen puperteenin nipin napin ohittanut irstas setäkään osaa tuota noin edes kuvitella... Siinä Conanin haastattelussa rupes naurattamaan kun ainut mitä heila siihen lopuksi totes oli:"Aika kiva siihen on seuraavan tulla istuu kun toi muija istuu kenkien päällä Conanin soffalla" :D

Itse en ole ko. artistia kuullut kuin radiosta ja musatv:ltä silloin kun joku on sitä katsonut. Oikein yllätti tämä suosio palstalaisten keskuudessa. Lisään kuitenkin soraäänen eli Avril :down:

Avril.. =P

Jenkeissä ekaa kertaa olin lomalla tota, teiniä kuuli aamusta iltaan radiosta..
Mut noi on aina samoja.. Joku teini Nousee, ihqu piisil valloittaa miljoonia sydämmiä kestää about 2v. ja unohtuu.. paitsi japski ja jenkki faneille jotka on jotain saakelin 10v liisoja :rock: ... Ja ei toi muija jaksa enää ees tehä musaa ku sitä rahaa vaa tulee.. Elämä on Helppoa :kippis1:

Ja by the Way.. Mike :jahas: Avril Lavigne on tytön nimi mutta myös Bändin nimi johon koostuu pari avtonta luuviulu fruittaria ja avril... ! Touche' :whip: !

BigBucks sanoi:
Ja by the Way.. Mike :jahas: Avril Lavigne on tytön nimi mutta myös Bändin nimi johon koostuu pari avtonta luuviulu fruittaria ja avril... ! Touche' :whip: !
No olikohan se alkuperäinen pointti se, kun joku sanoi Avril Lavignen olevan paska bändi? Ei oikein kuulosta järkevältä sanoa, että "Arja Koriseva on paska bändi", koska Arja Koriseva on laulaja.

Ei oikein iske Avril meikäläiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom