Auttakaa nuorta sälliä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halffi-
  • Aloitettu Aloitettu
Halffi- sanoi:
No silloin tällöin on tullut puntilla käytyä. Viinan juontia en ole saanut kokonaan lopetettua, vähennettyä kyllä. Parempaan suuntaan kuitenkin menossa, kait.

ei ainakaan itsellä onnistuisikaan kertalaakista, olen kokeillut tupakoinnin lopettamista ehkä n. 78 kertaa ja lopputulos on se, että poltan enää vain silloin jos olen juomassa, kokonaan en ole onnistunut lopettamaan (juu tiedän huono itsekuri).

Tuosta väkivaltaisesta käyttäytymisestä ja kovana jätkänä olemisesta, mieti mitä seurauksia voit lyönnilläsi pahimmillaan aiheuttaa ehkä se vähän havahduttaa (voit pilata yhdellä lyönnillä oman ja jonkun sivullisen elämän). Kyllä kovempi jätkä on imo. se joka ei ole heti nyrkit pystyssä vaan käyttää voimiaan vain hätävarjeluun.

tsemppiä :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jees, en ollutkaan huomannut että oli trediin kommenttia tullut. Koko ajan parempaan suuntaan ollaan menossa, lappeenrantaan kun muutin niin jäi tappeleminen kokonaan.
Kännissä saatan välillä hieman ääliö olla, mutta se on vain pientä. Varmaan tänäänkin kännit vedän töitten jälkeen, baarilla se on vaan niin helppoa. Mutta kyllä tämä tästä, treenailtua tulee jonkun kerran viikossa, naisiakin on ollut, enköhän mä vielä joku päivä saa nollatoleranssin juomiseen ja asit lopullisesti pakettiin. Kovasti yritetään ainakin.
Tosiaan, tärkeintä on tiedostaa asiat itselleen, tiputtautua pois haavemaailmasta ja mennä täysillä eteenpäin, tulla pois nurkasta, heittää paita pois ja jorata ilman paitaa tanssi lattialla.
Ehkä oli tyhmä posti, ehkä ei. ei voi tietää. Näin mä tällä hetkellä ajattelen.

Pulunkuristaja sanoi:
Mutta noi "vaimoperhelapsiomakotiperunamaa" jutut liian usein mielessä... :nolo:

Tee päätös, et vaan ajattele niitä asioita. Kun noi ajatukset tulee mieleen niin pitää vaan ajatella jotain muuta. Näin mä päätin yhtenä iltana, ei kannata elää haaveissa kun on elämäkin elettävänä.

Ja kiitos kaikille, pointti siis oli että parempaan suuntaan mennään vauhdilla koko ajan. Mutta nyt pitää lähteä että kerkeää bussiin ja duuniin.

tiieitiijuu sanoi:
Tuosta väkivaltaisesta käyttäytymisestä ja kovana jätkänä olemisesta, mieti mitä seurauksia voit lyönnilläsi pahimmillaan aiheuttaa.

Onhan tuota tullut mietittyä.
Pahaa tekee kun mietit että olisit jollekin esim. aivovaurion aiheuttanut.

Piti sitten vanha treedi kaivaa jostain maanuumenista esiin:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom