auttakee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rontti
  • Aloitettu Aloitettu
Kusimato sanoi:
Mä en käsitä en käsitä, kuinka ihmissuhteiden luominen voi olla noin helvetin turhanpäiväisistä asioista kiinni!!!1 Lähettääkkö tekstiviesti (ei ku sitte ei vaikuta tarpeeksi kiinnostuneelta blaablaa..) tai soittaakko (no ku sitte se voi olla liian päällekäypää). IDIOOTTIMAISTA ovatko naistenlehdet ja parisuhde- ja ihmissuhdeartikkelit sekoittaneet ihmisten päät?

Naurettavaa sanon minä, aikuiset ihmiset..

Jos toinen ihminen tykkää toisesta niin eikö silloin kannata olla sen ihmisen kanssa ja ottaa yhteyttä siihen?

:thumbs: Propsit rehellisestä meiningistä. Jos mimmi antaa minulle puhelinnumeronsa ja myöhemmin soittaessani ei uskalla vastata puheluun "kun alkoi liika innokkuus ahdistaa" tms., niin sitten kyseessä taitaa olla paljon puhuttu molemminpuolinen win-win tilanne. Minun ei tarvitse sotkeutua luonteettomaan jännäkakkailijanaiseen ja tämän sisäänpäinahdistujan ei tarvitse kuulla minusta enää sen enempää, ties vaikka hänen vastattuaan olisin joku toinenkin kerta soittanut täysin vallitsevan akkainlehtikoodiston vastaisesti silloin kun minua itseäni sattui huvittamaan!

:eka_tekstari_3,5_vuorokauden_kuluttua_numeron_saamisesta_-_soitto 2,2 vuorokautta tekstailusta_-_1,5_viikon_päästä_treffeille_-_haistapaskameininkihymiö:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitten kun on oikeasti kiinnostunut, niin on varmasti pelkästään mukavaa kuulla toisesta. Luulisi tosiaan... Mutta jos on vielä virittely vaiheessa, niin kaikki keinot käyttöön. Kai nämä asiat tosiaan on ikuista leikkimistä :)

Niin, nuorenpana sitä vaan haettiin tanssimaan ja suoraan kysyttiin alatsä olee ja sit oltiin eikä kummemmin mietitty. Oi niitä aikoja...

kata sanoi:
Mutta jos on vielä virittely vaiheessa, niin kaikki keinot käyttöön. Kai nämä asiat tosiaan on ikuista leikkimistä

Eivät onneksi kaikille - edes naisille... :love: Tuohan on jo tuollainen sopiva yhteensopivuussovittelu heti siihen alkuun, jos toinen tykkää leikkiä leikkejä ja toinen tykkää rehellisemmästä meiningistä niin eriparisuus tulee huomattua heti, eikä kahden eri koulukunnan edustajan tule turhaan sekaannuttua toisiinsa.

kata sanoi:
Sitten kun on oikeasti kiinnostunut, niin on varmasti pelkästään mukavaa kuulla toisesta. Luulisi tosiaan... Mutta jos on vielä virittely vaiheessa, niin kaikki keinot käyttöön. Kai nämä asiat tosiaan on ikuista leikkimistä :)

Niin, nuorenpana sitä vaan haettiin tanssimaan ja suoraan kysyttiin alatsä olee ja sit oltiin eikä kummemmin mietitty. Oi niitä aikoja...

Leikkiä ikä kaikki, mut mä en ala mitään säätämään. :david:

IronMind sanoi:
Eivät onneksi kaikille - edes naisille... :love: Tuohan on jo tuollainen sopiva yhteensopivuussovittelu heti siihen alkuun, jos toinen tykkää leikkiä leikkejä ja toinen tykkää rehellisemmästä meiningistä niin eriparisuus tulee huomattua heti, eikä kahden eri koulukunnan edustajan tule turhaan sekaannuttua toisiinsa.

Kuulostaa ihan järkevältä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom