Auttakaa hakevaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Brother
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä idea sinänsä, mutta eikö ole parempi että jengi pysyy tuntemattomana.
Pikkukaupungissa asuva olis helppo tunnistaa nick:insä takaa.
Eipä tarvitse alkaa harrastamaan minkäänlaista itsesensuuria kirjoituksissaan :)

***tana ainut hymiö minkä saan toimiin :) :) :) miksiköhän?

RedNeck sanoi:
Hyvä idea sinänsä, mutta eikö ole parempi että jengi pysyy tuntemattomana.
Pikkukaupungissa asuva olis helppo tunnistaa nick:insä takaa.
Eipä tarvitse alkaa harrastamaan minkäänlaista itsesensuuria kirjoituksissaan :)

Sinänsä ihan hyvä ajatus tuo paikkakunnan mukaan hakeminen. Monihan ei ole laittanut asuinpaikkaansa näkyviin joten pysyy tuntemattomana vaikka tuollainen ominaisuus olisikin.

Mize sanoi:
Sinänsä ihan hyvä ajatus tuo paikkakunnan mukaan hakeminen. Monihan ei ole laittanut asuinpaikkaansa näkyviin joten pysyy tuntemattomana vaikka tuollainen ominaisuus olisikin.

Ööh..Mitenhän se asuinpaikan jättämättä laittaminen liittyy tähän? Kyllähän sitä nyt helvetti paljastuu, jos haussa näytetään nimimerkki ja asuinpaikkakunta. :david:

Kraftwerk n sanoi:
Ööh..Mitenhän se asuinpaikan jättämättä laittaminen liittyy tähän? Kyllähän sitä nyt helvetti paljastuu, jos haussa näytetään nimimerkki ja asuinpaikkakunta. :david:

Niin, mulla ei lue profiilissa asuinpaikkaa, ja sullakin siellä lukee sali, joten meitä ei ainakaan tolla haulla sais paljastettua :) Ellei sitten joku hae salilla asuvia ihmisiä..

Kraftwerk n sanoi:
Siellähän tuo profiilissa lukee, notta olen Tampereelta. Paljastuin, nyt varmaan kaikki Tamperelaiset tietää kuka olen. :rolleyes:

Fiona sanoi:
Niin, mulla ei lue profiilissa asuinpaikkaa, ja sullakin siellä lukee sali, joten meitä ei ainakaan tolla haulla sais paljastettua Ellei sitten joku hae salilla asuvia ihmisiä..

Tuo on totta. Ymmärsin asian niin, että tämä uusi mullistava haku paikallistaisi käyttäjän ilmoituksesta huolimatta(eikös tuo ip:n avulla ole selvitettävissä?). :eek: Eihän siinä sitten mitään olisi, jos tuo haku tulisi noiden ilmoitettujen paikkojen mukaan...

AnaMaki sanoi:
Siellähän tuo profiilissa lukee, notta olen Tampereelta. Paljastuin, nyt varmaan kaikki Tamperelaiset tietää kuka olen. :rolleyes:

No on varmaan hieman eri asia, kun on jostain Tampereelta jne. Nyt puhuttiinkin niistä kaikenmaailman persereijän kokoisista pikkupaikoista. :)

Kraftwerk n sanoi:
No on varmaan hieman eri asia, kun on jostain Tampereelta jne. Nyt puhuttiinkin niistä kaikenmaailman persereijän kokoisista pikkupaikoista. :)
Toki, toki. Suotakoon nimettömyys kaikille :). Threadin aloittajalle: Eikös sitä samanhenkistä porukkaa kotopuolesta löydä helpoiten sieltä salilta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom