Originally posted by Tsoni
Mulla o ollu koht 2v toine sierain iha tukos ni päätin sit mennä yksityislääkärille vinee asiasta ni se ehotti nielurisa leikkausta. no leikkaus meni kai iha hyvi, mut samana iltana ku pääsin kotiin ni aukes verisuoni kurkusta. No se vuoti pikkasen verta ja menin vielä samana iltana takaisin ja lääkäri poltti sen umpeen ja nykäs sieltä semmosen pingispallon kokose verihyytymän ja sit ku se käytti jotain puudutus suihketta ja se poltto sattu iha kipeesti palanu liha hais vaa, no olin sit yön sairaalas tarkkailus ja pääsin himaa. Siitä viikko myöhemmin kun menin nukkumaan nii pyöriskelin vähä aikaa sängyssä ja taas aukes verisuoni kurkusta, ei muutakun suu täynnä verta sairaalaan polttamaan kiinni ja taas yö sairaalas. Noh kaikki näytti hyvältä kunnes 3pvä myöhemmin kumarruin ja silitin naapurin koiraa.. tuntu vaa naksahus kurkussa ja tällä kertaa sieltä aukes valtimo suu oli tosi nopeesti täynnä verta aina ku edelliset sylkäs pois.. ei muutaku sairaalaan taas ja nyt ne onneks puudutti piikillä kun polttivat ni ei tuntunu missää mut ärsytti vaa istuu suu auki joka oli täynnä lääkärin työkaluja ja verta valui vaan ja ku tökki välil nyrkkeilysäkkii ni yrjö meinas lentää. noh sit olin 2pvä sairaalas ja onneks ton jälkeen hellitti. Kurkku parani normaalisti ja myöhemmin todettiin et mulla on verenvuoto tauti ja noi johtu siitä. Mut oli kyl elämän vittumaisimmat 3viikkoa leikkauksen jälkee..
ps. Vaahtokarkkei o hyvä syyä