• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iso-J81
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Saako noita avatareja peitettyä mitenkään? Kun luen forumia kotona niin minua ei hirveästi häiritse nuo avatarit missä näkyy aina silloin tällöin mies ilman paitaa, mutta kun luen koulussa niin silloin häiritsee. Ajattelin vain, kun taaemmilla koneilla olevat ihmiset eivät näe tekstiä eli eivät tiedä minkä aihepiirin sivuilla olen, mutta he näkevät aivan varmasti avatarit. Pelottaa vain, että he luulevat minun olevan sivuilla joiden pääsisältönä ovat eroottisesti latautuneet kuvat miehistä. Eli suomeksi sanottuna homon maine pelottaa. Jos kuvia ei saa peitettyä niin voitaisiinko pakkotoistolla tehdä yhteinen sopimus, että kukaan ei laita tuon kaltaisia kuvia avatariksi.

En tiedä miten pelkillä rekkautuneilla on Optionssit yms. mutta minä ainakin voin säätää. Profiili -> Options -> selaa vähän matkaa alaspäin kunnes tulee tämmöinen:
attachment.php

Liitteet

• thread.webp
    thread.webp
    13,5 KB · Katsottu: 1 198
Iso-J81 sanoi:
Pelottaa vain, että he luulevat minun olevan sivuilla joiden pääsisältönä ovat eroottisesti latautuneet kuvat miehistä.

Jos näin ei ole, niin mä oon ollut jo pari vuotta ihan väärässä paikassa. :jahas:

Eipä kai tuollaisesta nyt mitään homon leimaa pitäisi saada!? Vai epäilevätkö muut sua jo nyt homoksi joten nuo vain vahvistaisi epäilyjä :D :D

En mäkään kyllä juuri koulussa surffaile pakkista, lähinnä noiden avatarien takia. Saahan ne pois mutta ei jaksa veivata niitä sitten aina kotona takas päälle..

Janne sanoi:
En mäkään kyllä juuri koulussa surffaile pakkista, lähinnä noiden avatarien takia. Saahan ne pois mutta ei jaksa veivata niitä sitten aina kotona takas päälle..

WTF?? Kyllä on kaverilla asiat hyvin kun tuo tuntuu olevan suurin ongelmasi. Ei vois vähempää kiinnostaa jos joku näkee mut selailemassa palstaa jossa jonkun avattaressa on mies ilman paitaa..... :zzzz:

Meillä ainakin duunikaverit lähinnä naureskelleet hyville avattarille, siis ne harvat joita ees mun touhut kiinnostaa.

Ja jos joku mua homoksi luulee esim. kuvaosion kuvien perusteella, niin EVVK. Voin vaikka antaa perseeseen jos tarpeeksi kauniisti pyytää. :D

Iso-J81 sanoi:
Eli suomeksi sanottuna homon maine pelottaa. Jos kuvia ei saa peitettyä niin voitaisiinko pakkotoistolla tehdä yhteinen sopimus, että kukaan ei laita tuon kaltaisia kuvia avatariksi.

Taitaa 95% käyttäjistä olla sellaisia, joilla ei ole mitään ongelmaa avatarien kanssa. Ja tämä 5%, niin ei teidän edes pitäisi koulussa surffailla pakkotoistolla, vaan OPISKELLA! Mua ei ainakaan saisi moraalinvartijat muuttamaan avatariani (jos siinä nyt paidaton mies olisikaan).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mixu sanoi:
Ja tämä 5%, niin ei teidän edes pitäisi koulussa surffailla pakkotoistolla, vaan OPISKELLA!

Meillä on myös hyppytunteja. Voisihan nekin tietysti käyttää joskus johonkin koulun kannalta hyödylliseen, mutta kun olen vain niin laiska.

Richard75 sanoi:
Syvät pahoitteluni jos olen aiheuttanut jollekin homon maineen :lol2:

Jos näin on tapahtunut minulle avatarisi takia, niin saat anteeksi. Kaikkihan me teemme joskus virheitä.

Voi voi... Kaikkea sitä kuulee. En malta odottaa sitä kun poikarakkauden lähettiläät Strappado ja Aimotarmo pääsevät runoilemaan replynsä tähän thrediin. :lol2:

Niin ja jos joku kysyy että mitäs sivuja sä oikein selailet niin huudahdat vaan salamannopeasti: "Ei, en mä oo homo, siis oikeesti, mulla vaan kiinnostaa nää ihqut muskelit!". Ja homma on sitä myöten selvä. Ei kestä kiittää.

amf sanoi:
WTF?? Kyllä on kaverilla asiat hyvin kun tuo tuntuu olevan suurin ongelmasi. Ei vois vähempää kiinnostaa jos joku näkee mut selailemassa palstaa jossa jonkun avattaressa on mies ilman paitaa..... :zzzz:
Tuntuu olevan mun suurin ongelma? Mä en sanonut ton edes olevan ongelma. Mun mielestä ihan hyvä vaan ettei tule liikaa surffailtua tunnilla, vaan oikeasti tehtyä mitä kuuluukin.

Jos joku mua luulee homoksi niin luulkoot, mua ei kiinnosta. Mä nyt vaan en halua turhaan provosoida ketään. Kyllä sen tietää että ruokatunnilla jos vetäsee rahkapurkin tai protskudrinkin niin vittuilua/sanomista tulee. Mä oon surffannu pakkiskauppaa koulussa ja "mömmöistä" tulee kommenttia. Ei se ole totista, eikä se mun maailmaani kaada, mut miksi hitossa mä provoisin ihmisiä? Kun mä tiedän mitä siitä seuraa. Mä voin kyllä surffata pakkista kotonakin.

Jos sun elämäs nyt on pilalla mun postin takia niin anteeksi. Anteeksi aivan helvetisti.

Mixu sanoi:
Taitaa 95% käyttäjistä olla sellaisia, joilla ei ole mitään ongelmaa avatarien kanssa. Ja tämä 5%, niin ei teidän edes pitäisi koulussa surffailla pakkotoistolla, vaan OPISKELLA! Mua ei ainakaan saisi moraalinvartijat muuttamaan avatariani (jos siinä nyt paidaton mies olisikaan).

Mullakaan ei ole ongelmaa noiden avatarien kanssa. Hienojahan ne ovat. Ja mitä se oikeastaan sulle tai kenellekään muullekaan kuuluu mitä mä teen koulussa? :)

huhhuijaa... :lol2: täyet äijät ja itkee tommosesta, ootte varmaa lintsannu koulus liikunta tunnit jolloin oli uimista? :D

Dynamite88 sanoi:
huhhuijaa... :lol2: täyet äijät ja itkee tommosesta, ootte varmaa lintsannu koulus liikunta tunnit jolloin oli uimista? :D
Empä tiiä tarkotitko tolla kommentilla mua, mutta en oo kyllä noista avattarista itkenyt sentin vertaa. Kunhan sanoin että koulussa en lue pakkista.

:lol2:

Justiin tuossa muutama tunti sitten sattui meidän firman turvallisuuspäällikkö yllättämään "puskista" ja oli justiin sopivasti joku posetuskuva esillä. Eipähän tuo mitään maininnut, vaikka ilme oli kyllä erikoinen.. :D

Hynkkä sanoi:
:lol2:

Justiin tuossa muutama tunti sitten sattui meidän firman turvallisuuspäällikkö yllättämään "puskista" ja oli justiin sopivasti joku posetuskuva esillä. Eipähän tuo mitään maininnut, vaikka ilme oli kyllä erikoinen.. :D
Justiinsa tota mä tarkotan. Mullakin on (vielä noin 2 päivän ajan) kämppis joka aina välillä tulee ovesta sisään mitään sanomatta. Aivan varmasti näyttää erikoiselta kun ruutu on täynnä puolialastomia miehiä. :D

okei, uskotaan, tää on tosi ongelma joillekin (paitsi Jannelle, hänelle tämä ei ole mikään ongelma).

Mutta ajatelkaa nyt, kehonrakennusaiheinen keskustelupalsta ja omakuva-avatarit kiellossa paljaan pinnan takia? Ei tollasta esiinny muualla ku jossain lähi-idässä ja Kiina-Korea-akselilla.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom