Täältä löytyy ohjelmia joka lähtöön mutta vähemmästäki määristä ja eri systeemistä menee sekasi.On linkkejä Lontoon kielisille saiteille missä ohjeita mutta kun Lontoon ymmärrys aika kehno. Olen aikaisemmin treenannut enempi voimaohjelmien mukaan jo useammman vuoden (n.4vuotta) mutta välillä ollut erinäisiä taukoja, terveys ongelmia, leikkauksia jne. mutta nyt vuoden tauon jälkeen palaaan halusta päästä salille ja treenaamaan massaa. Ongelmani on vaan etten pääse salille kuin 3 kertaa viikossa. Ma,ke ja perjantai. Joten te viisaammat tyypit ja kokeneemmat kaverit, antaisitteko selkeät massan kasvatus treeniohjeet 3 kerralle viikossa ja perus kuntosali laitteilla. Olen 31v kaveri, 173pitkä ja 77kg mutta nätin pienen pyöreän olutvatsan omaava,joten varmaan palautumis kyky ei ole sama kuin jollakin 20v tyypillä,mutta kovaakaan ohjelmaa en säikähdä. Käsittääkseni ruoka ja lepo on massa systeemissä tärkeä. Aikaisemmin olen treenannut voima painotteisesti ja aivan omilla kehittämilläni ohjelmilla ilman kunnon ohjeita, voimaa tuli, mutta ei massaa. Nyt auttas treeni motivaation nostoon kunnon selkeät massantreenaus ohjeet ja suomeksi.Täällä Jumalan selän takana ei ole edes kunnon salia missä kaikenmaailman hienoja systeemejä. Kiitos kaikille vinkkejä antaville jo etukäteen..PS.muistakaa ne selkeät ohjeet ja perus laitteilla ja massan kasvatus etusijalla.