Avaimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja osku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näyttäs pahasti siltä että oon hukannut mun auton avaimet.Mulla on siis nissan primera 98.Mitä vittua mä teen?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
et varmaan pääse edes auton sisään? lukkosepät voisi avata sulle auton ovet (mikäli lukossa) ja sitten kai vaan lukkopesä irti ja kyselee ympäri kyliä tarjouksia kuka tekisi edullisimman avaimen. ton ikäsessä autossa on kai joku ajonestosiru avaimissa? sitä voi kysellä merkkihuolloista tai maahantuojalta..voi tulla useamman satasen keissi.

Ota yhteyttä siihen Nissan -liikkeeseen mistä tuo on uutena ostettu ja tilaa heiltä uusi avain. Toinen vaihtoehto on tilata avain mistä tahansa Nissan -liikkeestä, mutta tuossa voi tulla vaikeudeksi turvakoodien selvitys jos avaimessa on ajonesto mukana.

Muutama päivä tuossa avaimen toimituksessa saattaa kyllä kulua, mutta jos ne avaimet ovat lopullisesti häviksissä, niin sitten se on vaan pakko kestää.

Onnea matkaan!

vm 98 auto eli ajonesto löytyy. Avainkoodin kanssa merkkiliikkeen tiskille ihmettelemään... ihan halvaksi ei tosin tule.

100e,ongelma vaan et pitäis hinata tuo sinne liikkeen pihaan.Kyllä mä jatkan etsintöjä.

Suositut

Back
Ylös Bottom