Auttaisko joku Amatööriä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Olen 16v olen pitänyt vuoden loman kaikesta urheilusta tekemättä paljo mitään.(syyllä jota en paljasta mutta nyt olen taas normaali eikä ole mitään esteitä)painoindeksini on 23 olen 190cm ja 85 kiloa pitkä.
Minulla on pitkä urheilullinen tausta hyvä kunto ym.

Tavoitteena olisi vähentää 10prosenttia rasvaa
Ja kasvattaa lihasmassaa ja perus kuntoa

Tavoitteena oisi mahdollisemman nopeaa tehdä kaikki pystyn tekemään niin paljon kuin :whip: vaatii, kunhan Paikat ei rasitu :urjo: .

Paljon pitäisi nukkua öisin?

Mitä liikkeittä harjoitella? --> Hyvää punttisali ohjelmaa ?

Mitä ruokia syödä? juoda?

olisko hyvä hankkia joitain proteiineja, kreatiinia, palautus juomia tai vastaavaa?

Onko mitään haitta tekijöitä joita oisi välttää ylipäätänsä jossain yllämainituissa?

Kaikki tieto on hyvästä =) KIITOS =)

BigBucks sanoi:
Tavoitteena oisi mahdollisemman nopeaa tehdä kaikki pystyn tekemään niin paljon kuin :whip: vaatii, kunhan Paikat ei rasitu :urjo: .
Jos haluat nopeita tuloksia, olet kenties valinnut väärän lajin, riippuen tietysti tavotteista. Lihasten kasvattelu on aikaa vievää puuhaa ja vaatii kärsivällisyyttä.

Lihasten kasvatus harvemmin onnistuu paikkoja rasittamatta:)

Usein kysytyt kysymykset -osio kannattaa näin aluksi lukea huolella läpi. Siellä on paljon asiaa kaikista noista. Unta pitäisi saada vähintään 8-9h. Riippuu toki ihmisestä. Harvemmin sitä liikaa pystyy nukkumaan.

Aika paha treenata jos ei lihakset saa rasittua. Tuolta faq osiosta löytyy vastaukset varmasti melkeen kaikkiin kysymyksiisi. Ja muista maltti on valttia! :)

BigBucks sanoi:
Oletkohan varmasti nyt aloittamassa parhaiten sinulle sopivaa harrastusta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom