• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iso-J81
  • Aloitettu Aloitettu
Tbm sanoi:
Voi voi... Kaikkea sitä kuulee. En malta odottaa sitä kun poikarakkauden lähettiläät Strappado ja Aimotarmo pääsevät runoilemaan replynsä tähän thrediin. :lol2:
Elä yllytä, ei mee kauaa kun tää tredi on raiskattu porkkanoilla. Hail to the Rinkku!

Janne sanoi:
Mullakin on (vielä noin 2 päivän ajan) kämppis joka aina välillä tulee ovesta sisään mitään sanomatta.
Vittu mikä jätkä, mulla olis tuommoinen kekkeruusi ollut kämppiksenä korkeintaan tuon 2 päivää. Tonni vetoa niin se kyylää avaimenreiästä kosketellen itseään ja aina kun näkyy homostunut avatar, niin ovi käy. :kuola:

Timba79 sanoi:
Ja jos joku mua homoksi luulee esim. kuvaosion kuvien perusteella, niin EVVK. Voin vaikka antaa perseeseen jos tarpeeksi kauniisti pyytää. :D

Aivan. Eihän se homo ole joka antaa vaan se joka ottaa.... :thumbs:

Mua ei niinkään häiritse ne paidattomat miehet avatareissa, vaan ne riehuvät ja välkkyvät kuvat. Tällä hetkellä tosin ei nekään häiritse kun ei näy pakkiksella avatarit tai mitkään muutkaan kuvat logoa ja mainoksia lukuunottamatta.

EDIT: Eipä näköjään ole pakkiksesta kiinni tuo kuvien näkymättömyys, mulla on sama ongelma muillakin sivuilla.

Viimeksi muokattu:
Hellion sanoi:
Mua ei niinkään häiritse ne paidattomat miehet avatareissa, vaan ne riehuvät ja välkkyvät kuvat.

Mua häiritsevät lähinnä ne miehet joilla on paita avatarissa.

Voi olla, että olen lievästi homostunut.

Anonymous sanoi:
Ai tämmöset vai?
Jep, sun avatari on ehkä kaikista pahin. Jos huone on hämärä/pimeä, siitä tulee disko kun sun avatari pöllähtää ruudulle + epileptinen kohtaus iskee välittömästi.

Sumu sanoi:
Totta. Onks sulla muuten porkkanoita?

;)

Hi-hii. :) Mulla ei valitettavasti ole. Aimotarmolta ja ringsidelta löytyy oma sadan hehtaarin täysin ko. tuotteeseen keskittynyt kasvimaa. Pojat ei tosin käytä niitä ravinnoksi. :rolleyes:

SniffDaddy sanoi:
Hi-hii. :) Mulla ei valitettavasti ole. Aimotarmolta ja ringsidelta löytyy oma sadan hehtaarin täysin ko. tuotteeseen keskittynyt kasvimaa. Pojat ei tosin käytä niitä ravinnoksi. :rolleyes:

Jos en väärin muista, niin southpark-nimisessä animoidussa dokumenttiohjelmassa nautittiin elintarvikkeita myös sen osaston kohdalta, jonka päälle suuri senaattorimme Tony Halme on tatuoinut "exit only". Kysymys kuuluu: omaavatko "pojat" tässä dokumentissä esiteltyjä elintarvikkeiden hyväksikäyttötaitoja vai onko näillä ihanilla, oransseilla luonnontuotteilla jokin muu merkitys?

P.S. (Avatar-) :kuvia:

Aimotarmon ja ringsiden kiinteissä ja ruskettuneissa pakaroissa on tatuointi "Enter Also". Siitä voi päätellä monia asioita. Esim. sen, että pojat eivät nauti porkkanoitaan oraalisesti. :hyper:

SniffDaddy sanoi:
Aimotarmon ja ringsiden kiinteissä ja ruskettuneissa pakaroissa on tatuointi "Enter Also". Siitä voi päätellä monia asioita. Esim. sen, että pojat eivät nauti porkkanoitaan oraalisesti.

Kaikkihan varmaan tietää, että meillä suklaasilmänlutkuttajilla on yleensä parisuhteessa omat "roolit" - toinen on enemmän mies (butch) ja toinen on enemmän nainen (femme). Ei lienee kenellekään yllätys, että meikä on tässä liitossa, ettenkö sanoisi, ottavana osapuolena. Aimolla on sellainen kumma filosofia, mitä se aina hokee. Se menee näin: "Se joka penetroi on hetero". Meitsillä on siis tasan kaksi asentoa: a) kontilleen b) mahalleen. Aina sitä jengi puhuu, että paneminen käy aerobisesta, mutta vitut tää mulla ainakaan syketä nosta. No, minkäs teen; Aimo on isompi ja vahvempi. Ja älkää nyt käsittäkö väärin - en mä tätä pahakseni pistä. Jos olen kiltti poika, saan jälkeenpäin pestä Isännän jalat, ja se siinä sitten silittelee mun kaljua. Yksi omituinen piirre Herrassa muuten on, mitä en ole ikinä tajunnut. Ei ole Aimo esileikkimiehiä ei. Sen sijaan sillä on omituinen fiksaatio, että mun pitää maata liikkumatta selälleen, kämmenet ylöspäin. Se fiksaa kartongista ja rautalangasta mun isovarpaaseen sellaisen lapun siinä. En oo tosiaan ikinä tajunnut, että mikä se juttu on...en tosiaan yhtään saa liikkua...

Hyvähyvähyvähyvä!! :lol2: Tätä me juuri tarvittiin. Pieni (homo)eroottinen lataus on aina paikallaan. :) Aimohan se melkonen velikulta taitaapi olla noissa leikeissä rakkauden.

Kappas, mitäs täältä yllätyksekseen löytää. Ei pitäisi pyöriä näin paljoa porkkanoiden kevätkylvössä pellolla. Ei vittu. Tämä threadi selkeästi odottaa anus ammollaan lisähomostelua kirjaimin (capslock) suoraan suoleen. Se on oikein piristävää huomata, että profiilini alkaa olemaan kohdillaan. Kun tarvitaan tietoa treenistä Jto auttaa, kun ravinnosta Anssi, kun lakiasioista Tatu, kun vihanneksista Rinkku ja kun homostelusta niin Aimo. Olen kohta tyytyväinen. :)

Se kenelle se homostelun myöntäminen oli niin vaikeata, niin annan sulle vihjeen ruusun kera. Olet selvä tapaus. Voisit ilmoittaa siitä kavereillesi pyytämällä äippääsi kutomaan sinulle tyylikkään uuden paitulin, jonka koristelet seuraavasti. Selkään iso H, oikean kainalon alle iso O, rintaan M ja vasemman kainalon alle iso O. Paitasi näyttää näin tyylikkäältä. Kun jäät seuraavan kerran kiinni miesten tiirailusta teet seuraavaa. Huudahdat kimeästi: "Ou nouuu!" ja alat pyörimään vinhasti myötäpäivää ympyrää. Näin paitasi ilmoittaa ympäristöllesi sisäisen sankarisi. Olen pahoillani.

Rinkku mallinsikin suhteellisen selvästi parisuhteemme tuossa päällä. Olen pahoillani siitäkin. Se on kuitenkin oma maailmamme. "Et kai ole vaan liikahtanut kultaseni?" :curs: Minä tyytyväinen.

ihan offtopic kyssäri, että miten tohon sivuun kuvan saa ylipäätänsä? ei osaa:david: :D pitääkö olla vippi vai mitä häh kun ei onnistu?

Hoo tämä on vissiin eniten aiheeseen liittyvä missä voi kysellä tyhmiä. Voisko joku valistaa miten tuon avatarin saa, en pähkäilyltäni sitä saanut toimimaan.. :nolo:

Edit: Jaa eli pitää VIP. Laittelenpa tänään varmaan rahaa tilille. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom