Kusimato sanoi:Mä en käsitä en käsitä, kuinka ihmissuhteiden luominen voi olla noin helvetin turhanpäiväisistä asioista kiinni!!!1 Lähettääkkö tekstiviesti (ei ku sitte ei vaikuta tarpeeksi kiinnostuneelta blaablaa..) tai soittaakko (no ku sitte se voi olla liian päällekäypää). IDIOOTTIMAISTA ovatko naistenlehdet ja parisuhde- ja ihmissuhdeartikkelit sekoittaneet ihmisten päät?
Naurettavaa sanon minä, aikuiset ihmiset..
Jos toinen ihminen tykkää toisesta niin eikö silloin kannata olla sen ihmisen kanssa ja ottaa yhteyttä siihen?
:thumbs: Propsit rehellisestä meiningistä. Jos mimmi antaa minulle puhelinnumeronsa ja myöhemmin soittaessani ei uskalla vastata puheluun "kun alkoi liika innokkuus ahdistaa" tms., niin sitten kyseessä taitaa olla paljon puhuttu molemminpuolinen win-win tilanne. Minun ei tarvitse sotkeutua luonteettomaan jännäkakkailijanaiseen ja tämän sisäänpäinahdistujan ei tarvitse kuulla minusta enää sen enempää, ties vaikka hänen vastattuaan olisin joku toinenkin kerta soittanut täysin vallitsevan akkainlehtikoodiston vastaisesti silloin kun minua itseäni sattui huvittamaan!
:eka_tekstari_3,5_vuorokauden_kuluttua_numeron_saamisesta_-_soitto 2,2 vuorokautta tekstailusta_-_1,5_viikon_päästä_treffeille_-_haistapaskameininkihymiö: