• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No niin, juuri tulin katsomasta 3D Avatarin ja olihan se aivan mahtava! Aikanaan LOTR- trilogia oli visuaalisesti hieno, mutta Avatar pistää heittämällä paremmaksi. Kylmät väreet tuli monessakin kohtaa ja love story kehittyi hienosti hiljalleen, mistä tykkäsin kovasti. Kaksi asiaa, mitkä olisin halunnut muuttaa: 1) Toruk- homma 2) everstin kuolema. Joka tapauksessa yks parhaista leffoista.

Pitihän tuo leffa käydä kattomassa. Rahoille sai mielestäni vastinetta, mutta kuitenkin odotin 3D:ltä pikkasen enemmän.
Juonikin tosiaan oli aika ennalta arvattava, mutta oli niin kaunista katteltavaa ettei se häirinny. :D

Ihan jees leffahan tuo oli ehkä 4/5 ei siittä sen enempää mutta prkl rokkas kyllä toi 3D itsellä ainakin ihan vitun hyvin. Alkuun kun tuli jotain trailereita piirretyistä joissa oli ihan överi 3D-tehosteita rupesi vituttamaan jo koko homma ja ajattelin että nyt tulee kyllä pitkät 3h mutta kun sitä tekniikkaa käytettiin maltilla ilman ylilyöntejä niin tekee kyllä elokuvakokemuksesta monta kertaa hienomman. Itsellä ollut leffassa käynti luokkaa kerta vuoteen kun melkein yhtä hienolta ne näyttää kotona 42'' lcd-telkusta blueraylta, mutta noita 3D rainoja jaksaa varmaan ravata ihan erilailla katsomassa.

Worldwide
Latest gross: $1,022,314,898

Ui tsiisus. Viel sata tonnii Kuninkaan Paluuseen ja sit ollaan Titanicin perässä.

Tänään kävin kattomassa. Odotukset ei ollu mitkään kovin korkeat, mutta täytyy myöntää, että tykkäsin. Tarinakin oli kohtalainen ja ehkä jopa koskettava jossain kohtaa, mutta visuaalinen toteutus oli kyllä upeaa. Oli myös ensimmäinen 3D-elokuva, minkä oon nähny. Aluks tuntu, että oli pirun vaikea tarkentaa katsetta mihinkään ja kuva näytti vähän sumealta. Loppua kohden kuitenki rupes tuntumaan paremmalta ja sai kyllä hyvän katseluelämyksen. Ansaitsee ehkäpä :4:

Pääseeköhän tässä tuo 3D sitten oikeuksiinsa, kun niin sitä hehkutetaan. Itse kävin katsomassa leffassa syksyllä sen Upin, sekin oli 3D, muttei tuo silloin juurikaan vakuuttanut, vaikka itse elokuva olikin suloinen. Pitänee käydä ensi viikolla tää katsomassa, kun niin on porukka tykänny!

1. Titanic $1,842,879,955
2. Avatar $1,131,752,464

Onko nyt oikein sanoa, että James Cameron on Hollywoodin kovin jätkä?

On se kun se on ohjannut Terminator 1 ja 2, Aliens, True Lies jne. Ja pakko se on vaan myöntää, että tää Avatarkin yllätti positiivisesti, ja oli lopulta oikeinkin hyvä elokuva. :)

Pääseeköhän tässä tuo 3D sitten oikeuksiinsa, kun niin sitä hehkutetaan. Itse kävin katsomassa leffassa syksyllä sen Upin, sekin oli 3D, muttei tuo silloin juurikaan vakuuttanut, vaikka itse elokuva olikin suloinen. Pitänee käydä ensi viikolla tää katsomassa, kun niin on porukka tykänny!

voin sanoa että kyllä täs avatarissa on sellaset 3D spektaakkelit että et enää sen jälkeen voi verrata avataria UP;iin. Itse en tykkää juurikaan scifi leffoista niinkuin avatar mutta kyllä ihan mielellään istuin sen melkein 3tuntia teatterissa ihan vaan sen takia koska se on niin uskomattoman hienosti tehty.

Ja kyllä toi Cameron on uskomattoman kovan tekee leffoja ehdottomasti hollywoodin kuningas mielestäni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
voin sanoa että kyllä täs avatarissa on sellaset 3D spektaakkelit että et enää sen jälkeen voi verrata avataria UP;iin. Itse en tykkää juurikaan scifi leffoista niinkuin avatar mutta kyllä ihan mielellään istuin sen melkein 3tuntia teatterissa ihan vaan sen takia koska se on niin uskomattoman hienosti tehty.

Ja kyllä toi Cameron on uskomattoman kovan tekee leffoja ehdottomasti hollywoodin kuningas mielestäni.

Joo niin mä luulen, että siinä toimis tosi paljon paremmin. Upissa jotenkin tekemällä tehty se 3D, ettei siinä oikee ollu mitään pointtii... Mut meen viikon päästä katsastamaan ton, niin pitää sit tulla raportoimaan, et tykkäsinkö :)

:5: ansaitsee tämä elokuva ehdottomasti. Itse kävin katsomassa ennen joulua ja nyt jo kiinnostaisi mennä katsastamaan uudestaan. Sais tulla joskus vuoden päästä uusintakierrokselle kun ei tällainen elokuva pääse oikeuksiinsa kotona tv:stä katsottuna. Veikkaan että ohittaa kyllä Titanicin kaikkien aikojen eniten rahaa tahkonneena leffana.

Titanicilla oli suhteellisen löysä alku, mut tuotto pysy tasasena pitkän aikaa toisin kuin leffoilla nykyään. Kolmannella viikolla tuotto jenkeissä tais olla vähän vajaa puolet siitä mitä Avatarilla ..

Hyvä leffahan tämä oli. Deittileffaksi suosittelen. Toimii hyvin...:)
Visuaalisesti täydet viisi tähteä, mutta juoni oli aivan liian ennalta-arvattava, siitä vain kaksi tähteä. Kokonaisuutena Avatar nousee kuitenkin hyväksi elokuvaksi...:3:

Täytyy vissiin käydä kahtomassa uusiks kun nukahdin leffan alussa :D Miellytti silmää sen verran mitä tuli nähtyä!

Haha, lupaavalta kuulostaa. Itse olen tänään menossa katsomaan tämän ylenpalttisesti hypetetyn pätkän ja saas nähdä diggaanko. Aihepiiri ei kiinnosta pätkääkään, mutta pakko käydä tsiigaamassa kun niin paljon kehutaan.

Tosiaan juoni nyt oli päivänselvää tavaraa viimeistään ensimmäisen puolen tunnin jälkeen, mutta eipä se jotenkin haitannut yhtään kun koko ajan joutui vain ihmettelemään kuinka hienolta voi elokuva näyttää. Varmaankin visuaalisesti näyttävin leffa mitä olen nähnyt, ja olen nähnyt kohtalaisen monta... Lisäksi leffa eteni aivan mainiosti koko ajan, en olisi uskonut että tuolla oli pituutta lähes 3 tuntia.

Olisi muuten mielenkiintoista nähdä, eroaako esim. IMDB:ssä leffaa arvottaneiden äänet toisistaan kovinkin paljon, kun vertaa 2D- ja 3D-version nähnyttä porukkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom