• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos osaa laittaa aivot alkutekstien aikaan narikkaan ja vaan nauttia kyydistä niin tämä on kyllä yksi parhaista elokuvakokemuksista ikinä. Meinaan mennä katsomaan uudestaan ja pian enkä muista kyllä 20 vuoteen yhtään rainaa, joka olisi tullut nähtyä teatterissa toiseen kertaan. Vielä tunti leffan loppumisen jälkeen aivot olivat ainakin puoliksi Pandorassa. Aivan mahtava luomus kertakaikkiaan. Koska tarina on niin simppeli, niin uskoisin tämän kestävän useita katselukertoja enemmän kuin hyvin, koska tarinan käänteet oli varsin helppoa ennakoida jo ensinäkemisellä.

Yhdyn täysin edelliseen ja aion myös mennä katsomaan uudestaan.

Tosiaan juoni nyt oli päivänselvää tavaraa viimeistään ensimmäisen puolen tunnin jälkeen, mutta eipä se jotenkin haitannut yhtään kun koko ajan joutui vain ihmettelemään kuinka hienolta voi elokuva näyttää. Varmaankin visuaalisesti näyttävin leffa mitä olen nähnyt, ja olen nähnyt kohtalaisen monta... Lisäksi leffa eteni aivan mainiosti koko ajan, en olisi uskonut että tuolla oli pituutta lähes 3 tuntia.

Olisi muuten mielenkiintoista nähdä, eroaako esim. IMDB:ssä leffaa arvottaneiden äänet toisistaan kovinkin paljon, kun vertaa 2D- ja 3D-version nähnyttä porukkaa.
Juurikin näin. Ehkä ihan loppumetreillä alkoi jo tuo kesto vasta vähän painamaan, joka oikeastaan sekin johtui niistä kakkuloista.

Uskon, että on hyvä leffa myös 2D-versiona.

Kyl mä diggasin, mahtava elokuvakokemus.

Kävin myös katsomassa leffan 3D:nä ja täytyy sanoa, että yksi vaikuttavimmista leffoista mitä tullut nähtyä. Elokuvan juonesta voi olla montaa mieltä, eikä se ollut parasta elokuvan antia, mutta visuaalisuus ja kerronta oli mielestäni varsin huippuluokkaa eikä itselle käynyt yhtään pitkäksi.

Oli kyllä melkoista luonnonsuojelu- sekä sodan vastaista propagandaa koko leffa. Käsikirjoitus elokuvassa oli mielestäni heikoin lenkki, sekä jotkut näyttelijäsuoritukset kuten esim. se ihmisten pääjohtaja tjs. jannu (ei eversti). Olisi ollut potentiaalia klassikkoelokuvaksi, mutta ei missään tapauksessa yllä Cameronin parhaiden leffojen tasolle.

Annetaan nyt kuitenkin 3/5

Voi herranjumala mitä paskaa!! Leffa oli ehkä paskin koskaan näkemäni elokuva! Käsikirjoitus oli huono, tai oikeastaan helvetin huono. Näyttelijät olivat perseestä ja aihe ei kiinnostanut yhtään. Nukahdin puoleksi tunniksi elokuvan alkuvaiheilla, ja piti sinnitellä että sain elokuvan katsottua loppuun. Visuaalinen toteutus ei säväyttänyt, ja ne siniset ukot ja akat lentävine liskoineen olivat lähinnä ärsyttäviä! Jos olisin itse kehitellyt Avatarin kaltaisen leffan, en olisi koskaan kehdannut esittää sitä edes omalle perheelleni, saatika sitten suurelle yleisölle. Hukkasin elämästäni 2,5 puoli tuntia, vaikka olisinkin voinut käyttää senkin ajan johonkin järkevään. Mielestäni elokuvan tekijöiden tulisi hävetä! Jos elokuvien tulevaisuus on tämän kaltainen, taidan jättää elokuvat tulevaisuudessa katsomatta. En suosittelisi elokuvaa edes pahimmalle vihamiehelleni, ja varoitankin kaikkia haaskaamasta rahojaan tähän paskaan! Onneksi en maksanut tämän elokuvan katsomisesta mitään, sillä vitutus olisi varmasti kolme kertaa kauheampi kuin nyt! :down:

Voi herranjumala mitä paskaa!! Leffa oli ehkä paskin koskaan näkemäni elokuva! Käsikirjoitus oli huono, tai oikeastaan helvetin huono. Näyttelijät olivat perseestä ja aihe ei kiinnostanut yhtään. Nukahdin puoleksi tunniksi elokuvan alkuvaiheilla, ja piti sinnitellä että sain elokuvan katsottua loppuun. Visuaalinen toteutus ei säväyttänyt, ja ne siniset ukot ja akat lentävine liskoineen olivat lähinnä ärsyttäviä! Jos olisin itse kehitellyt Avatarin kaltaisen leffan, en olisi koskaan kehdannut esittää sitä edes omalle perheelleni, saatika sitten suurelle yleisölle. Hukkasin elämästäni 2,5 puoli tuntia, vaikka olisinkin voinut käyttää senkin ajan johonkin järkevään. Mielestäni elokuvan tekijöiden tulisi hävetä! Jos elokuvien tulevaisuus on tämän kaltainen, taidan jättää elokuvat tulevaisuudessa katsomatta. En suosittelisi elokuvaa edes pahimmalle vihamiehelleni, ja varoitankin kaikkia haaskaamasta rahojaan tähän paskaan! Onneksi en maksanut tämän elokuvan katsomisesta mitään, sillä vitutus olisi varmasti kolme kertaa kauheampi kuin nyt! :down:

Mikset lähtenyt pois jos noin koville otti? vai oliko pakko katsoa loppuun asti ja kiduttaa itseään? Ite olisin ainakin häippässy jos noin pahalle ois tuntunut.

Mikset lähtenyt pois jos noin koville otti? vai oliko pakko katsoa loppuun asti ja kiduttaa itseään? Ite olisin ainakin häippässy jos noin pahalle ois tuntunut.

En viitsinyt kotoani häipyä yhden elokuvan takia. Päätin katsoa leffan loppuun asti sillä olin kuullut että loppu on elokuvan parasta antia. Olin väärässä, sillä koko leffa oli ihan yhtä huono! Enkä usko että sen puolituntisen aikana jonka nukuin, tapahtui myöskään mitään mullistavaa.

Liput sain ilmaiseksi, onneksi ei tarvinnut maksaa. Leffa oli juuri sellainen kuin odotinkin - silmäkarkkia vailla sen kummempaa sisältöä. Stephen Lang Quaritchina oli kyllä mahtava. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En viitsinyt kotoani häipyä yhden elokuvan takia. Päätin katsoa leffan loppuun asti sillä olin kuullut että loppu on elokuvan parasta antia. Olin väärässä, sillä koko leffa oli ihan yhtä huono! Enkä usko että sen puolituntisen aikana jonka nukuin, tapahtui myöskään mitään mullistavaa.

Eli katsoit elokuvan kotonasi joltain kuppaiselta monitorilta? Ei ihmekään jos ei oikein toiminut. Ja perustele nyt vähän, miksi näyttelijät olivat paskoja?

Latasit huonon divx version netistä katsoit sen 2dnä monitorilta? Et onneksi missannut kuin kaikkien aikojen komeimmat 3d efektit ja värimaailmat, kerro nyt vielä minkälaista oli ajaa ferrarilla, hiiren ja näppiksen kera siitä monitorilta, tiietään sit kannattaako sellainen hommata.

Eli katsoit elokuvan kotonasi joltain kuppaiselta monitorilta? Ei ihmekään jos ei oikein toiminut. Ja perustele nyt vähän, miksi näyttelijät olivat paskoja?

Katsoin elokuvan kotonani kotiteatterisarjalla ja videotykillä 1080p laatuisena, tosin 2D:nä! Jos leffa olisi oikeasti hyvä, sitä katsoisi mielellään vaikka kännykän näytöltä huonolaatuisena. Minusta elokuvassa visuaalisuus on vasta lähes viimeinen asia, johon kannattaa kiinnittää huomiota. Enemmän taitoa tarvii tehdä hyvä ja mielenkiintoinen leffa hyvällä käsikirjoituksella, ohjauksella ja näyttelijäsuorituksilla, kuin paska leffa huonoilla näyttelijöillä, ohjaajalla ja käsikirjoituksella. Avatar kuuluu juurikin tähän jälkimmäiseen kastiin. Näyttelijöiltä puuttui se jokin asia, joka erottaa pelkän vuorosanojen lausumisen näyttelemisestä. Elokuvassa näyttelevät henkilöt olivat juurikin näitä pelkkiä vuorosanojen lausujia!

Latasit huonon divx version netistä katsoit sen 2dnä monitorilta? Et onneksi missannut kuin kaikkien aikojen komeimmat 3d efektit ja värimaailmat, kerro nyt vielä minkälaista oli ajaa ferrarilla, hiiren ja näppiksen kera siitä monitorilta, tiietään sit kannattaako sellainen hommata.

Kuten jo ylempänä sanoin, katsoin leffan 1080p laatuisena videotykillä ja kotiteatterisarjalla. Mitä tekee hienoilla 3D efekteillä ja komealla värimaailmalla, jos elokuva on muuten hutaisten tehty raakile? Kuvaamasilaista Ferrarilla ajoa monitorin ääressä en ole kokeillut, mutta hommaa ihmeessä jos vähääkään tekee mieli, eikä oikeaan Ferrariin ole varaa!

Se on aika turhaa kysellä jotain lisäperusteluja perusprovotrollilta....aina löytyy se yks juntti kenen on vaan periaatteesta pakko olla eri mieltä ja haukkua leffa paskaksi...hyvin varmaan muuten jaossa noita hyvälaatusia versioita avatarista...:hyvä:
btw,täytyy sanoa että 3D:nä katsottuna yksi parhaista leffoista mitä oon ikinä nähnyt,juoni nyt perus-mainstreamiä,mutta visuaalisesti ja kokemuksena yksi hienoimpia...:worship:

Se on aika turhaa kysellä jotain lisäperusteluja perusprovotrollilta....aina löytyy se yks juntti kenen on vaan periaatteesta pakko olla eri mieltä ja haukkua leffa paskaksi...hyvin varmaan muuten jaossa noita hyvälaatusia versioita avatarista...:hyvä:

Täällä porukka taitaa ottaa melko henkilökohtaisesti sen että haukun heidän mielestään hyvää elokuvaa. En ole eri mieltä periaatteen vuoksi, vaan sen, että elokuva on yksi huonoimmista koskaan näkemistäni. En näe mitään syytä olla eri mieltä vain siksi että lähes kaikki muut pitävät elokuvasta. Ja niitä hyvälaatuisia elokuvia on jaossa, sitä et varmaan voi kiistää, myös Avatarista. Taidat olla vain vähän liian yksinkertainen tajutaksesi nämä asiat?!

btw,täytyy sanoa että 3D:nä katsottuna yksi parhaista leffoista mitä oon ikinä nähnyt,juoni nyt perus-mainstreamiä,mutta visuaalisesti ja kokemuksena yksi hienoimpia...:worship:

Ai joku on heti juntti jos ei tykkää elokuvasta, jossa ei ole mitään muuta kiinnostavaa, kuin hienot 3D-efektit. Haloo! Tuo leffahan on sisällöllisesti täyttä paskaa. Juonesta ei tietoakaan. Vaikka joskus on kiva kattoa vain näyttävää toimintaa ja efektipauketta, niin tätä leffaa ei sekään pelastanut. Paskempiakin on toki loppuun jaksanut katsoa, mutta en kyllä ymmärrä mistä sait päähäsi että tämä leffa on kaikkien paitsi yhden trollijuntin mielestä hyvä. Ja kyllä, katsoin 3D:nä Tennispalatsin ykkössalissa. Vaan miljoona kärpästähän ei voi olla väärässä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom