Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:arvi:Brother sanoi:Onko mitenkään mahdollista hakea paikkakunnan mukaan pakkotoiston jäseniä?
Brother sanoi:Onko mitenkään mahdollista hakea paikkakunnan mukaan pakkotoiston jäseniä?
RedNeck sanoi:Hyvä idea sinänsä, mutta eikö ole parempi että jengi pysyy tuntemattomana.
Pikkukaupungissa asuva olis helppo tunnistaa nick:insä takaa.
Eipä tarvitse alkaa harrastamaan minkäänlaista itsesensuuria kirjoituksissaan
Brother sanoi:Onko mitenkään mahdollista hakea paikkakunnan mukaan pakkotoiston jäseniä?
Mize sanoi:Sinänsä ihan hyvä ajatus tuo paikkakunnan mukaan hakeminen. Monihan ei ole laittanut asuinpaikkaansa näkyviin joten pysyy tuntemattomana vaikka tuollainen ominaisuus olisikin.
Siksi että kiinnostaa ketä samanhenkisiä ihmisiä on kotipaikkakunnalta.IronMind sanoi:Miksi?
Kraftwerk n sanoi:Ööh..Mitenhän se asuinpaikan jättämättä laittaminen liittyy tähän? Kyllähän sitä nyt helvetti paljastuu, jos haussa näytetään nimimerkki ja asuinpaikkakunta.
Siellähän tuo profiilissa lukee, notta olen Tampereelta. Paljastuin, nyt varmaan kaikki Tamperelaiset tietää kuka olen.Kraftwerk n sanoi:Ööh..Mitenhän se asuinpaikan jättämättä laittaminen liittyy tähän? Kyllähän sitä nyt helvetti paljastuu, jos haussa näytetään nimimerkki ja asuinpaikkakunta.
Fiona sanoi:Niin, mulla ei lue profiilissa asuinpaikkaa, ja sullakin siellä lukee sali, joten meitä ei ainakaan tolla haulla sais paljastettua Ellei sitten joku hae salilla asuvia ihmisiä..
AnaMaki sanoi:Siellähän tuo profiilissa lukee, notta olen Tampereelta. Paljastuin, nyt varmaan kaikki Tamperelaiset tietää kuka olen.
Toki, toki. Suotakoon nimettömyys kaikille . Threadin aloittajalle: Eikös sitä samanhenkistä porukkaa kotopuolesta löydä helpoiten sieltä salilta?Kraftwerk n sanoi:No on varmaan hieman eri asia, kun on jostain Tampereelta jne. Nyt puhuttiinkin niistä kaikenmaailman persereijän kokoisista pikkupaikoista.