Avattujen lisäravinnepussien säilytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Majestic
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
48
Miten noita Hardcoren alumiinipusseja pitäisi säilyttää avattuna? Aineenhan pitäisi olla mahdollisimman vähän suoraan kosketuksissa huoneilman/hapen kanssa?

Itse suljen pussit muutamalla pienellä klemmarilla, mutta olen lukenut joidenkin pakkaavan ne vanhoihin tyhjiin lisäravinne-muovipurkkeihin, joissa on kunnollinen kierrekansi.

Pisti silmään "näytä lisäravinnehyllysi" -tredissä, että jollain oli avattu Hardcore-pussi ihan täysin sulkematta ja ilman kanssa kosketuksissa.
Vai onko ihan sama, vaikka jauhetta säilyttäisi avonaisessa mukissa? Epäilen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuskin se nyt ihan sama on missä sitä jauhetta säilyttää, mutta jos puketti menee kuukaudessa, niin tuskin se huonoksi menee vaikka olisi läjässä keskellä lattiaa.
Jotkut pistää pönttöihin, jotkut käyttää pussinsulkijoita sun muita patentteja, mm. pyykkipoikia.

Tomin mainitsevat tyhjät pöntöt on kätevä tapa. Itse säilytellyt muutaman Prolabin yms. muovipöntöt. Tyhjentää niihin ja kansi kiinni, säilyy varmasti riittävän hyvin.

Mä oon ainaki hoksannu semmosen asian et jos ei pistä pusseja kunnolla kiinni nii jauhe ei kohta enää sekotu niin hyvin esim. maitoon tai veteen.

Mulla on taas pieni pahvilaatikko, jossa pidän avattuja jauhepusseja. Ei sitä nyt ihan hermeettisesti saa suljettua, mutta hyvin on aineet silti säilynyt. Purkkejakin käyttäisin, mutta kun tuli jossain vimmassa siivottua kaikki tyhjät pois.

powerhouse sanoi:
Mä oon ainaki hoksannu semmosen asian et jos ei pistä pusseja kunnolla kiinni nii jauhe ei kohta enää sekotu niin hyvin esim. maitoon tai veteen.

Mulla on töissä tollasta ihan perus välipala proteiinia, eikä siinä ainakaan ole mitään tuollaista ilmennyt, vaikka pidän pussia auki kaapissa. Nytkin ollut jo pari viikkoa auki. Hyvin sekoittuu ja samalle maistuu kuin ennekin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom