auttakee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rontti
  • Aloitettu Aloitettu
Olin eilen baarissa ja bongasin aivan uskomattoman hyvän kissan. Sovittiin, että mentäis leffaan sunnuntaina, mutta miten pystyn oikeasti saamaan sen muijan sinne? Nää hommathan menee yleensä niin, että muija tulee toisiin aatoksiin. Eli pitäiskö soittaa tänään vai lähettää viesti ja mitä siihen viestiin kirjottais? Mä oon niin paska näissä hommissa :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä kannattaa mieluummin soittaa kuin tekstailla. Tekstailut on teineille :rolleyes:. Puhuessa on kuitenkin vaikeampi kieltäytyä ja helpompi suostutella.... :thumbs:

rontti sanoi:
Olin eilen baarissa ja bongasin aivan uskomattoman hyvän kissan. Sovittiin, että mentäis leffaan sunnuntaina, mutta miten pystyn oikeasti saamaan sen muijan sinne? Nää hommathan menee yleensä niin, että muija tulee toisiin aatoksiin. Eli pitäiskö soittaa tänään vai lähettää viesti ja mitä siihen viestiin kirjottais? Mä oon niin paska näissä hommissa :wall:

Voipi olla paha homma, jos kummatkin olitte jurrissa siellä baarissa? Jos käy paska säkä niin se ei ees muista susta mitään. :rolleyes: Mut mä ainakin soittaisin. Ja ei sit varmaan kantsi ottaa mitään rohkasu ryyppyjä sinne leffaan. :hyper:

No mitäs siinä soittaa vaan ja rohkeesti kysyy lähteekös se leffaan ja turauttaa vielä jonkin vitsin perään...jos ei lähe niin so what, ainakin yritit. :D

Mulle ainakin pari hyvää ystävätärtä on kehottanut et aina mielummin tekstari, näin ollen annat muijalle myös mahdollisuuden kieltäytyä kohteliaasti(ei oo kivaa jos muija ilmoittaa tuntia aikasemmin ettei se tuukkaan)

Vaikka kuinka teiniltä kuulostaa, niin pistä tekstaria, semmonen lyhyt mutta ytimekäs;D Kyllä se sitten suostuu jos vielä muistaa/ haluaa nähä sut. Ja ellei halua, niin ei tarvi puhelimen välityksellä mitään tekosyitä kuunellla.

Mutta.. onnea leffaan. ;U

Naisnäkökulmalla sanon, että tekstari on hyvä. Siihen on tosiaan helppo vastata sekä kyllä että ei.

Tosin naisnäkökulmalla olen myös sitä mieltä, ettei tytöt anna numeroaan, jos ei ole yhtään kiinnostusta.

Tekstiviestit on jotenkin niin tulkinnanvaraisia ja ujoja. Puhelulla pystyy selvittämään kaiken tarpeellisen ja antaa oikeasti susta vakuuttavan ja itsevarman kuvan. :thumbs:

henk. koht. ainakin oon sen soittamisen kannalla... No mut mun nais jutut onkin menneet yleensä aivan penkin alle... :jahas:

Kyllä mäki yhdyn toho Hipan kantaan, ettei ne böönat huviksee niitä numeroita jaa :thumbs:
Omal kohal toiminu molemmat lähestymistavat...jos o kerenny paremmi tutustuu, ni sit soittoo...tuntemattomimmille on tullu tekstarii heitettyy...

Soitat huomenna hyvissä ajoin ja kysyt minkä aikaa voit hakee sen.
Jos kohde on juuri semmonen ettei sitä juttua saa missään nimessä sählätä niin on oltava joka asian suhteen helvetin "tärreellään".

Itse näin yhdessä kaupassa järkyttävän kauniin kassatypyn.Se oli sitten joku perjantai ilta,kun tiesin sen olevan duunissa ja olin päättänyt pyytää tätä neitiä kahville.
Heitin pari paukkua kotona pohjille,että juttu luistaa,kohtuudessa kuitenkin ettei naama punota.Sitten kuskin kanssa kaupalle,purkat suuhun ja odottamaan sopivaa tilannetta jolloin voin asiani esittää.
Kaikki meni tosi hyvin!Typy oli selvästi imarreltu ja punastelikin hieman.Numeron sain ilman vonkaamista ja sovittiin,että soitellaan ajankohdasta sitten tarkemmin.
Myöhemmin soiteltiin ja sovittiin tapaaminen viikon päähän.Sovittuna päivänä laitoin tytölle tekstiviestiä :wall: ja kyselin koska voin hakea.Saatana!Mieli olikin yllättäen muuttunut viikon aikana eikä se sitten enää tiennyt "pitäiskö lähtee vai ei".No sehän oli sillä selvä.Olis vaan pitänyt soittaa,puhelimessa on vaikeampi kieltäytyä... :itku:

Jarek sanoi:
Itse näin yhdessä kaupassa järkyttävän kauniin kassatypyn.Se oli sitten joku perjantai ilta,kun tiesin sen olevan duunissa ja olin päättänyt pyytää tätä neitiä kahville.
Heitin pari paukkua kotona pohjille,että juttu luistaa,kohtuudessa kuitenkin ettei naama punota.Sitten kuskin kanssa kaupalle,purkat suuhun ja odottamaan sopivaa tilannetta jolloin voin asiani esittää.
Kaikki meni tosi hyvin!Typy oli selvästi imarreltu ja punastelikin hieman.Numeron sain ilman vonkaamista ja sovittiin,että soitellaan ajankohdasta sitten tarkemmin.
Myöhemmin soiteltiin ja sovittiin tapaaminen viikon päähän.Sovittuna päivänä laitoin tytölle tekstiviestiä :wall: ja kyselin koska voin hakea.Saatana!Mieli olikin yllättäen muuttunut viikon aikana eikä se sitten enää tiennyt "pitäiskö lähtee vai ei".No sehän oli sillä selvä.Olis vaan pitänyt soittaa,puhelimessa on vaikeampi kieltäytyä... :itku:

Pieni virhe odottaa viikko. Pitää takoa kun rauta on kuumaa ;)

juu sanoi:

Totta,voi olla,että siltä meni fiilinkit.
Mutta on siinä sekin puoli,ettei saa olla liian päällekäyvä eikä takertuja.Toi on semmosta saakelin kellosepän hommaa.Helpompi on panna puolella mulkun mitalla tai kesälomalla korjailla krapulaa kaljalla tulematta känniin... :)

Meitsi kallistuis kyl tekstarin puoleen, ainakin jos ette viel kovin hyvin ehtiny tutustuu. Puhelut on semmost älytönt hiillostust ja jossei sitä kiinnostusta löydykkään ni tulee helposti väkinäinen ja ahdistava fiilis.

Tulee halvemmaksi heittää viesti eikä tarvitse panikoida live tilanteessa. En tiedä kuinka hermostunut olet vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, mutta pieni epäilys on kun pakkikselta moiseen neuvoja kysyt. Tsemppiä sulle ja leffassa pidetään sitten näpit kurissa...herrasmies ei rutistele tissejä ihmismassan keskellä. Tai jos niin sitten erittäin huomaamatta...:)

juu sanoi:

Samaa mieltä 1-2 päivää voi pitää taukoa. Näin ei anna liian epätoivoista kuvaa, jos heti kaipailee seuraavana päivänä. Olin pitkästä aikaa baarissa muijakaverin kanssa vappuna. Kumma kun naiset käy kuumana varattuun ja yrittää testata viehätysvoimaansa. Tullaan juttelemaan ja kyselemään kelloa ihan pokkana, vaikka toinen istuu vieressä. Olisi varmaan sinkkuna pitänyt olla joku naispuolinen kaveri mukana. Ehkä olin sinkkuaikana niin kännissä, etten huomannut mitään tai sitten naiset huomasi liian kovan yrityksen.

Noissa on jo asennetta iskeä kassatyttö tai joku muu kaupasta. Paljon isompi kynnys (melkein) selvin päin mennä juttelemaan tuntemattomalle.

Noh, valitsin soiton ja muija on kuulemma omien sanojensa mukaan varattu. Paskaahan se jauho, mutta tulipahan yritettyä. Mikä vittu siinä on, että seuraavana päivänä ollaan joka kerta aivan kuin eri ihminen ja mikään ei sovi? Ei pysty ymmärtään miks jakaa numeroa jos ei pätkääkään kiinnosta.
Noh, samapa tuo :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom